Zalm, Wck en de 'andere belangen'. Artikel uit Must

Berichtdoor Elias » wo 19 okt 2005 20:49

Ik hoef inmiddels al weinig toe te voegen aan de reacties op de uitlatingen van Jozef. Verreweg de meeste onderbouwingen worden namelijk bovendien "goedgekeurd" door de rechter.... :wink:

Grote probleem is dat iedereen maar wat dreigt te gaan roepen zonder enige onderbouwing.


Jozef, als je misschien onder 'iedereen' ook de tegenpartijen bedoelt, dan kan ik een heel eind met je meegaan want:

- Onderbouwt bijv. Lemstra zijn malafiede uitlatingen ?
- Onderbouwt heer Zalm zijn uitlatingen inzake Wck en zijn jarenlange weigeringen om de onder zijn toezicht staande toezichthouders zoals DNB en AFM aan te sporen tot aktie / optreden / openheid van zaken ?
- Onderbouwt SLV (zonder misleidende praatjes) waarom er niet "vol gas" tegen Dexia werd geprocedeerd namens de aangesloten gedupeerden ?
- Onderbouwen de grote partijen in de 2e Kamer, waarom zij de omvangrijke problematiek en de gestelde vragen NIET ter sprake willen brengen en de verantwoordelijke ministers NIET ter verantwoording roepen ?
- Onderbouwt Donner waarom de wetgeving niet naar behoren wordt toegepast ?

Zo kunnen we nog lang doorgaan.
Nee, de gedupeerden en hun oprechte belangenbehartigers hebben het allemaal zelf maar uit moeten zoeken worden nog immer aan alle kanten tegengewerkt en in de verdomhoek gedrukt, al minstens vijf jaar lang. Gezien de resultaten weten zij dacht ik e.e.a. inmiddels aardig te onderbouwen.......

Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor bewijzenteover » wo 19 okt 2005 22:51

jozef,

Een dringende vraag. Ben jij wel een gedupeerde? Of ben je soms een vriendje en of familie van Dexia?
Een ding is zeker, wij proberen hier samen met PAL en Piet Koremans te strijden tegen het gigantische onrecht dat ons en onze families is aangedaan. En wij hebben al heel wat jaren ellende meegemaakt. Door al onze zoektochten naar gerechtigheid kan ik maar een ding vaststellen, dat het grote merendeel van de gedupeerden na al hun ervaringen het meeste vertrouwen hebben in PAL. Zij werken geheel belangeloos en iedereen is vrij in het geven van eventueel een donatie. Ikzelf ben binnenkort zeker van plan dit te doen. Ook al zit het op dit moment financieel even niet mee. Dus als je een gedupeerde mocht zijn, stel je dan een klein beetje anders op tenopzichte van ons allen, of ga je eigen weg, en hou a.u.b. op met je negatieve berichten jegens PAL en de gedupeerden, daar is niemand mee gebaat. Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Forummaster » do 20 okt 2005 0:57

Voor alle duidelijkheid; er is van Jozef geen enkel bericht verwijderd!!
Indien Jozef bezig blijft om met de waarheid een loopje te nemen dan wordt hem de toegang tot dit forum ontzegt.
Ieder mag hier zijn reactie plaatsen, ook al is deze niet altijd de mening van velen andere. Maar mensen die bewust verkeerde informatie verkondigen zijn er blijkbaar op uit om hier tweedracht te zaaien en dit wordt absoluut niet getolereerd.
Forummaster
Site Admin
 
Berichten: 36
Geregistreerd: wo 10 aug 2005 12:24

Berichtdoor ad snoeren » do 20 okt 2005 1:55

Alweer moet ik het met Ilse eens zijn.
Ik ben vandaag een aantal keren op dit forum geweigerd omdat ik een proxy gebruik.
Die proxy heb ik omdat trosradar mij al verschillende keren had gebanned.
Onterecht dus, maar enkel omdat ik vele malen op een onpasselijk makende manier werd aangevallen.
Ik voelde me daardoor in mijn vrijheid van meningsuiting belemmerd.
Tros radar zal om zulke redenen nooit proxyadressen weigeren, omdat dat strijdig is met de wet.
Een moderator dient te zorgen dat zijn forum, verschoond blijft van rotzooi, en heeft de mogelijkheid om berichten te verwijderen of personen Of aliassen de toegang te ontzeggen. Dat moet voldoende zijn.
ad snoeren
 

Berichtdoor woest » do 20 okt 2005 8:33

Wanneer postings (deels) verwijderd worden van lieden die (ook deels?) een andere mening hebben, dan vraag ik me af waar dit forum toe dient!


