naam contractant en ondergetekende is niet hetzelfde geld di

naam contractant en ondergetekende is niet hetzelfde geld di

Berichtdoor gerda » ma 27 aug 2007 21:51

wie heeft kennis van zaken
Mijn man heeft een leasecontrakt afgesloten op naam van zijn meerderjarige zoon alleen mijn man heeft dit ondertekent.
Nou komt de naam van de contractant niet overeen met de ondergetekende.
Nu is mijn vraag is dit dokument wel geldig???
gerda
 

Berichtdoor Janny » di 18 sep 2007 11:53

even filosoferen:

in dit geval komen mij twee dingen duidelijk voor ogen.

a: uw zoon wordt opgezadeld met een voor hem negatief contract waarop hij rechtens geen enkele invloed kan uitoevenen, maar waar hij wel de negatieve vruchten van kan plukken.

B: uw echtgenoot heeft een geldlening aangegaan binnen uw huwelijk en budget waarover u geen zeggen schap heeft. u heeft naar ik aanneem niet meegetekend?

Mijn advies zou dan ook zijn dat u beiden, u en uw zoon een buitengerechtelijke vernietiging uitspreken en schriftelijk en aangetekend bij de verkoper dit gaat overbrengen.

Daarna staat mijns inziens u beiden de mogelijkheid open om u te voegen in een rechtzaak ter vernietiging en herstel in de situatie van voor de contractdatum. Hiervoor adviseer ik u contact op te nemen met een terzake kundige advocaat om u te begeleiden. Bij de vernietiging kan ook de advocaat zeer goede adviezen geven.
groet,
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor gerda » di 18 sep 2007 19:36

Gelukkig dat jij dit begrijpt, dit probeer ik al jaren bij Dexia duidelijk te maken maar ze doen alsof ze dit niet begrijpen en krijg alleen maar standaard brieven terug.
gerda
 

Berichtdoor Janny » za 22 sep 2007 12:57

Duidelijk is langzamerhand wel geworden dat je in geval je gedupeerd bent door Dexia je hen niet meer moet vragen om adviezen of duidelijkheid.
Duidelijkheid is er slechts te verkrijgen inzake hoe zij alles binnen willen krijgen.
en onafhankelijke adviezen krijg je alleen bij diegene die geen belang heeft in jouw geld.
Uitgezonderd de door jouw betaalde advocaat, die zal voor u gaan werken. Spreek vooraf af wat de opdracht is.en wat het moet gaan kosten.
janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor gerda » di 25 sep 2007 22:14

IK heb contact gezocht bij Juridico,
hou je op de hoogte
gerda
 

Berichtdoor Strijder » wo 23 jul 2008 19:38

Duidelijk is langzamerhand wel geworden dat je in geval je gedupeerd bent door Dexia je hen niet meer moet vragen om adviezen of duidelijkheid.


Ik heb nog nooit om adviezen en/of duidelijkheid gevraagd aan die bank.
Ik heb het meteen tot een gerechtelijke procedure laten komen.
Hoe het verder gaat verlopen, zie ik wel weer.
Groet, Strijder
Strijder
 
Berichten: 31
Geregistreerd: zo 20 apr 2008 17:50


Keer terug naar Algemene info

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron