Ook voor u kan dit de oplossing zijn ?

Ook voor u kan dit de oplossing zijn ?

Berichtdoor Bram » wo 17 aug 2005 9:40

Jaren heb ik zitten tobben, lage restschuld, lage maandbedragen maar voelde me behoorlijk genomen. Geen geld voor een advocaat of wat dan ook. En nu via Lease Proces alles uit handen gegeven. Eindelijk gebeurt er nu wat. € 125.00 voor het doornemen van mijn dossier en bij succes (eegaleaser) 30% voor lease proces. Ben er tevreden mee. Ze hadden van mij ook 100% kunnen krijgen. Mij gaat het erom: m'n recht halen en ik zal nooit tekenen voor het afzien van mijn rechten zoals dexia dat steeds weer wil. En die € 125.00 komt voor een gedeelte terug van Lease/Eegalease(2x€45.00). Deze stichtingen hebben ons letterlijk in de steek gelaten en hebben de vijand omarmt, onvoorstelbaar. Van deze smerigheid lig ik soms nog wakker.


Dit kan de oplossing zijn voor een ieder met een kleine beurs en een groot rechtsgevoel. Succes ermee.

mvg
Bram
:D
GA NIET WAAR DE WEG JE LEIDT, MAAR GA WAAR GEEN PAD IS EN LAAT JE EIGEN SPOOR ACHTER.
Bram
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 9:04

Berichtdoor jaguar » wo 17 aug 2005 10:07

Wanneer krijg je de 2x45 euro terug?
Of moet je dan weer aan bepaalde eisen hebben voldaan?
jaguar
 
Berichten: 3
Geregistreerd: di 16 aug 2005 15:41

Berichtdoor Frans » wo 17 aug 2005 12:19

Ja wanneer krijgen we eindelijk die 45 euro.
Die van mij mogen ze ook rechtstreeks naar PAL storten.
Zal wel weer tactiek wezen vasthouden en rente vangen.
Wachten,wachten en nog eens wachten. Diepe zucht.

maar we hebben een lange adem. Groetjes frans
Frans
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di 16 aug 2005 8:03
Woonplaats: Reimerswaal

Jurist/advokaat

Berichtdoor tervon » wo 17 aug 2005 22:01

Hallo,

Ik lees dat er diverse kantoren zich bezighouden met het aandelenlease gedoe.
Maar welke is nu goed?(prijs-kwaliteit-oplossingen-adviezen-snelheid enz)

We zijn zelf bezig via Jurofoon(dexia), maar als ik de prijzen hier en daar vergelijk zijn ze nou niet echt de goedkoopste.(volgens mij zijn ze wel goed(gevoel).

Afijn er gebeurt wat, zijn hier nog andere ervaringen met Jurofoon of andere kantoren?

Groeten tervon
tervon
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 21:54

Leaseverlies

Berichtdoor tervon » wo 17 aug 2005 22:14

Hier nog een vraag.

Ik heb negatief gestemd over de Duisenberg oplossing.

Heel simpel gesteld, zij zijn in de fout gegaan met hun veel te gladde verkooppraatjes niet ik (mijn vrouw)

Ook in hun folder stond oa minimaal risico, maximaal profiteren

Zijn hier mensen die er ook zo over denken of juist niet.

Ik weet dat voor iedereen andere belangen en inzichten gelden, maar gewoon eens kijken hoe er algemeen tegen de Duisenberg regeling wordt aangekeken.
tervon
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 21:54

ook voor u kan dit een oplossing ziijn

Berichtdoor woest » do 18 aug 2005 0:38

tervon; als je PALPRAAT aanklikt kun je zien hoe er gedacht kan worden over de manier waarop deze schikking tot stand is gekomen. Over de schikking zelf zijn de meningen verdeeld; als je een kleine 'restschuld' hebt, kun je je afvragen of je al die moeite en tijd en emotie erin moet stoppen, maar als je eegaleaser bent (juridisch ijzersterk!) is ingaan op de schikking (nog meer) diefstal van je eigen portemonnee.
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor ad snoeren » vr 19 aug 2005 0:25

Als eegaleaser sta je ijzersterk.
Inderdaad.
Er is momenteel zoveel jurisprudentie dat je bijna kunt zeggen, dat een advo overbodig is.
dexia zou nooit in een schikking alle restschuld kwijtschelden, als ze niet zeker waren van hun bakzijl. (Sail 2005).
ad snoeren
 

Berichtdoor Bram » vr 19 aug 2005 13:04

Yes, de 2x € 45.00 zijn bijgeschreven.

Kan ik eindelijk m'n hart luchten over die stichtingen en verbaas je niet ik kan het in één woord: HUFTERS :evil:

PS. sorry piet maar dit moest ik eventjes kwijt. :D

mvg
Bram
GA NIET WAAR DE WEG JE LEIDT, MAAR GA WAAR GEEN PAD IS EN LAAT JE EIGEN SPOOR ACHTER.
Bram
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 9:04

Re: Jurist/advokaat

Berichtdoor Lowieke de Vos » vr 19 aug 2005 14:28

tervon schreef:Hallo,

Ik lees dat er diverse kantoren zich bezighouden met het aandelenlease gedoe.
Maar welke is nu goed?(prijs-kwaliteit-oplossingen-adviezen-snelheid enz)

We zijn zelf bezig via Jurofoon(dexia), maar als ik de prijzen hier en daar vergelijk zijn ze nou niet echt de goedkoopste.(volgens mij zijn ze wel goed(gevoel).

Afijn er gebeurt wat, zijn hier nog andere ervaringen met Jurofoon of andere kantoren?

Groeten tervon


Leaseproces is qua prijs de goedkoopste denk ik, ze werken op no cure no pay basis. Voor 125 euro heb ik mijn dossier bij hun in handen gegeven. En nu maar hopen dat zij die oplichters van Dexia zover krijgen dat ik mijn inleg en restschuld terugkrijg.

Ik val trouwens buiten de Duisenbergregeling omdat ik mijn contract voor 1 mei 2005 beëindigd heb(wel na de minumum looptijd). Uitleg van Dexia is, dat ik mijn contract gewoon nog 15 jaar door had kunnen laten lopen. Maar daar trap ik dus niet meer in. Mijn verlies zou daardoor alleen nog maar groter worden en ik zou de kas van Dexia nog meer spekken door de eerstkomende jaren vrijwel alleen maar rente aan hun te betalen. En dat over een product waarvan ze niet eens aan kunnen tonen dat ze het daadwerkelijk voor mij gekocht hebben.

Bij een garantie -of aflossingsproduct hou je geen restschuld over, maar over de inleg die je dan kwijt bent, daar hoor je Dexia niet over. Ze blijven ons maar voorliegen!
Lowieke de Vos
 
Berichten: 7
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:38

Berichtdoor thijs » vr 19 aug 2005 14:36

Beste Lowieke de Vos,

Ik zit ook bij leaseproces. En heb er een erg goed gevoel over. Hopelijk jij ook?

Trouwens heb ook contracten waar ik in mei mee ben gestopt met betalen. Deze contracten hadden ook een looptijd van 20 jaar. Wat een toeval.

Heb jij misschien ook je contracten via spaar select afgesloten?


Groeten

Thijs
thijs
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di 16 aug 2005 8:28

Berichtdoor Lowieke de Vos » vr 19 aug 2005 15:03

thijs schreef:Beste Lowieke de Vos,

Ik zit ook bij leaseproces. En heb er een erg goed gevoel over. Hopelijk jij ook?

Trouwens heb ook contracten waar ik in mei mee ben gestopt met betalen. Deze contracten hadden ook een looptijd van 20 jaar. Wat een toeval.

Heb jij misschien ook je contracten via spaar select afgesloten?


Groeten

Thijs


Hoi Thijs,

Blijkbaar hebben ze jou eenzelfde soort contract aangesmeerd als ik. Alleen bij mij is dat via een tussenpersoon van Bank La Bouchere geweest. Die kerel was het destijds(in 2000) ook nog eens met mij eens dat de koersen niet meer echt zouden stijgen. Dat was niet zo erg zei hij, mijn inleg was gegarandeerd. Toen ik bij afloop van de minimumlooptijd ontdekte(na telefonisch contact met Dexia) hoe de vork echt in de steel zat, heb ik mijn contract onmiddelijk beëindigd. Waarom gaf Dexia toen wel ineens hele goede uitleg?

Ik ontdekte dat al bij een daling van 8,7% van de eindkoers t.o.v. de beginkoers ik mijn inleg al kwijt zou zijn. Vanaf een stijging van 55% van de eindkoers zou ik pas mijn inleg terug hebben. Als die oplichter van La Bouchere dat destijds ook verteld had, dan had ik dit contract natuurlijk nooit getekend.

De 'truc' van Dexia is dus ook dat ze het niet hebben over je inleg maar alleen over de restschuld of evt. positief saldo. Langer doorgaan dan 5 jaar betekent alleen nog maar meer verlies. Dat vertelde mijn advocaat van Leaseproces ook. Ik hoop en vertrouw erop dat Leaseproces een deel van mijn geleden verlies goed kan maken. Hoe meer ze eruit halen, hoe meer ze zelf ook verdienen. Dus ze zullen zeker hun best doen!
Lowieke de Vos
 
Berichten: 7
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:38

Berichtdoor croosjes » vr 19 aug 2005 22:05

Allemaal,hoe goed het ook klinkt,geef nooit je rechten uithanden aan een organisatie.Goedkoop kan ook duurkoop zijn.Denk hieraan.

Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor thijs » ma 22 aug 2005 9:02

Beste Lowieke,

Ik denk dat wij een beetje dezelfde contracten hebben. Ik heb het via spaarselect afgesloten. Die hebben het ondergebracht bij bank La Bouchere. Mijn contracten heten allround sparen. Die van jou misschien ook?

Heb er ook vertrouwen in dat leaseproces alles uit de kast haalt. Zei hebben ook belang op een goede uitkomst.

Heel erg veel succes de aankomende maanden.

Groeten

Thijs
thijs
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di 16 aug 2005 8:28

Berichtdoor Martinvdm » wo 24 aug 2005 13:43

Hallo,

Wij hebben destijds ook een contract afgesloten bij Spaar Select n.l. een Maximaal Rendement Effect. Ook bij ons kregen we de garantie dat er met de inleg niks kon gebeuren. Helaas is dit dus niet zo en zitten we nog met een restschuld.

Ook alles ligt bij Leaseproces en ik heb erg vertrouwen in deze mensen. Ik zal ook niet zwichten voor Dexia en doorgaan al is het tot de Hoge Raad...

Groet Martin
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron