Wie is er al gebeld door Holla Poelman advocaten

Wie is er al gebeld door Holla Poelman advocaten

Berichtdoor leeuwtje » zo 9 okt 2005 14:05

Wie is er al gebeld door Holla Poelman advocaten in verband met advies wel of niet voortzetten groepsprocedures tegen Dexia. Wat is de tendens. Wel of niet doorgaan?
leeuwtje
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:42

Berichtdoor croosjes » zo 9 okt 2005 14:38

Vraag het aan ton of de advocaten zelf dan heb je gelijk antwoord.


Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor aert0001 » zo 9 okt 2005 17:38

aert0001@planet.nl

ik bijt niet hoor,

T :? n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor honesty » di 11 okt 2005 11:12

Vorige week ben ik door een van de advocaten van Holla Poelman gebeld. Het bedrag waar het bij mij om gaat is nogal hoog dus ik heb besloten door te procederen. De advocaat legde mij eerst alle alternatieven met hun consequenties voor en pas toen ik zelf besloot door te gaan zei hij dat hij dit ook zou doen omdat mijn egaleasezaak een zeer goede kans maakt om te winnen.
Volgens deze advocaat ging meer dan de helft door met procederen.
honesty
 
Berichten: 4
Geregistreerd: di 11 okt 2005 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Janny » di 11 okt 2005 11:45

Dat antwoord van een insider van de Dexia kant, geeft mij toch weer een steun in de rug , om door te gaan met een voor mij rechtvaardige wijze van afhandelen, via de rechter,

Strijdbaar voor recht, en rechtvaardigheid. !!!!!!!!


Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

wie is er al gebeld door holla poelman advocaten

Berichtdoor leeuwtje » di 11 okt 2005 14:23

Zo is het Janny, het recht zal zegevieren en de strijd duurt voort. De aanhouder wint.
leeuwtje
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:42

Berichtdoor honesty » di 11 okt 2005 22:14

Wat mij toch wel een beetje zorgen baart is die uitspraak in Middelburg en vooral de overplaatsing van deze rechter naar Amsterdam, waar ook de zaken van Holla Poelman dienen. De eerste uitspraak hoef ik niet eerder dan begin 2007 te verwachten aldus de advocaten en in die tussentijd gebeurt er waarschijnlijk heel veel. Ook als de wet op de massaschade door ons protest niet algemeen kan worden toegepast kunnen rechters wel Duisenberg achtige uitspraken gaan doen. Dat laat deze rechter in Middelburg eigenlijk al zien. Dan moeten we in hoger beroep. Volgens Holla Poelman kan dat ook in een groepsproces. Maar of we zo'n hoger beroep gaan winnen is nog helemaal niet zeker. Ook al staan we nog zo sterk en is Dexia en deze regering nog zo nalatig en zelfs strafbaar dan nog kan een rechter het zogenaamde belang van het algemeen laten prevaleren.
Natuurlijk blijven we strijden voor ons recht maar ik betwijfel of dat in onze maatschappij nog bestaat. Kijk maar naar de bouwfraude. De grote jongens komen goed weg en de kleintjes moeten het gelag betalen. Ik heb in ons rechtssysteem met de inmiddels aangetoonde belangenverstrengeling van rechters en rechter plaatsvervangers geen enkel vertrouwen maar als ik ten onder ga dan nog altijd strijdend. :!:
honesty
 
Berichten: 4
Geregistreerd: di 11 okt 2005 11:01
Woonplaats: Haarlem


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 146 gasten

cron