Vraag aan de Webmaster van PAL

Vraag aan de Webmaster van PAL

Berichtdoor evt » vr 13 sep 2019 15:10

Zo heel af toe bezoek ik de website van PAL meestal om de uitspraken te lezen die de rechters uitspreken over Dexia.
In de uitspraken van de drie mogelijke afdelingen in de rechtspraak had PAL een faciliteit dat de door PAL op hun website gepubliceerde uitspraken, wanneer men de muiswijzer op de link van een uitspraak plaatst, dat er een beknopte inhoudsindicatie wordt getoond. Dat was handig omdat dan, zonder dat men de beterffende uitspraak hoefde te laden zo kon relatief snel gezocht worden om dan de uitspraak, waarin men geïnteresseerd was, geladen kon worden.
Echter kwam ik er achter toen ik de site recentelijk bezocht dat deze faciliteit niet meer werkt.
Hoe lang dat zo al is weet ik niet. PAL heeft tegenwoordig weinig tot niets meer te melden. Zag dat ook op dit forum in ruim een jaar tijd niets meer is verschenen.

Mijn vraag is waarom de faciliteit van de inhoudsindicatie is verdwenen?
evt
 
Berichten: 16
Geregistreerd: vr 2 sep 2005 9:08

Re: Vraag aan de Webmaster van PAL

Berichtdoor evt » di 24 sep 2019 16:37

Het is kennelijk nogal moeilijk om op mijn vraag een anteoord te geven want het blijft uit.

Er is nog meer met de site van PAL aan de hand. Als men in de kolom 'Laatste Update' op een link klikt duurt het anderhalf tot twee minuten voordat het item wordt getoond. Ondertussen is het systeem volkomen dood totdat het item wordt getoond.
Dat is niet een staaltje van vakkundig progameren. Jammer want het was vroeger een bron van informatie. Blijkbaar is dat verleden tijd geworden!!
evt
 
Berichten: 16
Geregistreerd: vr 2 sep 2005 9:08


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron