Hoe lang gaat het nog duren?

Hoe lang gaat het nog duren?

Berichtdoor Arietje » za 22 okt 2005 14:19

Ik vraag me in alle zorgen af of de rechtspraak in Nederland een product is met een open einde?
Hoelang mag een proces duren. Kan b.v. de Hoge Raad zelfstandig ingrijpen. En als een proces te lang duurt dit beeindigen met een voor iedereen geldige uitspraak. Van Dexia is geen medeleven met de gedupeerden te verwachten. Wat ik me afvraag is of het toenemende aantal gezinsdrama`s in Nederland ook hiermee te maken hebben! Hebben rechters, advocaten, bankdirecteuren, geen besef meer van hoe hoog de nood is bij de gedupeerde medemens, of vinden ze alleen zichzelf het allerbelangrijkste!
Een parlementaire commissie zou (net als bij het bouwfraude-onderzoek) onderzoek moeten gaan doen naar strafbare feiten van banken en hun medewerkers, die zoveel mensen hebben beschadigd en in financiele moeilijkheden hebben gebracht. Wellicht dat deze methode sneller werkt.
Waarom reageert de politiek nauwelijks op dit nationale drama? Welke politieke partij of groepering bindt de kat de bel aan?
Laatst bijgewerkt door Arietje op za 22 okt 2005 17:03, in totaal 3 keer bewerkt.
Arietje
 
Berichten: 17
Geregistreerd: wo 21 sep 2005 20:33
Woonplaats: `s-hertogenbosch

Berichtdoor croosjes » za 22 okt 2005 14:36

Allemaal ze zullen blijven proberen een schikking naar voren te brengen waar de gedupeerden het eens mee zijn. Dit houdt natuurlijk in dat u uw recht nooit voor mekaar zal krijgen (uitspraak)

""DIT HEET DOOFPOT""


Ik heb het natuurlijk over aankoop aandelen, Wck enz. ""uitspraak Hogeraad""


Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor bewijzenteover » za 22 okt 2005 15:51

Wij hebben dit keer de langste adem. Niks schikking. Terug met de centen, ik ga door tot het einde. En ik heb het al vaker herhaald; Links stemmen bij de volgende verkiezingen. Dat helpt. Dan doet ze vreselijke pijn. En pak ze waar je ze kunt krijgen. Vooral op ficanciële websites zoals de telegraaf. En op politieke websites van b.v. Weblog janmarijnissen enz. Het is in Den Haag inderdaad een corrupte bende.
Maar toch, we gaan door.

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor croosjes » zo 23 okt 2005 10:26

links stemmen om de reden van dexia zou dom zijn.Dat deze partijen een luisterd oor hebben is natuurlijk een feit.Stemmen op een partij dat doe je vanwegen het hele programma waar hun voor staan.


Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor Piet » zo 23 okt 2005 12:48

Arietje heeft één van de zwakke plek in onze democratie en rechtstaat gevonden en het goed verwoord.

Achter de schermen wordt er veel gelobbyd om maar te voorkomen dat de financiële wereld en overheid in Nederland de kous op de kop krijgt .
Dexia, Aegon, de andere aanbieders en onze overheid (Zalm en Donner) zitten gewoon fout.
De gevolgen voor vele positieve uitspraken voor de gedupeerden zou funest zijn voor deze groep.
Om dit te voorkomen zijn ook de Duisenberg onderhandelingen en regeling door onze strot geduwd.

Een aantal rechters zijn advocaat geweest en hebben in die periode bepaalde banken verdedigd die ze nu niet kunnen afvallen.
Tevens blijkt dat ons rechtssysteem een andere betekenis geeft aan “je recht halen” als dat wij er aan geven.
Rechtszaken worden even tussen neus en lippen 14 keer aangehouden en er is nog steeds geen vonnis.
Zonder opgaaf van reden mogen rechters dit doen.
Zij beseffen niet wat voor verschrikkelijk leed zij aanbrengen onder de vele gedupeerden die in grote financiële en geestelijke nood zitten.

De hoop is dan gevestigd op uitspraken in hoger beroep door de 5 gerechtshoven in Nederland, waardoor de onderliggende rechtbanken op een zelfde wijze moeten vonnissen.
Met uitzondering van Den Bosch laten zij het echter afweten.
Zonder blikken of blozen wordt een hoger beroep zaak een jaar aangehouden.

