Duisenberg-Regeling: ook voor u?

Duisenberg-Regeling: ook voor u?

Berichtdoor Leeuwen » za 5 nov 2005 13:30

Deze kop in het Noord-Hollands Dagblad van vandaag, zaterdag, staarde mij aan terwijl ik genoot van een lekker koppie. Een halve pagina zelfs hadden beide Stichtingen, de Consumentenbond, Ver. van Effectenbezitters en natuurlijk Dexia er voor over om mensen over de - hun - streep te trekken en de Duisenberg-Regeling door de strot de duwen. Wat mij betreft kunnen ze allemaal de hoogste boom in want ik ben van mening dat alleen de rechter in deze uitspraak mag en kan doen. Voor mij geen derhalve geen regeling maar een gerechterlijke uitspraak, dat is waar ik nu al bijna twee jaar op wacht.
Ik besef evenwel dat het voor mensen met een kleine (rest)schuld wel interessant kan zijn en zeker voor hen die direct betaald hebben om er maar vanaf te zijn, die krijgen nu een deel terug, alhoewel daar ook weer flinke adders onder het gras kunnen zitten. Het is en blijft een onbetrouwbare bank, dus mensen: pas op, kijk goed uit, laat je goed voorlichten door onze Piet Koremans bijvoorbeeld, voordat je van deze regeling gebruik gaat maken.

Groet van Ineke[/b]
Leeuwen
 

Berichtdoor bewijzenteover » za 5 nov 2005 13:47

Leeuwen,

Klasse, dat is de juiste denkwijze. Door rammen, we pakken de oplichters wel door ze voor de hoogste rechter te slepen. :wink:

Groet, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Monument Valley » zo 6 nov 2005 2:46

Voor mensen met een kleine restschuld is die Duivelbergregeling ook niet geschikt.
Ze kunnen ons dan wel proberen die schikking door ons strot te drukken, maar dat zal ze niet lukken.
Dat moest er nogeens bijkomen.
Valse voorstelling van zaken doen, dan ons bestelen van ons geld, wat denken die fli****s eigenlijk wel!?
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?
Ik wil net zoals vele van jullie, dat is die oplichtersbank aan de strop zien hangen!
Ze wilden toch oorlog met ons, wel dan krijgen ze dat?!
Eris maar een ding wat er met die Duivelbergregeling moet gebeuren, dat is die rotzooi meteen de vuilnisbak in gooien.
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Captain-America » zo 6 nov 2005 13:09

In het AD Rotterdams Dagblad betrof het zelfs, op het nieuwe formaat van deze krant, een gehele krantenpagina, te weten pagina 12 van afgelopen zaterdag 5 november 2005.

Het mag klaarblijkelijk wat kosten allemaal...
The one and only truth (still) is out there!
Captain-America
 
Berichten: 24
Geregistreerd: zo 21 aug 2005 23:42
Woonplaats: Omgeving Rotjeknor

Berichtdoor impact » zo 6 nov 2005 13:35

Ook in Het Parool een hele pagina ...
impact
 

Berichtdoor Piet » zo 6 nov 2005 14:10

De volledige advertentie is hier te lezen:
http://www.platformaandelenlease.nl/AdvDuis.htm

Dit doet denken aan de misleidende advertenties van Legio Lease eind jaren negentig/begin 2000.

Alleen komt de misleiding ditmaal van de "eigen belangenbehartigers"
Leaseverlies, Eegalease, Consumentenbond en VEB.

Binnenkort wordt het Gerechtshof in Amsterdam door deze "belangenbehartigers" gevraagd om de Duisenberg regeling verplicht te stellen voor alle Dexia gedupeerden.
Ook zal door deze "belangenbehartigers" gevraagd worden om alle Dexia rechtzaken stil te leggen.

Noemen ze dit belangenbehartiging?

Accepteer dit niet en zeg het vertrouwen in Leaseverlies en Eegalease op.
De opzeg brief is hier te vinden:
http://www.platformaandelenlease.nl/Ver ... rloren.htm

Wij eisen het recht om te blijven procederen en het recht om zelf uit te maken of wij gebruik maken van de Duisenberg regeling.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Leeuwen » zo 6 nov 2005 16:17

Wij eisen het recht om te blijven procederen en het recht om zelf uit te maken of wij gebruik maken van de Duisenberg regeling.

En zo is het en niet anders!!!!!

Ineke
Leeuwen
 

Berichtdoor pewi » zo 6 nov 2005 16:53

Ook in "de Limburger" staat deze advertentie op A3 formaat.
Alweer pure misleiding.
Vrgr Pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor andre » zo 6 nov 2005 17:14

wat kan je nou het best doen.nu een rechtzaak beginen of nog effe de kat uit de boom kijken?
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

kat uit de boom kijken

Berichtdoor henk geluk » zo 6 nov 2005 18:05

andre schreef:wat kan je nou het best doen.nu een rechtzaak beginen of nog effe de kat uit de boom kijken?


andre,dat laatste is niet relevant de feiten zijn er al en veranderen niet.

als groep dus 10 of 12 personen ben je 1200 euri kwijt incl btw.

kijk of jouw zaak huurkoop is of anderszins, zo ja procedeer als je meer
dan € 5000,- er mee kunt winnen .

gr

henk geluk
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Re: kat uit de boom kijken

Berichtdoor andre » zo 6 nov 2005 18:15

dit contract is van me ouders maar het is meer dan 5000 euro want ze moet nog 5 jaar betalen en elke maand 135 euro betalen.maar hoe kom je erachter dat het contract op basis van huurkoop is?
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Re: kat uit de boom kijken

Berichtdoor andre » zo 6 nov 2005 18:32

dus dexia kan je niet binden aan de duisenberg regeling je zou via je advocaat een opt-out kunnen aaanvragen bij dexia?
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor Monument Valley » zo 6 nov 2005 19:35

Geplaatst: Zo 6 Nov 2005 17:32 Onderwerp: Re: kat uit de boom kijken

--------------------------------------------------------------------------------

dus dexia kan je niet binden aan de duisenberg regeling je zou via je advocaat een opt-out kunnen aaanvragen bij dexia?


Ze kunnen je zo en zo niet binden, dat zou wat moois zijn als een of andere Rechter uit Amsterdam de wil bij ons oplegt voor het schikken.
Stel dat het toch zou gebeuren, hoe denk jij dat de Nederlandse inwoners zullen reageren, we hebben dan hierin Nederland een regelrechte Burgeroorlog.?!
Als dat zou gebeuren leven we ook niet meer in een Democratische land.
Natuurlijk zullen die gajes proberen om het erdoor te krijgen, maar ik als een nuchter iemand zeg bij deze, het gaat ze niet lukken, die gajes krijgen een nul op hun reqest, let maar op.
Andre, het is overigens raadzaam om zo en zo kontakt op te nemen met een Advocaat; maar neem iemand die gespecialeerd is erin.
Neem kontakt op met Piet Koremans, deze man kan jou verwijzen naar Advocaten waar je wat aan hebt.
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor andre » zo 6 nov 2005 19:47

me ouders nemen maandag contact op met Meijer Advocaten in haarlem.
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor henk geluk » zo 6 nov 2005 19:49

andre schreef:me ouders nemen maandag contact op met Meijer Advocaten in haarlem.


prima idee!


veel succes


henk geluk
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Volgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 97 gasten

cron