Alweer het mes op mjn strot door Dexia!

Alweer het mes op mjn strot door Dexia!

Berichtdoor amosfantasia » wo 28 sep 2005 5:54

Gisteren ontving ik 2 aangetekende brieven van Dexia .Uiteraard met een groot verslag erin over de Duisenberg-Regeling .
Verder of ik mijn schulden van de afgelopen maanden wil betalen .De achterstallige betalingen zijn stopgezet door mijn advocaat .Betaal ik binnen 5 dagen niet het grote bedrag ,dan zal Dexia zelf mijn Effectenkontrakten verkopen .Dat loopt dan uit tot een heeelll Groot bedrag wat ik aan schulden zal hebben .

Totaal 6 A-4 tjes van Dexia .
Mes op de keel ,betalen en anders dan???
Verder de goeie Duisenberg-Regeling .

Nu weet ik niet of ik verstandig heb gedaan om de aangetekende brieven aan te nemen .tenslotte moest ik naar het Postkantoor en mij legitimeren ,voordat ik die zooi meekreeg .Dexia heeft een bewijs van aanpak .

Ik heb alles gekopierd en het originele toegestuurd naar mijn advocaat .

Ik ga mij moedeloos en onzeker voelen .
Mijn vrolijkheid wordt minder .
Tenslotte moet ik ook de advocaat betalen en dat zijn hoge bedragen .
Je moet het geld toch maar bezitten .Treurig voor de mensen die dat niet hebben .

Dexia zet nogsteeds (ondanks alle negatieve berichten)het mes op je strot .

Hoelang duurt het nog .krijg ik mijn advocaatkosten terug?
Wanneer het geld van Dexia/
Ik ben niet accoord gegaan met de Duisenberg-Regeling .Dexia blijft doorgaan ,ik kan er niet meer tegen .Gr Amos. :evil:

Nogmaals:Kan het kwaad van het aannnemen van de aangetekende brieven van gisteren?Dat ivm de handtekening ,Postkantoor?Dat voor het werk voor de advocaat ?
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor croosjes » wo 28 sep 2005 7:15

De druk zal nog groter worden als u er zo mee bezig blijft. U heeft een advocaat en die moet gewoon het werk doen en verder u moet volhouden, dat doet dexia ook. Maar u staat aan de winnende kant en dexia niet.

En trouwens een aangetekende brief zegt alleen maar dat u het ontvangen heeft verder niets en dit door spelen naar uw advocaat is al genoeg en een goede zet.

Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor BartjeF » wo 28 sep 2005 17:28

Nogmaals:Kan het kwaad van het aannnemen van de aangetekende brieven van gisteren?Dat ivm de handtekening ,Postkantoor?Dat voor het werk voor de advocaat ?


Beste amosfantasia het maakt in principe niks uit of als de postbode bij je thuis geen gehoor kreeg en je de brief niet afhaal op het postkantoor, voor de afzender is het is dan alsof je de brief wel hebt ontvangen.
Als je hem niet op het postkantoor afhaalt weet je niet wat er in staat, terwijl de " tegenpartij" mag aannemen dat je de brief in ontvangst genomen hebt.

Je moet het zo zien als je thuis was had je de brief aangenomen, en je de brief vervolgens ongelezen in de prullenbak of schredder laat verdwijnen, dan mag je het postkantoor als je prullenbak of schredder zien.

Groeten Bert
BartjeF
 
Berichten: 12
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 16:39
Woonplaats: Alkmaar


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 68 gasten

cron