Dexia blijft aan de gang met Duisenberg

Dexia blijft aan de gang met Duisenberg

Berichtdoor amosfantasia » vr 21 okt 2005 18:25

Ondanks de brieven van Dexia (omtrent de Duisenberg -regeling)waar ik niet op ingegaan ben ,blijven ze aan de gang om die rommel toe
te sturen .
Over de 2 contracten met grote Restschulden (A-4 tjes met ongelooflijke getallen),dat ik automatisch in aanmerking kom voor de Duisenberg-regeling .Zsm zullen zij het nog betaalde bedrag toesturen .
Inderdaad een stelletje onnozelen .
Ben totaal niet ingegaan op de Duisenbergregeling ,dus....nu doen ze dat automatisch .
Helemaal mooi!
Zonder toestemming dus .
Wanneer komt er nou een eind aan die Oplichters?

Dit vandaag ontvangen .
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor pp » za 22 okt 2005 0:13

Als de rechters deze kronkels nou eens konden zien en meenemen in hun oordeel!!
Groetjes

PP
pp
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 22:58
Woonplaats: Venlo

Berichtdoor amosfantasia » za 22 okt 2005 10:45

pp schreef:Als de rechters deze kronkels nou eens konden zien en meenemen in hun oordeel!!





Tja...alles wordt gestuurd naar de advocaat .Denk dat meer gedupeerden deze brief(ven)ontvangen hebben .
Die Dexia jaagt de zenuwen op je lijf .
Hoeveel mensen hebben geen geld voor een advocaat .Daar sta je dan .Kan je dood zijn (door de schrik).

Wie heeft de verantwoording voordat gebeuren?Dexia natuurlijk!
Mensen worden prychisch gek gemaakt of krijgen een hartstilstand .
Alle doktersverklaringen(aangetekend)naar Dexia sturen en in de openbaarheid gooien .
Een stelletje Moordenaars zijn het .
Moest het ff kwijt! Groetjes,Amos
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor bewijzenteover » za 22 okt 2005 11:26

amosfantasie,
Laat ze toch barsten egaal of ze met aanmaningen, deurwaarders enz. komen. Ze kunnen toch niks zonder dat het voor de rechtbank komt.
En dan pak je ze. Wel geld van de bank halen. Pak die hufters. :wink:
Er zit familie van Dexia onder enkele rechters als je de verschillen soms ziet.

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor amosfantasia » za 22 okt 2005 11:47

bewijzenteover schreef:amosfantasie,
Laat ze toch barsten egaal of ze met aanmaningen, deurwaarders enz. komen. Ze kunnen toch niks zonder dat het voor de rechtbank komt.
En dan pak je ze. Wel geld van de bank halen. Pak die hufters. :wink:
Er zit familie van Dexia onder enkele rechters als je de verschillen soms ziet.

Groeten, Jac.




Je hebt gelijk!Maar we zijn niet allemaal hetzelfde .Er zijn mensen die emotioneel erg gevoelig zijn .
Die denken er anders over .

Wat ik wel erg jammer vind:Is dat er mensen met hetzelfde probleem zijn en in een afwachtende houding zitten .Zij doen geen pest mee (grof gezegd).
Willen er ook niks over horen .

Samen staan we sterk!
Waar zijn de achterblijvers?
Ik heb ze nl op mijn werk .

Het enige wat ik hoor is:Nou ja..de Duisenberg-regeling maar .Krijg je nog iets terug .

Doen ook niet mee met Demonstraties enz .

Dat er Rechters van de Fam Dexia zijn ,heb ik nooit aan gedacht ,maar het zou best kunnen .Ik vertouw die zooi niet .Groetjes,Amos.
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor bewijzenteover » za 22 okt 2005 15:24

amosfantasia,

Je hebt gelijk, lang niet iedereen kan die emoties aan. Wij hebben dat in het begin ook gehad. Nu ben ik daar geheel boven gegroeid. Ik wordt hoe langer het duurt alleen maar feller en scherper om de bastaarden terug te pakken. Maar zoals ik je al in een eerder bricht zei, we proberen elkander te helpen met zoveel mogelijk informatie uitwisseling over de laatste ontwikkelingen en vorderingen. Maar een ieder moet uiteindelijk voor zichzelf beslissen wat men in zijn situatie het het beste acht.
Er zijn inderdaad diverse mensen die totaal niets doen. Jammer, dan. Sommigen zijn niet te helpen (stronteigenwijs). Hun probleem, niet dan.

Héél veel succes, en we houden ons op de hoogte.
Groeten, Jac. :wink:
bewijzenteover
 

Berichtdoor amosfantasia » za 22 okt 2005 20:55

bewijzenteover schreef:amosfantasia,

Je hebt gelijk, lang niet iedereen kan die emoties aan. Wij hebben dat in het begin ook gehad. Nu ben ik daar geheel boven gegroeid. Ik wordt hoe langer het duurt alleen maar feller en scherper om de bastaarden terug te pakken. Maar zoals ik je al in een eerder bricht zei, we proberen elkander te helpen met zoveel mogelijk informatie uitwisseling over de laatste ontwikkelingen en vorderingen. Maar een ieder moet uiteindelijk voor zichzelf beslissen wat men in zijn situatie het het beste acht.
Er zijn inderdaad diverse mensen die totaal niets doen. Jammer, dan. Sommigen zijn niet te helpen (stronteigenwijs). Hun probleem, niet dan.

