Leaseverlies is kritiek op schikking beu

Berichtdoor woest » wo 19 okt 2005 12:09

Ja, Janny, er mocht wel gestemd worden, maar pas nàdat er al van alles vast stond. We hebben geen enkele inspraak gehad, wat betreft;

1. òf wij wel überhaupt voelden voor een schikking; immers, het merendeel van de rechterlijke uitspraken is in ons voordeel
2. als er al over een schikking zou worden onderhandeld, wat daarvan dan de uitgangspunten zouden zijn
3. wie ons dan daarbij zouden mogen vertegenwoordigen (de advocaten van duizenden van ons werd de toegang tot de onderhandelingstafel ontzegd, evenals de vertegenwoordigers van organisaties ter belangenbehartiging van de gedupeerden)
4. wie de supervisie zou(den) houden over de uitvoering van de uitkomsten van een eventuele schikking

In die opzichten is 'de achterban' dus helemaal niet geraadpleegd.

groeten van Woest
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor Janny » wo 19 okt 2005 12:38

Woest wees niet woest,

het is waar wat je meld, maar dat heb ik verderop ook verwoord.
Naar ik nu zie niet duidelijk genoeg.
Mijn advocaat, die zeer velen vertegenwoordigd, is door ons gevraagd om daarbij te mogen zijn. Ons en zijn verzoek is met de grond gelijk gemaakt. Als een kleine jongen naar huis gestuurd. niet welkom, terwijl wij juist door hem vertegenwoordigd wilden worden.En ik heb schriftelijk vooraf aan de beide stichtingen gemeld, dat zij geen wettige vertegenwoordigers voor mij waren.Dus uiteraard zijn we het niet eens met de gang van zaken.

Janny
Laatst bijgewerkt door Janny op wo 19 okt 2005 13:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor pewi » wo 19 okt 2005 12:45

Janny;
Duidelijk moet gesteld worden dat, wij allemaal een stemkaart thuis kregen. En of we het leuk vinden of niet, het schijnt dat de meerderheid genegen was om te schikken. dat is ieders goed recht. en dat moet je respecteren, ook al ben je het er niet mee eens.

SLV heeft inderdaad naar ieders mening gevraagd inzake de Duisenbergregeling. Drie kwart van de mensen ging hier mee accoord op grond van wat ze wisten hierover. Het andere kwart ging dus duidelijk niet accoord.
Het is erg vreemd dat SLV als belangenbehartiger (wet WCAM) van dit kwart wil optreden terwijl deze groep toch duidelijk heeft gemaakt niet accoord te gaan met de duisenbergregeling.
Daarom is het belangrijk om aan SLV en SEL te melden dat zij niet names ons als belangenbehartiger dienen op te treden.
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor woest » wo 19 okt 2005 13:08

Janny, ik lees je bijdragen altijd graag; je bent duidelijk en je laat daarbij toch je gevoel spreken, en ja, dat doe ik ook; als ik al woest ben, dan is dat op het onrecht, niet op jou :wink: maar dat weet je toch? Ik zou je zo graag willen helpen, maar de weerstand die we ondervinden vanuit het land der machten is groot. Altijd maar dat uitstellen van de rechtszaken en dat gedraai; ik kan daar inderdaad behoorlijk woest van worden, maar wees er zeker van dat ik jou een warm hart toedraag, en ik wens je sterkte en geduld,

lieve groet van Loes
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor Janny » wo 19 okt 2005 13:16

dank je loes.

Ik ga niet kapot onder de last, Ik ben net een duikelaar. In het begin ging het vreselijk heen en weer, nu heb ik mijn evenwicht weer gevonden.
Als ik mijn recht niet krijg, gaat dat zeker niet zonder slag of stoot. dan zal het met de vlag in top zijn. zeker niet op de knieen voor D.
Bovendien, mijn financien. zijn nu van dien aard, dat ik ze rauw lust.
( graag met uien.)
Ik ben een eegalease/ster dus heb goede moed.
Alleen die beroerde WCAM kan nog een grote hobbel worden, maar ook die zal met glans genomen worden.

Allemaal een goede en eerlijke strijd gewenst, want zonder strijd zullen we er niet komen.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Copla » wo 19 okt 2005 13:35

Dames moed houden het recht zal daar zijn. Ook de vertragingen helpen daar niets aan.

Geduld is het enige en niet de moed verliezen. :wink:
Copla
 
Berichten: 5
Geregistreerd: za 8 okt 2005 19:06

Berichtdoor bewijzenteover » do 20 okt 2005 0:07

Leaseverlies is kritiek op schikking beu? Laat me niet lachen, wij zijn Leaseverlies beu. Stelletje verraders. Ba. :x
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » do 20 okt 2005 0:26

pewi,
Ik ben het met je eens dat je aan SLV en SEL duidelijk moet doorgeven dat zij niet als onze belangenbehartiger moeten optreden, en het liefst aangetekend met ontvangstbericht. Maar ik kan mij ook heel goed voorstellen dat woest WOEST is. De verraders hebben ons nergens bij betrokken, en hebben buiten ons om met de oplichters van Dexia rond de tafel een vuil spel met ons proberen uit te halen. Allen (hier vallen wij ook onder) die tegen deze regeling hebben gestemd konden hun inleg terug gestort krijgen. Dit hebben wij geweigerd omdat we geen smeergeld van die bandieten van Dexia aannemen. Zij hebben met SLV en SEL een onder onsje gespeeld waarbij Dexia het inleggeld terug zou betalen aan de gedupeerden. Ik heb geschreven dat ze het maar aan een goed doel moesten schenken, want wij nemen van dat volk geen smeergelden aan.

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » do 20 okt 2005 0:31

pewi,

Heb jij misschien net als ik ook een advocaat uit Venlo?

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 70 gasten

cron