Duisenberg-Regeling: ook voor u?

Berichtdoor Monument Valley » za 12 nov 2005 20:23

Geplaatst: Za 12 Nov 2005 17:33 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

MV, als je snel bent ben je nog net op tijd voor sluiten bij Hans Anders!


Vandaar dat ik zo rot zie. :lol:
Dan maar naar Pearl!
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor bewijzenteover » zo 13 nov 2005 1:04

MV,
Hans Anders! :lol:
Alleen de prijs is Anders! :roll:
Leen opa zijn brilletje snel eventjes, en reageer op; www.dft.nl
Gr, Jac. :D
bewijzenteover
 

Berichtdoor pewi » zo 13 nov 2005 5:28

pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor Monument Valley » zo 13 nov 2005 12:04

Pewi,


Deze link is beter, ik heb het nu ook gezien, klasse dat je aan mij gedacht hebt, dat waardeer ik bijzonder.
Hartstikke mooi dat die dexia wederom klappen gekregen heeft.
Ze zullen nog wel meer klappen gaan krijgen, een bedrijf kan mensen wel onrecht aandoen, maar uiteindelijk straft het kwaad zich toch zelf waardoor een bedrijf die mensen in het ooitje genomen heeft, de rekening gepresenteerd krijgt.
Nogmaals bedankt voor het opgeven van de juiste link.

Groet, Monument Valley :D
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Piet » ma 14 nov 2005 16:45

Nieuwsbrief Rompelberg & Ruiter Advocaten 14 november: Aandelenlease: procederen is beter dan schikken

Aandelenlease: procederen is beter dan schikken.

Veel aandelenlease-gedupeerden hebben onlangs een schikkingsvoorstel van Dexia ontvangen of zullen dit op korte termijn ontvangen. Zij staan dan voor de keuze om een juridische procedure te starten of voort te zetten, of deze te schikken.

Volgens Dexia bieden de door haar aangeboden regelingen, waaronder de Duisenberg-regeling en de Depotlease Coulance regeling, een goed alternatief voor het voeren van een procedure. Dit zegt Dexia uiteraard niet zonder reden. Dexia weet dat het grootste gedeelte van de juridische procedures in het voordeel van de gedupeerden wordt beslecht.

Dexia heeft de rechters verzocht om aanhangige zaken aan te houden, om “een schikking een reële kans te bieden”. Als gevolg hiervan stellen sommige rechters de behandeling van de zaak uit, ook als de gedupeerde het daar niet mee eens is. Hierdoor heeft Dexia extra tijd om een gedupeerde alsnog tot acceptatie van een schikking te bewegen en een voor haar kostbare procedure te voorkomen.

Uiteraard zijn er gevallen waarin gedupeerden goed geholpen zijn met een schikking. In zulke gevallen treedt ons kantoor met Dexia in overleg en begeleiden wij gedupeerden bij de vastlegging en de uitvoering van de gemaakte afspraken.

Doorgaans behaalt een gedupeerde door te procederen een bevredigender resultaat. De door Dexia aangeboden schikkingsregelingen gaan over het kwijtschelden van de restschuld, nooit over het terugbetalen van de inleg. Indien de door de gedupeerde geleden schade voornamelijk uit inleg bestaat, wordt doorgaans met procederen een beter resultaat behaald.

Dat procederen zeer lonend kan zijn, blijkt o.a. uit een onlangs gewezen vonnis van de kantonrechter te Boxmeer. In deze zaak deed ons kantoor namens de gedupeerde een succesvol beroep op het ontbreken van de handtekening van de echtgenote van de gedupeerde. De rechter oordeelde de contracten rechtsgeldig vernietigd en veroordeelde Dexia tot terugbetaling van de gehele inleg met rente. Voorts werd Dexia veroordeeld tot betaling van de proceskosten. Tenslotte dient Dexia de achterstandscodering bij BKR ongedaan te maken. Voor de volledige tekst van dit vonnis klikt u hier.

Er zijn tal van omstandigheden van belang bij de beantwoording van de vraag of een gedupeerde beter kan schikken of (door)procederen. Wilt u meer hierover weten, dan kunt u zich het best wenden tot een advocaat met kennis van zaken op dit gebied. Deze zal u nader adviseren, volledig toegespitst op uw situatie.


--------------------------------------------------------------------------------

Op dit rechtsgebied zijn mr. M.M.H.J. Rompelberg, mr. J.G.M. Nass, mr. J.P. Van Dyck, mr. S.E.W. Engelen, mr. B.N.S. Werkman, mr. M. van Hoorne en mr. S. Allaoui werkzaam.

Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Piet » za 19 nov 2005 19:50

En keer op keer wordt heel Nederland op het verkeerde been gezet.
"Al 75.000 spontane aanmeldingen voor Duisenberg regeling" schreeuwt de door Dexia betaalde advertentie van Leaseverlies.
En steeds meer berichten komen er binnen van mensen die ongevraagd een brief krijgen van Dexia waarin staat dat zij zich aangemeld hebben voor de Duisenberg regeling.
ONZIN!

Nu heb ik 8 november een brief van Dexia ontvangen, waarin o.a.gezegd wordt, dat ik mij heb aangemeld voor de Duisenberg-Regeling. Ik heb mij nooit aangemeld bij Dexia voor genoemde regeling.

De contracten van deze gedupeerde lopen in 2009 en 2014 af.
Dexia blijft misleiden, nu ook met behulp van Leaseverlies.
Trap er niet in en blijf vechten tegen het onrecht wat jou is aangedaan.
Je hoeft het niet alleen te doen, tienduizenden hebben zich al gemeld bij de advocaten en juridische dienstverleners.

Weet je niet wat je moet doen en wil je meer informatie over de mogelijkheden?
Stuur een e-mail naar info@platformaandelenlease.nl met de volgende gegevens:
Welk contract heb je
Heb je een partner (gehuwd of geregistreerd partnerschap ten tijde van het afsluiten van het contract) en heeft deze mee getekend op het contract
Ben je akkoord gegaan met het Dexia Aanbod
Loopt het contract nog en hoeveel heb je al betaald
Betaal je nog steeds
Wanneer is het contact beëindigd, wat was de inleg, hoe hoog was de restschuld en heb je deze betaald
Is dit beëindigd na de minimum looptijd en voor de maximum looptijd
Heb je recht op toevoeging (gesubsidieerde rechtsbijstand (zie Procedure toevoeging op onze site).

en je krijgt z.s.m. antwoord.
Er is meer in dit leven als die Duisenberg regeling.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Vandaag bericht Duisenbergoverzicht.Hoe verzint Dexia het!

Berichtdoor amosfantasia » di 22 nov 2005 20:32

Vandaag op mijn ongewenste brief van Dexia bericht ontvangen of ik binnen 4 weken even een fors bedrag wil overmaken naar hun bankrekening nr......!
Ik ben nooit op de Duisenbergregeling ingegaan .
Zij gooien mij zomaar ongevraagd daarin en vandaag ontving ik hun brief met daarin een Duisenbergoverzicht met een totaalbedrag ???behoorlijk veel!.
Morgen ff kopietjes van maken en naar de advocaat sturen .Ze zijn erg RAP en willen graag hun geld hebben .

Denkelijk hebben vandaag meer mensen de brief ontvangen .
Wij gaan door en blijven vechten !Gr Amos.
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor Janny » di 22 nov 2005 20:45

En keer op keer wordt heel Nederland op het verkeerde been gezet.
"Al 75.000 spontane aanmeldingen voor Duisenberg regeling" schreeuwt de door Dexia betaalde advertentie van Leaseverlies.


Wat stellen nou 75.000 mensen voor in verhouding tot ruim 700.000
personen. maken ze niet op een onelegante wijze van een mug een olifant.?

Bovendien, vergeet niet het grote getal dat zo wie so niet in aanmerking komt omdat ze net als ik hun zo door hun genoemde restschuld in eigen beheer houden.?anders gezegd, hun restschuld niet willen betalen.!nof niet willen betalen omdat ze eerst een bericht willen van gelijk oversteken.
Waarom eerst betalen wat je niet verschuldigd bent.?

janny.
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Monument Valley » wo 23 nov 2005 13:08

Wat stellen nou 75.000 mensen voor in verhouding tot ruim 700.000
personen.



Hoeveel gedupeerden zijn er nu echt?
Gisteren las ik dat er 300.398 gedupeerden zijn en nu weer 700.000 .? :?
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor aert0001 » wo 23 nov 2005 15:09

Hat aantal van 700.000 is volgens mij gerelateerd aan het aantal contracten in omloop,

T :wink: n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Monument Valley » wo 23 nov 2005 15:51

Dat lijkt mij aannemelijker, Ton

Bedankt voor je antwoordt.

Groet, Monument Valley
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 58 gasten

cron