Héél veel succes, en we houden ons op de hoogte.
Groeten, Jac. :wink:



Uiteraard houden wij kontakt via dit forum .
Groetjes,Amos.
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor pp » zo 23 okt 2005 0:01

Blijf realistisch; wij zitten zelf midden in een proces met D. en alles wijst er gewoon op dat er een filtering plaats heeft tusen die mensen die wel degelijk geweten hebben waar ze aan begonnnen en diegenen die, net als wij , echt niet wisten wat voor een k.... poduct dit was. D is echt niet zuiver maar ook vele "Klanten "niet vrees ik!!
Groetjes

PP
pp
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 22:58
Woonplaats: Venlo

Berichtdoor ad snoeren » zo 23 okt 2005 4:34

en alles wijst er gewoon op dat er een filtering plaats heeft tusen die mensen die wel degelijk geweten hebben waar ze aan begonnnen


Mag ik dit betittelen als onzin.
En wel hierom.

Dat rechtzaken worden aangehouden, heeft twee oorzaken.

1De rechtbanken lopen over door alle dexiazaken, en rechters zijn maar wat blij om de mogelijkheid van aanhouden te benutten. Omdat de materie gigantisch ingwikkeld is(veel schrijfwerk, dus geen tijd voor de kinderen).

2 De verkwansel-stichtingen, die via Duisenberg een deal heben gesloten met dexia, Zalm, Donner, justitsie, in gronlogische volgorde.om hun snode plannen te verwezelijken in de naieve veronderstelling dat ze het beste met ons voorhebben.

Gesteund door het prettige gevoel dat hun zakken zijn gevuld!!!
ad snoeren
 

Berichtdoor Piet » zo 23 okt 2005 13:56

Hoeveel mensen hebben geen geld voor een advocaat


Procederen is betaalbaar voor iedereen.
Heb je recht op toevoeging (gesubsidieerde rechtsbjistand), zie Procedure toevoeging op de site, dan betaal je voor de hele procedure slechts een laag bedrag, vaak een paar honderd euro.
Heb je geen recht op toevoeging dan betaal je aan advocaat kosten vanaf 1200 euro incl BTW.
Een alternatief is procederen op basis van No cure no pay.
Dit laatste is voor iedereen betaalbaar en je betaalt achteraf voor de bewezen diensten, b.v. Leaseproces.
Meer hierover in Juridische dienstverlening op de site.

Waar zijn de achterblijvers?
Ik heb ze nl op mijn werk .
Het enige wat ik hoor is:Nou ja..de Duisenberg-regeling maar .Krijg je nog iets terug .


Iedereen maakt zijn eigen keuze en daar moeten we respect voor hebben.
Als je hebt afgewogen wat de beste keuze is, de Duisenberg regeling of (door) procederen, dan is de gemaakte keuze goed.
Veel gedupeerden maken een eenzijdige keuze omdat ze niet op de hoogte zijn van de mogelijkheden.
Daarom geven wij die mogelijkheden aan in individuele gesprekken via telefoon of e-mail.
Ken je gedupeerden in je omgeving die niet weten wat te doen, laat ze contact opnemen met ons zodat we de diverse mogelijkheden kunnen bespreken, de eigen situatie kunen bekijken en daarna maakt iedereen zelf de keuze wat voor hun het beste lijkt.
Hierdoor kan voorkomen worden dat gedupeerden achteraf zeggen, had ik dat maar eerder geweten.

Meer weten over bovenstaande onderwerpen?
Kijk bij de diverse onderwerpen op de site of mail naar info@platformaandelenlease.nl en je krijgt z.s.m. antwoord.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor pewi » zo 23 okt 2005 15:06

PP,
D is echt niet zuiver maar ook vele "Klanten "niet vrees ik!!

Contracten verkopen zonder "WCK vergunning" en zonder (partner)hantekening zijn sowieso geen zuivere contracten. Nog maar te zwijgen over dwaling, zorgplicht, misleiding, ed. Niemand heeft zuivere contracten, vrees ik.
Vrgr, Pewi.
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor Elias » zo 23 okt 2005 15:38

Daarbij komt Pewi, dat de rechter er kennelijk geen behoefte aan heeft ter zitting op dit punt nog aan waarheidsvinding te doen.
In de eerste plaats zit Dexia op de door jou genoemde punten al dubbel en dwars fout.
En die contracten hadden dus nooit van de grond mogen komen en de benadeelden/slachtoffers dienen dus financieel gezien, ongeacht alle ellende die er uit is voortgekomen, "in de oude staat" te worden teruggebracht.

Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor pewi » zo 23 okt 2005 17:17

Elias,
En die contracten hadden dus nooit van de grond mogen komen en de benadeelden/slachtoffers dienen dus financieel gezien, ongeacht alle ellende die er uit is voortgekomen, "in de oude staat" te worden teruggebracht.
En zo is dat.
Vrgr Pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor amosfantasia » zo 23 okt 2005 17:57

Elias schreef:Daarbij komt Pewi, dat de rechter er kennelijk geen behoefte aan heeft ter zitting op dit punt nog aan waarheidsvinding te doen.
In de eerste plaats zit Dexia op de door jou genoemde punten al dubbel en dwars fout.
En die contracten hadden dus nooit van de grond mogen komen en de benadeelden/slachtoffers dienen dus financieel gezien, ongeacht alle ellende die er uit is voortgekomen, "in de oude staat" te worden teruggebracht.

Elias.


Mee eens!Groetjes,Amos.
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 71 gasten