Dexia voorstel Capital Effect

Berichtdoor Janny » vr 7 okt 2005 10:17

Bewijzen teover.
Ik wil me ook niet bang laten maken.

Toch, kruipt steeds weer een kouden wind over m'n rug.omdat ze steeds weer via kromme wegen gaan.

Ik mag dan honderd keer het recht aan mijn zijde hebben. maar recht krijgen is twee.

Ik ga ook zeker door, na ruim twee jaar procederen, en al vergevorderd,stop je er niet mee. jammer van de centen. en energie die er in gestopt zijn.. Ik ben er voor 200% van overtuigd dat ik in m'n recht sta, en niet vals speel.

Toch is het moeilijk om tegen mensen te vechten die de ins en outs niet begrijpen.en niet willen begrijpen. Mensen die zakken vol geld hebben voelen een korreltje minder niet. en over andermans geld kun je erg gemakkelijk een beslissing maken. Aandelen koop je doelbewust, en betaal je kontant van geld dat je over hebt .Dat deed ik ook. maar voor mij was verborgen dat het aankoop bedrag in feite rente was. Ik heb niet voor een lening getekend. maar voor een spaarinleg op aandelen..Voor een lening heb je andere formulieren nodig en twee handtekeningen( indien gehuwd.) Dat is wat veel mensen niet willen begrijpen.
Ze denken dat we tegen onze eigen stomheid vechten, en dat is nou juist niet zo, we zijn bedrogen. en dat wil men niet geloven. men zet ons voor leugenaar.

Hoewel ik blijf vechten. wil ik hoe dan ook een eerlijk gevecht, en overwinnen.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor ik trap er nooit meer in » vr 7 okt 2005 10:44

Ondanks dat ik weet dat ik gelijk heb, bekruipt mij vaak het gevoel dat de rechter wel een anders kan beslissen.

Als ik goed was voorgelicht was ik er nooit aan begonnen, zorgplicht is niet nagekomen en geen enkele ervaring met beleggen.

Maar toch wil ik niet zomaar toegeven, maar ik lig er wel vaak wakker van, want stel je voor dat de rechter beslist dat ik toch alles moet betalen!
ik trap er nooit meer in
 
Berichten: 20
Geregistreerd: di 13 sep 2005 16:23

Berichtdoor kor s » vr 7 okt 2005 10:57

mogge iktrapernooitmeerin,
leuk bedacht trouwens die naam,
Laatst bijgewerkt door kor s op wo 21 dec 2005 15:54, in totaal 1 keer bewerkt.
kor s
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di 16 aug 2005 9:37
Woonplaats: delft

Berichtdoor ik trap er nooit meer in » vr 7 okt 2005 11:17

Beste Kor,

Ik maak mij wel zorgen. Als ik alleen zou zijn dan zou ik mij veel minder zorgen maken.

Maar ik heb ook nog een gezin waar ik mij verantwoordelijk voor voel.

Bovendien gaat hij bij mij om erg grote bedragen. Niet om een paar duizend euro maar om vele tienduizenden euros.

En al zou ik het kunnen betalen, dan blijft de vraag of ik het ook wil betalen.

Ik ben opgelicht en daar wens ik niet voor te betalen.
ik trap er nooit meer in
 
Berichten: 20
Geregistreerd: di 13 sep 2005 16:23

Berichtdoor kor s » vr 7 okt 2005 12:49

beste ik trap er niet meer in.
wie wel, ik ook niet,
het beste , in ieder geval met je zaak,ik hoop met je mee dat je een
rechtvaardige rechter treft.
sterkte.
h.g kor
kor s
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di 16 aug 2005 9:37
Woonplaats: delft

Berichtdoor ik trap er nooit meer in » di 18 okt 2005 11:01

Ik heb bezwaar gemaakt tegen het eerste voorstel.

Inmiddels weer een tegenvoorstel ontvangen. Maar ik wil geen cent betalen en inmiddel bij Leaseproces langsgeweest en besloten te gaan procederen.

Capital Effect had mij nooit aangeboden mogen worden en ik maak volgens Leaseproces een grote kans om te winnen.
Het zal wel ruim een jaar stress opleveren maar dat moet dan maar.
ik trap er nooit meer in
 
Berichten: 20
Geregistreerd: di 13 sep 2005 16:23

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 68 gasten

cron