abc spaarplan

abc spaarplan

Berichtdoor melpatcindy » zo 2 maart 2008 16:58

hoi luitjes

heb in 1992 een abc spaarplan voor 50 gulden per maand genomen

heb nu zelf 4152,27 euro ingelegd en er staat nu 5205,46 als saldo op mijneerste afschrift welke ik ooit heb gekregen het jaar 2007 heeft min8,41 euro opgeleverd lijkt me allemaal wel heel weinig aangezien ik op een gemiddeld jaarrendement van 9,95% ZIT [2007 NIET MEEGEREKEND ,als dat -10% zou zijn kom ik nog op een dikke 8,5%] waar zou ik in deze terecht kunnen ? om mijn gegevens [brochure heb ik ook nog] eens te controleren ? want volgens mij klopt er dus geen zak van.


gr ed
melpatcindy
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo 2 maart 2008 16:04

Berichtdoor impact » zo 2 maart 2008 18:56

Razendsnel je spaargeld daar weghalen, zou ik denken. Zet het bijvoorbeeld (zonder enige voorwaarden of contract) weg tegen 4,5 % rente bij de Amsterdam Trade Bank (ATB). Dit is een bank waar je spaargeld tot € 10.000 per rekening wordt gegarandeerd door De Nederlandsche Bank.

Kijk dus eens op www.atbsparen.nl/

De rente is ook niet veel, maar wel de beste die je ergens kunt krijgen als je geen voorwaarden, verzekeringen erbij en/of risico wilt.
impact
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma 18 jun 2007 17:27

Berichtdoor melpatcindy » ma 3 maart 2008 10:42

snel je geld weghalen is volgens mij geen optie daar je dan volgens mij helemaal niets meer overhoud het is een 20 jarig contract die over ongeveer vier jaar afloopt.

ed
melpatcindy
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo 2 maart 2008 16:04

abc spaarplan

Berichtdoor amosfantasia » ma 3 maart 2008 23:27

Ik zit erook mee .
Als je naar de Jaaropgave kijkt ,schik je van het bedrag .
Zo......... weinig geld .
Dat over al die jaren .
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor melpatcindy » ma 3 maart 2008 23:42

heb vandaag met de fortisbank contact gehad en moest een brief sturen met de gegevens naar een of andere klachtencommisie van hun .zij hebben door de overname dit dus ook in hun schoot geworpen gekregen zie wel wat ik voor antwoord krijg

heb tot mijn schrik ook gezien dat ik een abc pensioenplan heb afgesloten over 23 jaar heb hierover ook gebeld met de actueele stand van zaken [waarde] heb hierover in 12 jaar ook nog niks van vernomen

ed
melpatcindy
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo 2 maart 2008 16:04

Spaarplannen

Berichtdoor amosfantasia » ma 10 maart 2008 14:35

Het wordt zeker tijd dat hier iets aan gedaan wordt .
De mensen zijn doodgewoon belazerd .
In 1998 jaar kwam een tussenpersoon bij mij thuis .Mooie verhalen .
Ik had al getwijfeld om het niet te doen .Meneer kwam een andere keer erop terug .Ben er ingeluisd .

Tussenpersoon geniet nu van zijn pensioen en is niet meer aanspreekbaar . Ik zit dus ook in de ellende .
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

abc spaarplan Woekerpolissen.

Berichtdoor amosfantasia » za 26 apr 2008 9:20

Wat wordt er verder meegedaan?
1 van mijn kontrakten loopt in mei 2009 af .
Ik krijg dan een heel kein beetje geld ,terwijl ik dan 12 jaar betaald heb .

Deze is ook via Aegon ,maar ik heb er ook 1 bij Fortis .Ver voor 2000 afgesloten .
Ben ook al bij Woekerpolis .
Ik weet ook niet meer wat ik moet doen met al die oplichterijen .
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

einde spaarplan

Berichtdoor yvonne s » za 19 jun 2010 19:54

Hallo
ons abc spaarplan is per 1 juli beeindigd.
Nu heb ik al de papieren verstuurd die ze nodig hebben en volgens hun brief wordt dit dan in juli uitbetaald en op het eind van het jaar nog eens een vergoeding voor teveel ingehouden kosten i.v.m de woekerpolisaffaire.
Ik heb altijd gemeend dat als het in juli 2010 afgelopen is dat je dan in mei 2011 uitbetaald kreeg, maar dit staat nergens te lezen.
Weet iemand of dit veranderd is?
We hebben op dit moment iets meer dan dat we het op de bank hadden gezet. Dus hopelijk blijft het zo. Zal het in ieder geval nooit meer doen.
groetjes yvonne s
yvonne s
 
Berichten: 27
Geregistreerd: vr 28 apr 2006 22:39


Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron