Manifest

Berichtdoor Janneke52 » zo 30 okt 2005 21:15

Ad ik weet nu wie je bedoelt, hij heeft een hele tijd als controleur voor het GAK gewerkt.
Het probleem is dat er 5 mensen zijn hier die dezelfde naam hebben. Zal ik ze even bellen en vragen of deze Rudy Verboom in 1969 in dienst is geweest in .......
Moet je me de plaats nog wel geven. Ik zal Ilse mailen als ik een goed telefoonnummer heb. Ik zal eerst vragen of het goed is dat jij contact met hem opneemt.
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor ad snoeren » di 1 nov 2005 13:02

He Janneke

Leuk De plaats was Vörde, bij Osnabruck Dld.
Eventueel z'n Mailadras is ook handig.
Alvast hartelijk dank.
Lfs Ad
ad snoeren
 

Berichtdoor Monument Valley » di 1 nov 2005 17:11

Hoi janneke52 en ad snoeren,

Ik ben vandaag op deze site terecht gekomen met de bedoeling om leuk te communiceren met elkaar, Trosradar keer ik mijn rug toe.
Aangezien ze daar allemaal nu weg gaan en geen zin heb om tegen die Dexia trollen aan te moeten hikken, dacht ik, hier zitten leuke mensen waarmee je goed van gedachten kan wisselen.

Groet, :D
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Janneke52 » di 1 nov 2005 17:35

Ik heb er geen zin meer in om met mensen te communiseren (chatten) die ik niet ken. Ik heb het gehad met de foums......
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor marjo » di 1 nov 2005 17:54

beste janneke 52

Ik begrijp dat het chatten soms moeilijk is omdat je andere antwoorden krijgt als dat je hoopt maar jouw inbreng is net zo belangrijk als die van anderen dus bedenk je nog eens want samen staan we sterker en dan kun je af en toe je hart luchten zodat je dan weer verder kunt.
Hellaas is het zo dat we elkaar niet allemaal kennen maar dat hoeft geen belemmering te zijn .
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 164 gasten