gebanned van het trosradar forum(andre26)

gebanned van het trosradar forum(andre26)

Berichtdoor andre » do 24 nov 2005 13:51

vraag aan piet waarom ben ik gebanned van het trosradar forum ze mogen wel mij voor rotevis uitmaaken maar als ik wat zeg word ik gebanned?
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor Monument Valley » do 24 nov 2005 14:14

Geplaatst: Do 24 Nov 2005 12:51 Onderwerp: gebanned van het trosradar forum(andre26)

--------------------------------------------------------------------------------

vraag aan piet waarom ben ik gebanned van het trosradar forum ze mogen wel mij voor rotevis uitmaaken maar als ik wat zeg word ik gebanned?


Andre,

Piet gaat er niet over, met die vraag moet je bij die ondeugdelijke Trosradar moderator wezen.
Ik begrijp je ongenoegen maar het is nu eenmaal zo, dat je bij die Trosradarforum niet de waarheid mag zeggen, ik ken het probleem, maandag de 14e november 2005 zei ik die Willems de waarheid op 15 november 2005 nam ik het voor iemand op en 2 dagen later vernam ik dat mijn account verwijderd geworden is.
Niet dat ik ermee kan zitten, want het forum van Trosradar is van een bedenkelijk niveau.
Idd, bij het forum van Trosradar mogen ze jou wel uitschelden maar doe je het terug dan valt het in het verkeerde keelgat.
Waarom denk jij dat ik alleen hier nog ben? Precies op dit forum heb je een betere modereerbeleid zonder persoonlijke aanvallen.
De dingen die bij het forum van Trosradar gebeuren behoef je op dit forum niet te flikken.
Om een lang verhaal kort te sluiten, als jij zograag bij die Trosradarforum wilt blijven moet je, je klacht voorleggen aan de Trosradar internetredactie.
Groet, Monument Valley
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor andre » do 24 nov 2005 14:21

ok ik dacht dat piet een soort van moderator daar was.maar met dat forum daar is iets mee er verdwijnen belangrijke berichten en het lijkt mij dat dit niet het werk van een moderator is.
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor Monument Valley » do 24 nov 2005 15:53

Geplaatst: Do 24 Nov 2005 13:21 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ok ik dacht dat piet een soort van moderator daar was.maar met dat forum daar is iets mee er verdwijnen belangrijke berichten en het lijkt mij dat dit niet het werk van een moderator is.


Was het maar waar dat Piet moderator was bij die Trosradarforum, dan was er een goed modereerbeleid geweest.
Dat er (belangrijke) berichten verdwijnen is wel degelijk het werk van de moderator, die Dexia-gespuis kunnen dat niet, alleen de moderator heeft toegang tot dit en de bevoegdheid om berichten te verwijderen c.q. bans uit te delen enz.
Wat ook zou kunnen wat eigenlijk ondenkbaar is omdat die Trosradar ook een firewall heeft is dat er een hacker aanwezig is die dit soort dingen doet, maar nogmaals het is ondenkbaar, dus ga er maar gerust vanuit dat de moderator van Trosradar dat doet.
Misschien is die moderator van Trosradarforum ook wel zo'n Dexia trol, of een vriendje/vriendinnetje van die Dexia trollen; dat kan ook.
Andre als jij die berichten op het Trosradarforum allemaal goed gelezen hebt, zie je vanzelf wel hoeveel er geklaagd wordt door andere mensen?.
Je bent dus echt niet de enigste klager.
Er is o.a. ook gezegd geworden dat Trosradar met 2 maten meet, als dat zo was, dan hadden ze een eerlijk beleid erop nagehouden door meerdere mensen te bannen, zoals iemand die een ander voor rotte vis uitmaakt en die ander scheld weer terug.
Je hebt volkomen gelijk, als iemand jou voor alles uitmaakt dan mag je best je eigen verdedigen door terug te schelden, maar in het laatste geval kun je natuurlijk ook de wijste wezen door niet te schelden maar zo'n minkukel die geen woorden heeft en die alleen maar kan schelden, te gaan vernederen op dusdanige wijze dat die Tros je niks kan maken.
Dat deed ik toen ook, toen was het opeens stil, snap je wat ik bedoel.?
Ik stop er nu mee, ik wil eerlijk gezegd weleens weten hoe Piet er overdenkt.
Groet,
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Janneke52 » do 24 nov 2005 18:50

Andre26 niemand scheldt jou uit voor verrotte vis.
Als je tegengas krijgt begin je zelf te schelden. MV je weet dat ik objectief ben maar dat wil niet zeggen dat ik het overal mee eens ben.
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor andre » do 24 nov 2005 19:39

Janneke52 schreef:Andre26 niemand scheldt jou uit voor verrotte vis.
Als je tegengas krijgt begin je zelf te schelden. MV je weet dat ik objectief ben maar dat wil niet zeggen dat ik het overal mee eens ben.
ha die Janneke52 ik heb genoeg tegengas van jou gekregen en niet alleen ik! maar ik heb verder geen zin om hier ruzie te maken.
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor Piet » do 24 nov 2005 20:21

Hallo Andre,

Normaal gesproken krijgt iemand een e-mail van Radar waarom hij/zij een ban heeft gekregen.
Heb je niets ontvangen, stuur een e-mail naar de internet redactie,
radarinternet@tros.nl en vraag om de reden van je ban.
Laten we ons houden aan de reden van onze aanwezigheid op de diverse forums, we zijn aandelenleasegedupeerden en zoeken steun en informatie en we geven steun informatie aan elkaar.
We hebben die steun nodig, allemaal, ik ook.
Laten we niet in onze frustratie en onmacht tegen Dexia elkaar gaan aanvallen.
Onze tegenstander ziet dit graag.
We moeten ons niet laten verleiden tot te emotionele uitspraken, die vaak meer weg hebben van scheldpartijen en geen oplossing zijn voor onze problemen.
Ieder van ons ervaart die problemen weer anders en gaat er anders mee om, respecteer dat en ga niet op dezelfde manier terugschrijven als je tegenstander of iemand die jou verkeert begrijpt.
Dit soort regels moeten we m.i. allemaal naleven.
Het is niet makkelijk, maar laat somigen maar hun gang gaan, reageer er niet op, zij vinden dat leuk om te doen en je te provoceren en uit te dagen.
Onze tegenstander heet Dexia en alleen samen en eensgezind kunnen we die vuist maken die nodig is om Dexia te verslaan.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 68 gasten

cron