Dexia

Dexia

Berichtdoor w.j van hurne » vr 14 okt 2005 16:18

Geacht Forum,
Ik heb een vraag , mijn vrouw had een trippel aandelen lease afgesloten bij dexia. Wij zijn gescheiden in tussen en nu heeft mijn ex vrouw zonder met mij te overleggen getekend voor de schuld afhandeling. Ik zelf heb deze verklaring niet getekendof gezien maar wordt wel aansprakelijk gesteld voor de helft van de openstaande schuld. Wat kan ik hier mee??
w.j van hurne
 
Berichten: 1
Geregistreerd: vr 14 okt 2005 16:06

Berichtdoor empie » vr 21 okt 2005 13:08

Is het nou zo´n zooi bij Dexia, of lijkt het maar zo.
Ik kreeg vanochtend bericht van ze, dat ze mijn uitreksel uit de Gemeentelijke Basis Administratie hadden ontvangen. Deze heb ik zeker al meer als een half jaar geleden aangetekend aan hen toegestuurd.
Ze lullen gelijk in deze zelfde brief weer over de Duisenbergregeling, waar ik geneens voor in aanmerking kom, i.v.m. depot!
Het zal wel aan mij liggen, maar ze weten daar werkelijk niet wat ze aan het doen zijn!
empie
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 15:05

Berichtdoor Elias » vr 21 okt 2005 20:14

Tijdrekken, alleen maar tijdrekken, ontmoedigen en ondertussen nog zo veel mogelijk geld op strijken.......

Maar wij zijn volhouders en doordouwers ! Recht zal zegenvieren.

Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor Piet » vr 21 okt 2005 23:41

Beste W.J. van Hurne,

Wat is er in de scheidingsprocedure afgesproken over dit contract?
Als jullie beiden hierover gaan dan moeten jullie beiden beslissen over hoe om te gaan met het contract.
Heeft zij het Aanmeldingsformulier voor de Duisenberg regeling getekend zonder overleg?
Dan hoef je m.i. niet mee te doen met het vervolgtraject en zal zij voor de kosten moeten zorgdragen.
Het Aanmeldingsformulier is nog geen definitieve schikking, het is slechts aangeven dat ze geinteresseerd is in de schikking.
Pas als de definitieve schikking is getekend, dan zit ze eraan vast en is er ook geen mogelijk meer om via een gerechtelijke procedure alle betaalde gelden terug te vorderen.
Heb je zelf op het originele contract ook mee getekend?
Het is ook wel aan te raden om dit probleem op te nemen met een advocaat, hij is juridisch onderlegd en kan goede tips geven.
Op de website onder Advocaten vindt je advocaten in jullie regio.
Heb je nog vragen over jullie situatie, stel ze via info@platformaandelenlease.nl en je krijgt z.s.m. antwoord.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

hoezo een zootje??

Berichtdoor jack » za 22 okt 2005 1:20

Dat het administratief een zootje is bij Dexia is mij wel heel duidelijk.

Ter illustratie hier nog een klein voorbeeldje uit eigen ervaring:

Schriftelijke reactie van Dexia op een aangetekend schrijven van mijn vrouw: op de kop af 3 maanden.......... 10(!) dagen later ontvangen we weer precies hetzelfde antwoord van DEXIA met precies dezelfde brief!

Inmiddels was al lang aan Dexia aangetekend aangegeven dat Leaseproces onze belangen behartigde en alle correspondentie naar Leaserproces gestuurd moest worden .....

Enkele weken geleden ben ik toch weer telefonisch door Dexia benaderd, de persoon die namens Dexia belde wist van geen lopende procedure.....

Jack
jack
 
Berichten: 9
Geregistreerd: za 17 sep 2005 0:00
Woonplaats: Middelburg

Berichtdoor bewijzenteover » za 22 okt 2005 3:31

w.j van hurne,

Echtscheiding doet pijn, maar probeer toch in goed overleg je exvrouw aan het verstand te brengen dat het voor beiden het beste is om niet te ondertekenen en een advocaat te nemen. Wat piet zegt klopt wel, maar het zou toch beter zijn (ook al is het je exvrouw) haar op de gevolgen te wijzen. Het is toch beter om als vrienden uit elkaar te gaan. Want ze zal in een zeer diepe put vallen, en ik denk niet dat jij dat wil. Tenslotte hebben jullie een hele tijd (gelukkig) samen geleefd. :idea:

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 67 gasten

cron