Procedure tegen SLV inzake Wcam

Procedure tegen SLV inzake Wcam

Berichtdoor Elias » vr 30 sep 2005 22:38

Hoewel ik er op dit forum nog niks over heb gehoord, wil ik hier toch kwijt, dat ik Payback gemachtigd heb om eventueel te gaan procederen tegen SLV en consorten, omdat ze het verdomden een echte procedure te starten contra Dexia Bank en nu ook ons nog eens (ongevraagd) de Duisenberg-Regeling in de maag willen splitsen.

Dat misselijkmakende commentaar van dhr. Lemstra over ons en de werkelijke belangenbehartigers was vervolgens de druppel die emmer over deed lopen.

Ik ga er van uit dat alle kleine beetjes helpen.

Groet,
Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor John » vr 30 sep 2005 22:49

Dapper maar zinloos van PB
John
 
Berichten: 18
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 22:29

Berichtdoor Elias » vr 30 sep 2005 23:31

Dapper: Ja.
Zinloos: Kan ik zo even niet beoordelen.
Maar die bende EN de pers wordt er weer mee geconfronteerd EN DAT VINDEN ZE NIET LEUK. En we blijven aan het vechten !

Ook de rechter(s) wordt(en) er mee geconfronteerd en al kunnen/moeten ze het juridisch gezien afwijzen: Ze worden toch weer gedwongen om onder het deksel van de beerput te kijken En wellicht moeten SLV en consorten toch weer erg moeilijke (voor hen) vragen beantwoorden.

Maar laat de juridische (on-)mogelijkheden eerst nog maar eens blijken.

Groet,
Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor John » za 1 okt 2005 0:10

Payback besteedt de contributie van hun leden aan onzin. En PAL wat doen zij met de donaties ?????????

Zal er wel afgegooid worden :lol:
John
 
Berichten: 18
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 22:29

Berichtdoor impact » za 1 okt 2005 0:39

Elias, ik denk ook dat alle beetjes helpen. Vandaag heb ik dus ook machtigingen voor mijn vrouw en mijzelf naar Payback gestuurd.
Baat het niet, dan schaadt het niet.

En John: wat bedoel je met je opmerking "wat er met de donaties aan PAL wordt gedaan?". Als je een vraag hebt, stel die dan duidelijk.
Laatst bijgewerkt door impact op za 1 okt 2005 9:46, in totaal 2 keer bewerkt.
impact
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten

cron