Nieuwe uitspraken!!!!!!!!


Berichtdoor saabine95 » do 29 sep 2005 21:23

Is het in 'de grootste financiële affaire van na de oorlog', zoals Lemstra de aandelenleasezaak typeert, bevredigend voor zijn rechtsgevoel als dit met een schikking zonder schuldbekentenis eindigt? 'Ik hoop dat we over twee, drie jaar de stichtingen kunnen liquideren na deze unieke massale actie. Wij hebben het evenwicht hersteld tussen al die verspreide individuele beleggers en die ene grote beursgenoteerde onderneming. Wij hebben Dexia wel een miljard gekost en Aegon een kwart miljard. Dat is toch niet niks.'

'Half oktober adverteren we gezamenlijk, betaald door Dexia , paginagroot met de schikking. Half november leggen we de schikking voor aan het gerechtshof met de vraag of dit algemeen verbindend kan worden verklaard. Het hof gaat de schikking toetsen en onderzoeken en zal mensen horen. Dat wordt nog een heel spektakel. Als het hof dan uitspraak doet, komt er dus een gerechtelijk stempel op de regeling. Niemand zal achter de tralies verdwijnen maar het recht heeft wel degelijk zijn loop gehad.'



"WAT IS DIE LEMSTRA VOOR EEN FIGUUR??? BEETJE LOPEN PIEPEN DAT MENEER EN ZIJN CLUB WORDEN AANGEVALLEN, DAT JE ALS EENVOUDIG BURGER NIET VOOR JE RECHT MAG OPKOMEN, JE MOET MAAR SCHIKKEN NAAR DE HOGE HEREN, DIE JARENLANG DE TENT HEBBEN BESODEMIETERT!!!!!!!!!. DIE BELACHELIJKE DUISENBERGREGELING ACCEPTEREN??? WAT DENKT DIE LAMPEKAP WEL NIET DAT HIJ IS??

IK HEB IN 10 JAAR TIJD 7 CONTRACTEN AFGESLOTEN MET EEN TOTALE INLEG VAN ROND 65000 EURO INLEG, EN"NU" EEN RESTSCHULD VAN ROND DE 37500 EURO, VOLGENS DIE LEMSTRA ZOU IK DUS MAAR MET DE DUISENBERGREGELING GEBRUIK MOETEN MAKEN!!!!, IS DIE CLUB NU HELEMAAL VAN DE RATTEN BESNUFFELD??? WEG 65 ZUURVERDIENDE RUGGEN EN NOG EEN SCHULD VAN ROND DE 12/5 RUG.

LEASEPROCES GAAT VOOR MIJ EN VELE ANDEREN DAT TUIG "KNIPPEN EN SCHEREN" , IK MAG HOPEN DAT ZE "DIE RATTEN" HELEMAAL KAALGEPLUKT GAAN WORDEN , EN DAT HET RECHT ZAL ZEGENVIEREN.


IK WENS IEDER DIE IN HET ZELFDE "DEXIASCHUITJE " ZIT VEEL STERKTE TOE DE KOMENDE TIJD.
saabine95
 
Berichten: 58
Geregistreerd: di 27 sep 2005 12:48

Berichtdoor plukkert » do 29 sep 2005 21:28

Dat zijn een hoop contracten :lol:
plukkert
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 17 sep 2005 23:58
Woonplaats: Almere

Berichtdoor croosjes » za 8 okt 2005 12:34

saabine95, Je gevoel is niet uit te drukken in geld maar het is bezwaarlijk om te moeten constateren dat een andere je recht ondermijnt. Geef nooit je strijd op en onderhandel hier ook niet over. Mijn eigen proces begint pas en dan ben ik al een aantal jaren strijdbaar voor mijzelf en de gedupeerden. Laat ik het zo zeggen hou de topic Kanton gerecht Amsterdam in de gaten als er nieuws wordt geplaatst.

Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor pp » za 8 okt 2005 23:53

Hoop maar dat je de juiste rechter voor je hebt en in het goede kanton zit want er zijn nog steeds ontzettende klunzen in rechterland!
Groetjes

PP
pp
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 22:58
Woonplaats: Venlo

Berichtdoor croosjes » zo 9 okt 2005 13:43

PP,dat zit wel goed.Maar één ding is zeker het zal een ""MEGA"" strijd worden.

Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 103 gasten

cron