Enquete aandelenlease

Enquete aandelenlease

Berichtdoor Piet » do 20 okt 2005 11:48

Enquete aandelenlease

De Hogeschool Zuyd te Sittard is bezig met een onderzoek naar aandelenlease, hiervoor hebben zij informatie nodig van mensen die een aandelenlease contract hebben afgesloten.
PAL is gevraagd een enquete te houden onder de aandelenlease gedupeerden om dit onderzoek te ondersteunen.

Hierbij vraag ik iedereen om met deze enquête mee te doen en in te vullen.
Het kost maar een paar minuten van je tijd en het is anoniem.
De gegevens worden via e-mail verstuurd, het e-mail adres wordt niet gebruikt in de enquete of voor andere doeleinden.
Deze enquete is te vinden op onze website op de homepage en ook via deze link:
http://www.platformaandelenlease.nl/Vragenformulier.htm

Alvast bedankt voor je medewerking

Groeten,
Piet
Laatst bijgewerkt door Piet op do 20 okt 2005 15:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Martinvdm » do 20 okt 2005 13:38

Ik heb de enquete wel ingevuld maar niet verstuurd omdat het niet helemaal anoniem is. Er word een emailbericht verstuurd dus mijn email adres is bekend bij de ontvanger.

Groet,
Martin
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40

Berichtdoor plukkert » do 20 okt 2005 14:29

Hallo Martin dat is ook mijn ervaring.
plukkert
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 17 sep 2005 23:58
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Piet » do 20 okt 2005 15:21

Het bestand wat gebruikt wordt om de enquete te laten "lopen" gaat via het versturen van een e-mail naar PAL en hier wordt daarna getotaliseert.
Dit adres wordt op geen enkele manier gebruikt voor deze enquete of voor andere doeleinden.
Wil je niet met deze enquete meedoen omdat dan je e-mail adres bekend wordt bij PAL, dan doe je niet mee.
Dit is een eigen keuze.

Groeten,
Piet
Laatst bijgewerkt door Piet op ma 24 okt 2005 21:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor croosjes » do 20 okt 2005 17:36

gewoon alles naar piet sturen die regeld het verder wel.En pal de gevens door sturen.


Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor Piet » vr 28 okt 2005 23:14

Er hebben inmiddels al ruim 100 gedupeerden meegedaan aan de enquete van De Hogeschool Zuyd te Sittard
Meedoen kan nog tot zondagavond 2400 uur.
http://www.platformaandelenlease.nl/enquete.php

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Okerene » za 29 okt 2005 14:57

Het is goed dat zoveel mogelijk deelnemers aan de enquete meedoen.
Vergeet niet dat ook op deze wijze een aparte invalshoek wordt gecreeerd en nu op een geheel andere wijze aandacht aan de aandelenleaseaffaire wordt besteed.

Nu de discussie zich ook op De Hogeschool Zuyd te Sittard heeft uitgebreid en bezig is met een onderzoek naar aandelenlease kunnen wij als gedupeerden niet achterblijven. Dat PAL mijn emailadres hiervoor tijdelijk gebruikt vind ik OK. Als je je gratis opgeeft bij PAL als jouw belangenbehartiger is deze toch al bekend. Goed dat PAL extra aangeeft dat onze privacy gewaarborgd blijft bij het invullen van de enquete en dit niet voor andere doeleinden wordt gebruikt.

Massaal invullen die enquete dus. Grijp tevens de mogelijkheid aan je gratis bij PAL op te geven als je dit nog niet hebt gedaan.

Met vriendelijke groet,

Okerene
Okerene
 
Berichten: 115
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 15:27

Berichtdoor Piet » ma 31 okt 2005 12:01

De laatste oproep om nog mee te doen met de enquête heeft nog 30 deelnemers opgeleverd.
Het resultaat is (uiteraard anoniem) opgestuurd naar de Hogeschool Zuyd in Sittard.
Totaal hebben 130 gedupeerden meegedaan aan deze enquête.
Bij deze willen degene die met het onderzoek bezig zijn en PAL iedereen hartelijk danken voor de medewerking aan dit project van deze groep van de Hogeschool Zuyd uit Sittard.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 75 gasten

cron