Er wordt op een slinkse manier sabotage gepleegd. Daar wordt weer met veel enthousiasme op gesprongen. Ik heb begrepen, dat er helemaal geen berichten verwijderd zijn; dat heeft die persoon zelf gedaan om verwarring te zaaien en zie, hoe snel dat gebeurt. Ik moet nu weg, maar zal later hier op terugkomen.
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor marjo » do 20 okt 2005 8:47

Beste lezers,

Laten wij ons nu niet in het ootje nemen want wij weten dat op dit forum alleen de waarheid wordt verteld laten wij dit nu zo houden want anders zijn we niet beter als de rest, als Jozef denkt dat wij liegen zal hij dit moeten aangeven waardoor hij dit ziet dan kunnen wij kijken of het waar is maar veel geloof hecht ik niet aan hem.
Gisteravond was zalm bij barend en van dorp maar weer geen woord over de aandelenlease die hij heeft goedgekeurd want stel je voor dat hij door het ijs zakt dan is alles ineens mogelijk.
Nu is het gewoon pompen of verzuipen mijn eigen zaak is weer uitgesteld heb nog geen nieuwe datum wachtkamer is heel vervelend maar daar wen je aan hoop op veel goede berichten van het front want een oorlog tegen de gevestigde orde is dit echt wel.
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

Berichtdoor impact » do 20 okt 2005 9:05

Beste Ad, waarom zou jij in godsnaam met een proxy in dit forum willen binnenkomen? Je eigen IP wordt toch niet geweigerd? Heel goed dat proxy's bij PAL worden geweigerd: dat houdt mensen die onder valse vlag willen varen buiten de deur.

Ad, vertel ook liever geen sprookjes. Er bestaat geen wet die verbiedt dat een vereniging geen "deurbeleid" zou kunnen voeren. Wie het er niet mee eens is, wordt toch niet gedwongen om hier te komen? Dat ligt misschien anders bij Radar omdat dat een publieke omroep is, waaraan de belastingbetaler bijdraagt.

Zelf kom ik noodgedwongen bij Radar met een proxy. Ik ben daar nog steeds gebanned voor exact dezelfde overtreding als waarvoor woest een paar dagen werd gebanned en daarna weer toegelaten: citeren uit een brief van mr. Rompelberg, waarin de telefoonnummers van ene Joost, de incassojongen van Dexia werden geopenbaard. Maar bij PAL kom ik onder mijn eigen IP en is het ook mij (zeer terecht) onmogelijk via een proxy binnen te komen.

Groet,
impact
Laatst bijgewerkt door impact op do 20 okt 2005 10:06, in totaal 3 keer bewerkt.
impact
 

Berichtdoor impact » do 20 okt 2005 9:16

Ilse, het is een stap te ver om de beheerder van dit forum voor "badmuts" uit te maken.
Lourens Blok, de drijvende kracht achter de PALsite en tevens degene die het forum heeft geprogrammeerd, verdient als beheerder van dit alles alleen maar respect. En zeker niet te worden gekleineerd. Vergeet niet dat Lourens hieraan praktisch al zijn tijd, dag en nacht, opoffert zonder dat daar ook maar enige beloning tegenover staat.

Een excuus van jouw kant naar Lourens zou wel gerechtvaardigd zijn!
impact
 

Berichtdoor Duncan » do 20 okt 2005 10:35

Een excuus van jouw kant naar Lourens zou wel gerechtvaardigd zijn!


Naar het schijnt heeft Ilse een ban, dus ik vrees dat er van excuus geen sprake kan zijn.

Is het ook niet wat erg overdreven om haar om deze redenen een ban te geven?
Duncan
 
Berichten: 8
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 19:14

Berichtdoor Piet » do 20 okt 2005 11:45

Hallo Duncan,

Naar het schijnt heeft Ilse een ban


Waaruit kan jij opmaken dat Ilse een ban zou hebben?
Dit soort suggetieve en onware berichten hebben geen enkel nut en heeft alleen maar ten doel tweedracht en onrust te zaaien onder ons, aandelenlease gedupeerden.
Ilse kan gewoon op het forum haar berichten plaatsen, net als Ad en alle anderen die zich ingeschreven hebben.

Groeten,
Piet

Aanvulling op bovenstaande:
Het was mij niet bekend dat er, abusievelijk, wel een paar mensen een ban hebben gekregen toen ik dit schreef.
Nadat ik hiervan op de hoogte kwam is dit gecorrigeerd.
Laatst bijgewerkt door Piet op di 1 nov 2005 0:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor woest » do 20 okt 2005 12:00

Het TrosRadarForum was ooit een forum, waar aandelenlease gedupeerden niet alleen informatie konden vinden, maar vooral steun bij elkaar, ’s avonds misschien af en toe wat melige humor deelden- waar ikzelf maar al te graag aan meedeed - maar het was vriendelijk en positief. Er was wel af en toe een wanklank, en die werd meestal direct of indirect veroorzaakt door trollen. Ik kende dat woord nog niet, althans niet in die betekenis, voordat ik op dat forum mijn heil ging zoeken (en het tijdelijk vond, overigens), maar inmiddels weet ik maar al te goed wat dat al te lieve woordje inhoudt; een trol is er alleen op uit anderen schade te berokkenen en hij/zij krijgt een kick van de macht daartoe. Dat ‘af en toe’ groeide uit tot ‘merendeels’. Op dat forum is het nu schering en inslag dat de gedupeerden verbaal worden afgeschoten, elke dag weer en a priori, door…ja, door wie, de lafaards zullen zich niet kenbaar maken, maar ze kunnen ongestraft de godganse dag hun grillen botvieren. Hoe? Door via proxyservers zich onbeperkt toegang te verschaffen.
Ik ben niet verantwoordelijk voor het modereerbeleid van het PALforum, maar als vrijwilliger en medewerker van PAL wil ik hier stellen, dat ik daar helemaal achter sta. Het TrosRadarForum is voor het grootste deel verworden tot een dagelijks van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat tot in den treure herhalen van persoonsgerichte, ongenuanceerde, insinuerende, lasterlijke en stompzinnige uitingen door enkele (onder meerdere aliassen opererende) zeer lage figuren. Dat forum is om zeep geholpen. PAL heeft een eigen forum opgezet, mede uit noodzaak (is er toch nog iets positiefs uit dat gebral voortgekomen), maar ook, omdat de behoefte hiertoe steeds meer duidelijk werd.

Dit forum heeft in korte tijd bewezen zin te hebben. Laten we dat alsjeblieft zo houden.


Treurige groet van Loes :(

P.S. In deze posting had ik vermeld (nog wel in vet) dat er geen ban aan Ilse was opgelegd; dit bleek later een vergissing te zijn, zoals ik onder 'waar blijven de uitspraken' pagina 4 heb aangegeven.
Laatst bijgewerkt door woest op wo 2 nov 2005 12:57, in totaal 2 keer bewerkt.
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor aert0001 » do 20 okt 2005 12:30

Loes,

chapeau!

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

de zaak in de goede context zien

Berichtdoor henk geluk » do 20 okt 2005 12:55

wij moeten 2 november a.s naar amsterdam(24 personen)
de rechter(strengers) heeft een vreemde manier van rechtspreken.

het is zelfs zo dat hij gewoon aan het burgelijk wetboek voorbij gaat!
ik heb inlichtingen gewonnen wie hij is en waar hij vandaan komt.

hij blijkt eerder bij het advocaten buro strengers in utrecht te hebben gezeten.

dit buro heet nu borselaar & strengers! strengers f.m.p.m is waarschijnlijk de senior(de rechter in amsterdam) en advoca(te) strengers f.m en strengers p.m zijn dus zijn zoons of dochters !

dit buro in utrecht werkt voor dexia!!!

ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat pa,geen informatie of anderszins aan zijn dochters/zoons verstrekt!

kort door de bocht> ik verdenk die rechter er van partijdig te zijn.

het is geen toeval dat onze advocaat! inmiddels ziek is en blijft tot na het process! dit betekent dat bij negatieve uitspraak! als die rechter dan vonnist uit voorraad! ondanks dat wij in hoger beroep gaan ,toch moeten betalen,aan dexia! (dat is standaard zo)

ik heb inmiddels diverse instanties en couranten bericht gedaan,hoe het mogelijk is dat in het zelfde wetboek over exact dezelfde zaken tot de letter gelijk ,een geheel ander vonnis wordt uitgesproken!

ik heb dan ook het advoaten buro gevraagd om die strengers te wraken!
maar tot heden zijn ze er niet op ingegaan!

jozef ,reageer hier eens op ,is dit een zaak die niet riekt!!
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor Duncan » do 20 okt 2005 13:11

Ilse kan gewoon op het forum haar berichten plaatsen, net als Ad en alle anderen die zich ingeschreven hebben.


Nou dan is er verder dus niks aan de hand lijkt me, ik had echter iets anders begrepen.
Duncan
 
Berichten: 8
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 19:14

Berichtdoor marjo » do 20 okt 2005 13:34

beste Henk

Begrijp wat je bedoeld dit is al enige tijd bij het platform bekend misschien moeten we hier ook gezamelijk een actie tegen beginnen
Ik zelf kan even contacct opnemen met wat tv programmas zodat zij misschien snappen dat we op deze manier nooit winnen van een corrupte maatschappij.
Verwacht hier van Jozef maar geenb antwoord op want hij had zichzelf beter Judas kunnen noemen naar een bijbels verhaal dat past beter bij hem.
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 84 gasten