U krijgt kennis van een vonnis dat u ongunstig overkomt

Berichtdoor Janny » ma 28 nov 2005 15:46

Monument Valley

Dit wil niet zeggen dat ik me buiten europa met behoud van de uitkering kan vestigen. Die verlies ik . als ik defintief zou vertrekken buiten europa.
Alleen mijns inziens via overleg een vacantie, ja,;

Citaat uit een voorlichtingsfolder:

Verblijf buitenland.
Als u van plan bent om langer dan 4 weken naar het buitenland te gaan laat u dat minstens 2 maanden voor het vertrek aan de UWV weten. Ook geeft u uw verblijfplaats in het buitenland op.
Wilt u zich definitief in het buitenland vestigen, dan kunt u het beste ruimsschoots van te voren informatie inwinnen bij uw UWV kantoor., In de regel heeft permanent vestigen in het buitenland gevolgen voor uw uitkering

einde citaat.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Monument Valley » ma 28 nov 2005 16:49

Dat je je niet pertinent buiten de Eu kan vestigen of in een ander land binnen de EU m.u.v. je eigen land begrijp ik, maar het gaat hierom vakantie.
Natuurlijk als je je voor 3 maanden in een ander land vertoeft wegens vakantie, dan kan men zich afgaan vragen of de genoemde persoon in kwestie uberhaupt wel een uitkering nodig heeft, immers als je zolang op vakantie kan en dan nogeens in een ander land, dan heb je inprincipe genoeg geld om jezelf te onderhouden.
Maar om dit onderwerp te kortsluiten; immers op deze forum gaat het over aandelen en niet privezaken zoals vakanties, stop ik ermee.
Iniedergeval ik begrijp je en ik word zover ik begrepen heb, ook begrepen, dat is voldoende voor mij.
Janny indien jij toch verder met mij hier over wilt discussieren, ontvang ik graag een privebericht van jou, dan word Piet of de webmaster ook niet boos.
Groetjes,
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Janny » ma 28 nov 2005 17:42

volledig mee eens.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten

cron