Het is dan nu z.g. een persoonlijk voorstel.
Er staan echter zoveel algemene kreten, veronderstellingen en vooral voorbehoud in, waarbij ik me afvraag - als ik en eega zou tekenen - welke aap uiteindelijk bij mijn persoonlijk geval uit de mouw komt.
Wat me echter wel het meest de haren overeind laat staat staan is het gegeven, dat woordelijk wordt aangegeven, dat de mensen die eerder met de regeling akkoord gingen naast deze extra "vergoeding" vallen.
Daarbij geeft Dexia woordelijk aan in samenspraak met de belangenorganisaties te handelen en nu een EXTRA mogelijkheid te bieden OM VOOR DE REGELING IN AANMERKING TE KOMEN
O ja, welke dan??? Sinds wanneer is een incidentele vergoeding een extra mogelijkheid ????
We hadden al eerder vastgesteld dat vele gedupeerden om wat voor reden dan ook buiten de boot vallen. Volgens mij is daar met dat "extra" niks aan veranderd, kortom, pure misleiding en wel EXTRA VERSCHIL in de wijze waarop gedupeerden worden "afgewerkt".
Het zou dus nu weer een schikkingsvoorstel zijn, dat BINNEN de Duitenbergregeling valt. Door Dexia wordt nog opgemerkt, dat dit "extra" nog niet in de bijgaande brochure "De Duisenberg-Regeling" is opgenomen.
Je kunt je dus op zijn minst afvragen of de regeling, zoals door/met dhr. Duisenberg (met alle respect), andere betrokken met goedkeuring van Zalm etc. overeengekomen, wel op juiste wijze wordt uitgevoerd......
Daar was toch ook ( on-???) afkankelijk toezicht op ????
Ik lees nergens, dat die hiervan op de hoogte zijn en/of er hun goedkeuring aan hebben gegeven !!!
Zijn er bij de tot standkoming van de Regeling nog meer van dergelijke verborgen agenda's, een geheim stappenplan of zo vastgelegd ????
Wellicht leuk extra verweer voor de komende AVV-behandeling.
Kortom, het is m.i. een voortdurende aaneenschakeling van oplichting en misleiding, waarbij Dexia zelf wel bepaald hoe zij denkt zelf het voordeligst uit te komen.
Deze regeling lijkt nog misleidender te worden dan de toenmalige contracten..
Ik moet ze dan ook teleurstellen. Op zo'n smerige manier zet ik zeker geen streep onder HUN verleden.....