Word Zalm voorzichtiger?

Word Zalm voorzichtiger?

Berichtdoor HB_K_T » wo 19 okt 2005 22:37

HB_K_T
 
Berichten: 7
Geregistreerd: ma 3 okt 2005 17:51
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor bewijzenteover » do 20 okt 2005 0:03

HB_K_T,

Dank je wel voor dit bricht. Maar dat gefaseerd invoeren hiervan leren wij dat visje nog af. Ik, en ik hoop wij met z'n allen blijven Links stemmen bij de volgende verkiezingen.

Ik kan het niet laten om dit bericht even helemaal hier te publiceren zodat eenieder het direct kan lezen.

Groeten, Jac.
wo 19 okt 2005, 14:23

Vergunningstelsel voor financiële aanbieders

UTRECHT - Aanbieders van financiële producten als hypotheken en verzekeringen moeten vanaf 1 januari 2006 een vergunning aanvragen om hun werk te mogen blijven uitvoeren. Minister Zalm (Financiën) wil vanaf die datum de nieuwe wet financiële dienstverlening laten ingaan.
Deze wet moet ervoor zorgen dat consumenten beter en eerlijker worden geïnformeerd en geadviseerd bij de aankoop van een financieel product. De Autoriteit Financiële Markten (AFM) zal toezicht houden, kan boetes opleggen en zonodig de aanbieders en tussenpersonen hun vergunning ontnemen.
Tijdens een congres van de Stichting Financiële Dienstverlening in Utrecht zei Zalm woensdag dat de wet gefaseerd zal worden ingevoerd, om de sector de tijd te geven onder meer aan de deskundigheidseisen te voldoen en reclamemateriaal aan te passen.
bewijzenteover
 

Berichtdoor ad snoeren » do 20 okt 2005 0:27

Deze wet moet ervoor zorgen dat consumenten beter en eerlijker worden geïnformeerd en geadviseerd bij de aankoop van een financieel product. De Autoriteit Financiële Markten (AFM) zal toezicht houden, kan boetes opleggen en zonodig de aanbieders en tussenpersonen hun vergunning ontnemen.


Met andere woorden hiervoor was men dus niet eerlijk!!
En viel dat toen ook niet onder de verantwoording van Zalm?
Hoe hypocriet kan iemand zijn?
ad snoeren
 

Berichtdoor bewijzenteover » do 20 okt 2005 0:39

Juist ad,

Je hebt het begrepen. Hiervoor was men NIET eerlijk. En ook hiervoor was (minister) Zalm voor verantwoordelijk. Dus het is aan jou wat je gaat doen met de komende verkiezingen. Groeten, Jac.
bewijzenteover
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 65 gasten

cron