Informatie avonden

Berichtdoor ad snoeren » do 9 feb 2006 2:55

Tot mijn verbazing waren er honderden gedupeerden.


Is toch niet iets om verbaasd over te zijn Anne!!!
Wel verdrietig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ad snoeren
 

Berichtdoor Anne » do 9 feb 2006 3:02

Dat zeg en bedoel ik toch ook Ad.

Ik werd er echt een beetje triest van dat er zoveel mensen, jong en oud gedupeerd zijn.
Anne
 
Berichten: 82
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 23:04
Woonplaats: Vlissingen

Berichtdoor Chris » do 9 feb 2006 23:54

Ook in Amsterdam was het enorm druk. Was er om ongeveer de zelfde reden. Ben de hele avond gebleven. Ondanks dat ik het allemaal aardig volg en behoorlijk goed op de hoogte ben heb ik toch nog wel wat nieuws gehoord. Het was fijn om er te zijn. Ik voel me enorm gesteund en heb groot vertrouwen in PAL. Piet Koremans bedankt. Je deed het prima. En hoop dat we met zoveel mogelijk mensen voor de zaal staan, welke zaal dan ook, als er half juni gesproken wordt over het verbindend verklaren van de WCAM.
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

bijeenkomsten

Berichtdoor stingray » ma 20 feb 2006 20:07

nou jac ik ben wel naar de bijeenkomst in Nijmegen geweest en moet zeggen heel heel interresant zo,n bijeenkomst .
mag je niet missen als je in datzelfde bootje zit ook al baal je als een stekker.
je moet de mensen niet zo ontmoedigen en zo,n bijeenkomst afraden dat is niet goed .
laat ieder zich dat voor zichzelf uitmaken of ze gaan we moeten uiteindelijk alles samen aanpakken ook jij dus.
en niet denken dat is voor mij niets maar gaan dan hoor je dat vanzelf dat dta ook voor jou interresant is.
ik vond dat tenminste wel ofschoon ik al aan ,t procederen ben al ruim 1 jaar in groepsverband .
,t duurd wel allemaal lang maar we moeten adem hebben.
ik ga de volgende keer weer als ,t in de buurt is zeker weten we moeten elkaar steunen en waar kun je beter doen dan op een bijeenkomst.
nergens toch.
MvG stingray
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 79 gasten

cron