Levob fundracer

Levob fundracer

Berichtdoor herm@n » za 16 aug 2008 16:39

beste forumleden,

jaren geleden, in 1999, hebben mijn toenmalige echtgenote en ik via een tussenpersoon effecten geleased bij Levob. zgn fundracer: om voor de kinderen een studiecentje te hebben. f 100 per maand x 3 = f 300. en dat 10 jaar lang :lol: Levob zou voor dividend zorgen en na de afloopperiode zorgen voor een flinke winst. naïef als ik was dacht ik de f 30000 te kopen door de maandelijkse betaling. enfin, ben nu bij de rechtbank bezig om te procederen. vraag van mij is: is de fundracer nu ook huur-koop? levob stelt van niet. :shock: hoor graag van iemand die er meer van af weet. bedankt alvast. vriendelijke groet, herm@n
herm@n
 
Berichten: 7
Geregistreerd: za 16 aug 2008 15:56

Berichtdoor Piet » zo 17 aug 2008 13:36

Hallo herm@n

Bedoel je met fundracer het Levob Hefboom Effect?
Hier de link naar een brochure over het Levob Hefboom Effect:
http://www.platformaandelenlease.nl/Bro ... /Levob.htm

Het Levob Hefboom Effect is geen huurkoop.
Dit wordt bevestigd door de rechtbank Utrecht, waar de Levob rechtszaken worden gehouden.
Hier de link naar deze uitspraak:
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage ... ljn=BD4287

Als het fundracer contract anders is als het Hefboom Effect, kun je dan een kopie van dit contract en een eventuele folder hierover opsturen naar PAL zodat wij deze contractvorm kunnen bekijken?

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Levob fundracer

Berichtdoor herm@n » ma 18 aug 2008 10:52

hallo Piet,
in antwoord op je vraag heb ik hier een link van de fundracer: http://www.spaarveilig.nl/fundracer/prognose.htm hoop dat je hier wat mee kunt. Ik lees het graag.
mvg herm@n
herm@n
 
Berichten: 7
Geregistreerd: za 16 aug 2008 15:56

Berichtdoor Piet » wo 20 aug 2008 19:36

Hallo herm@n,

Ik heb het even nagevraagd bij een advocaat die al veel Levob Hefboom Effect zaken heeft lopen.

Het Fundracer contract is een vergelijkbaar product als het Hefboom Effect, dus ook een aandelenlease product en dus ook geen huurkoopcontract.
Loopt jouw zaak al lang bij de rechtbank Utrecht?
Ik weet dat er regelmatig hoorzittingen zijn in Levob zaken.
Is er een kans dat je binnenkort ook wordt uitgenodigd voor een comparitie van partijen (hoorzitting)?

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor herm@n » wo 20 aug 2008 20:17

hallo Piet,
Voor de zekerheid heb ik de rechtszaakspullen naar je toegezonden per post. !3 augustus ben ik voor de 1e keer uitgenodogd, maar stond al binnen een half uur weer op de stoep, met de melding van de rechter om verweer aan te tekenen.In principe zal er 10 september weer een zitting zijn, zonder . Wacht dan een hoorzitting af, om te kijken hoe dit gaat lopen.
groet, herm@n
ps bedankt voor je antwoord.
herm@n
 
Berichten: 7
Geregistreerd: za 16 aug 2008 15:56

Berichtdoor herm@n » zo 28 sep 2008 18:06

Hallo Piet,
Het heeft even geduurd, door omstandigheden, maar 14 oktober 2008 mag ik om 13:30 uur in Utrecht verschijnen om mondeling mijn standpunt toe te lichten over de Lefob Fundracer en de vordering bij Levob. E.e.a. n.a.v. eerdere uitspraken van rechtbanken. Wel moet ik van te voren financiele gegevens toezenden omtrent mijn financiele situatie in 1990.Voor de zitting is 75 minuten uitgetrokken.
groet, herm@n
herm@n
 
Berichten: 7
Geregistreerd: za 16 aug 2008 15:56

Geld terugkrijgen als vonnis al loopt?

Berichtdoor herm@n » vr 5 jun 2009 12:43

beste mensen,

vorig jaar oktober, hoorde ik van de rechtbank, dat de 60-40 regel voor mij van toepassing was, dat betekende dat ik een jaar lang alsnog €190 kon betalen. kan ik dit vonnis alsnog aanvechten, nu de H.R. zich heeft uitgesproken?
goed weekend, herm@n
herm@n
 
Berichten: 7
Geregistreerd: za 16 aug 2008 15:56


Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron