PMA-La Bouchere (Dexia).

PMA-La Bouchere (Dexia).

Berichtdoor amosfantasia » za 26 nov 2005 10:35

Via het werk hebben wij van PMA de folders van La Bouchere(later Dexia)ontvangen .
Ik kan mij voorstellen ,wanneer je meerdere prospectussen met aanbiedingen zoals:Ziekteverzekering;autoverzekering enz tegen aantrekkelijke bedragen kunt nemen via PMA er een vertrouwen moet zijn dat het allemaal OK zit .
Helaas met die OPLICHTERS van later Dexia verliep het anders !!!
Zou PMA ook aansprakelijk gesteld kunnen worden ,door het verspreiden van folders op werkadressen ?
Kort geleden heb ik de direkteur maar verteld dat er in zijn team 3 slachtoffers zijn met de affaire Dexia .
Tuurlijk kun je niet verwachten dat hij alle prospectussen die op het werkadres komen gaat nalezen of het vertrouwd is .
PMA gaat door met aanbiedingen .
Ik weet dat DEXA de grote boosdoener is ,maar PMA heeft het verstuurd uit naam van La Bouchere .

nu vragen mijn collega-s en ik ons af of PMA ook aansprakelijk is .
Dat even een vraagje.Groetjes,Amos .
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor impact » za 26 nov 2005 12:43

Over PMA is in het verleden bij TrosRadar veel geschreven! Toets bij Radar de letters pma in via "zoeken" en al die topics komen tevoorschijn.
impact
 

Berichtdoor amosfantasia » za 26 nov 2005 19:54

impact schreef:Over PMA is in het verleden bij TrosRadar veel geschreven! Toets bij Radar de letters pma in via "zoeken" en al die topics komen tevoorschijn.



OK,dank je wel .Dat wist ik niet .Ga zo ff kijken .Gr Amos
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 76 gasten

cron