Ik heb al eerder geschreven dat ik grote twijfels heb of er sowieso wel een aandelenlease zaak bij de Hoge Raad terechtkomt.
Het hoeft ook niet, ik heb voldoende vertrouwen in de komende uitspraken door de gerechtshoven

Maar wat moeten we nu verder doen?
Het enige wat we kunnen doen is de weg bewandelen van procederen.
Hou je advocaat scherp en laat hem protesteren tegen elk uitstel en elke aanhouding.
We hebben een lange adem nodig en veel geduld om het hele traject uit te zitten.
Toegeven aan onrecht, misleiding en oplichterij, nooit!
Er zijn grenzen en als je kijkt naar de uitspraken (ook in hoger beroep) die er mondjesmaat komen geeft dat moed en vertrouwen in de toekomst, ondanks dat er tegenvallers tussenzitten.
Het is een keuze: het hoofd buigen, knielen en accepteren dat jou onrecht is aangedaan en dat je al je geld bent kwijtgeraakt waardoor een redelijke toekomst verleden tijd is of heb je nog iets van rechtvaardigheid in je lijf en vecht, samen met tienduizenden anderen, tegen dit onrecht en laat je zien dat er grenzen zijn, tot hier en niet verder!
Alleen vechten is ondoenlijk, samen vechten geeft kracht en energie.
Ik ben ervan overtuigd dat we onze rechtvaardige strijd gaan winnen, het zal niet makkelijk zijn en het zal soms lang kunnen duren.
Maar samen gaan we het redden, er zijn grenzen in ons rechtsgevoel en met doorzettingsvermogen en wederzijdse steun zullen Dexia, Aegon en de andere aanbieders boeten voor hun misleidende oplichting praktijken.

En wat kan de politiek hier nog mee?
Een parlementair onderzoek is al eens eerder aangevraagd maar door een meerderheid van de kamer afgewezen.
De meeste partijen vinden de Duisenberg regeling wel goed zo.
De politiek is echter nog niet van ons af.
Regelmatig sturen we nog e-mails naar de Tweede Kamerleden om ze op de hoogte te stellen van de ontwikkelingen en de dwalingen die er nog steeds zijn, zoals het niet verstrekken van een toevoeging aan een groep gedupeerden die er wel recht op heeft.
Ook de strafbare feiten en fraude is iets wat de komende tijd veel aandacht zal krijgen.
De Tweede Kamer is nog niets van ons af, het zijn dan ook niet voor niets onze volksvertegenwoordigers.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Elias » zo 23 okt 2005 12:49

Stemmen, in welke richting dan ook, ligt nog behoorlijk ver weg. En ook dat is maar een momentopname waarbij je je af kan vragen of het een gewenst gevolg krijgt. Het is de politiek eigen, om ernstige zaken uit het verleden, zeker als het al (te) lang geleden heeft plaatsgevonden, maar met een laagje aarde of een deksel af te dekken.

In de tussentijd eerst maar eens met een zo mogelijk eensgezinde vuist doorvechten met de middelen die ons direkt ten dienste staan.

Groet,
Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor amosfantasia » zo 23 okt 2005 13:10

Piet schreef:Arietje heeft één van de zwakke plek in onze democratie en rechtstaat gevonden en het goed verwoord.

Achter de schermen wordt er veel gelobbyd om maar te voorkomen dat de financiële wereld en overheid in Nederland de kous op de kop krijgt .
Dexia, Aegon, de andere aanbieders en onze overheid (Zalm en Donner) zitten gewoon fout.
De gevolgen voor vele positieve uitspraken voor de gedupeerden zou funest zijn voor deze groep.
Om dit te voorkomen zijn ook de Duisenberg onderhandelingen en regeling door onze strot geduwd.

Een aantal rechters zijn advocaat geweest en hebben in die periode bepaalde banken verdedigd die ze nu niet kunnen afvallen.
Tevens blijkt dat ons rechtssysteem een andere betekenis geeft aan “je recht halen” als dat wij er aan geven.
Rechtszaken worden even tussen neus en lippen 14 keer aangehouden en er is nog steeds geen vonnis.
Zonder opgaaf van reden mogen rechters dit doen.
Zij beseffen niet wat voor verschrikkelijk leed zij aanbrengen onder de vele gedupeerden die in grote financiële en geestelijke nood zitten.

De hoop is dan gevestigd op uitspraken in hoger beroep door de 5 gerechtshoven in Nederland, waardoor de onderliggende rechtbanken op een zelfde wijze moeten vonnissen.
Met uitzondering van Den Bosch laten zij het echter afweten.
Zonder blikken of blozen wordt een hoger beroep zaak een jaar aangehouden.

Ik heb al eerder geschreven dat ik grote twijfels heb of er sowieso wel een aandelenlease zaak bij de Hoge Raad terechtkomt.
Het hoeft ook niet, ik heb voldoende vertrouwen in de komende uitspraken door de gerechtshoven

Maar wat moeten we nu verder doen?
Het enige wat we kunnen doen is de weg bewandelen van procederen.
Hou je advocaat scherp en laat hem protesteren tegen elk uitstel en elke aanhouding.
We hebben een lange adem nodig en veel geduld om het hele traject uit te zitten.
Toegeven aan onrecht, misleiding en oplichterij, nooit!
Er zijn grenzen en als je kijkt naar de uitspraken (ook in hoger beroep) die er mondjesmaat komen geeft dat moed en vertrouwen in de toekomst, ondanks dat er tegenvallers tussenzitten.
Het is een keuze: het hoofd buigen, knielen en accepteren dat jou onrecht is aangedaan en dat je al je geld bent kwijtgeraakt waardoor een redelijke toekomst verleden tijd is of heb je nog iets van rechtvaardigheid in je lijf en vecht, samen met tienduizenden anderen, tegen dit onrecht en laat je zien dat er grenzen zijn, tot hier en niet verder!
Alleen vechten is ondoenlijk, samen vechten geeft kracht en energie.
Ik ben ervan overtuigd dat we onze rechtvaardige strijd gaan winnen, het zal niet makkelijk zijn en het zal soms lang kunnen duren.
Maar samen gaan we het redden, er zijn grenzen in ons rechtsgevoel en met doorzettingsvermogen en wederzijdse steun zullen Dexia, Aegon en de andere aanbieders boeten voor hun misleidende oplichting praktijken.

En wat kan de politiek hier nog mee?
Een parlementair onderzoek is al eens eerder aangevraagd maar door een meerderheid van de kamer afgewezen.
De meeste partijen vinden de Duisenberg regeling wel goed zo.
De politiek is echter nog niet van ons af.
Regelmatig sturen we nog e-mails naar de Tweede Kamerleden om ze op de hoogte te stellen van de ontwikkelingen en de dwalingen die er nog steeds zijn, zoals het niet verstrekken van een toevoeging aan een groep gedupeerden die er wel recht op heeft.
Ook de strafbare feiten en fraude is iets wat de komende tijd veel aandacht zal krijgen.
De Tweede Kamer is nog niets van ons af, het zijn dan ook niet voor niets onze volksvertegenwoordigers.

Groeten,
Piet



Inderdaad Piet ,
Wij moeten met zn allen door blijven gaan .Niet bij de pakken neer gaan zitten en de Duisenberg-regeling maar nemen .Dat scheelt een heleboel in je geld .
Het ziet er zeker naar uit ,dat het een langdurige kwestie gaat worden .Balen voor alle gedupeerden .
Wij willen ons recht hebben en voor 100% ons geld terug krijgen.Ofdat lukt??,weet ik niet!Nogmaals,denk aan de uitspraak:Samen staan we sterk .
Ik snap mensen niet die ingaan op de D-regeling .
Mensen die hiermee accoord gaan .

Misschien hebben zij dan het gevoel van:Pffftt...ik heb tenminste wat geld terug.

Die Oplichters van oa een Dexia vinden dat allang mooi .Zij wrijven in hun handen en denken op die manier rust te krijgen .
Hoeveel geld hebben die dieven nog in kas (wat van de gedupeerden is?)?Het zijn een stelletje boeven !

De Duisenberg-regeling wordt sowieso in je strot geduwd ,dat heb ik gisteren ondervonden door de 2 brieven van Dexia .Al ga je er niet mee accoord .
Binnenkort krijg ik bericht wat ik nog betalen moet .
Ben niet ingegaan op de regeling .Hoe durven ze!
Gelukkig heb ik een advocaat ,maar niet iedereen kan dat bekostigen .Kan er hartstikke kwaad om worden .

Heb je zo wat aan de Politiek ,die zich laat meesleuren en niet inziet wat de gedupeerden allemaal moeten ondervinden?Het kan je dood zijn door die ROT-Dexia .Groetjes,Amos




Piet
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor bewijzenteover » zo 23 okt 2005 22:40

Ja inderdaad, samen staan we sterk en blijven we doorvechten hoe lang het ook duurt. Voor mij geldt in ieder geval dat dit kabinet het voorgoed heeft verzeikt. Ik kijk niet alleen naar het aandelenlease drame en de blunders die hiermee gemaakt zijn, maar inderdaad naar het gehele programma. Nooit krijgt die akelige vis nog een stem van ons.
Dit zal hem nog lang in het geheugen blijven zitten.
bewijzenteover
 

Berichtdoor pp » zo 23 okt 2005 23:27

Zoals ik al zo vaak vermeldt heb ; het is een kwestie van filteren.Als je tig contracten hebt afgesloten kun je toch moeilijk meer beweren dat je niet hebt geweten dat je wist waar je mee bezig was. Je zult dan moeten gaan voor het WCK of andere dingen waar vd zich niet heeft aan gehouden. Maar bedenk wel het verschil in de rechtspraak tussen de verschillende districten want die is echt schreinend!!!!
Groetjes

PP
pp
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 22:58
Woonplaats: Venlo

Berichtdoor bewijzenteover » di 25 okt 2005 9:05

pp,

Wat zit je nou toch te lullen pp, ik heb keiharde bewijzen dat we hiervan niets wisten. Ze hebben ons op een onvoorstelbare gewiekste manier tot twee keer toe opgelicht. Wij hebben hiervan bandopnamen en getuige.

Dus lul niet uit je nek als je niet weet waar je het over hebt. Die van Aegon is een ex-crimineel welke reeds lange tijd gezocht werd door politie. Je lijkt wel iemand van Dexia of Aegon.
bewijzenteover
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 83 gasten

cron