De campagne van Dexia NL ....

De campagne van Dexia NL ....

Berichtdoor Elias » di 29 nov 2005 0:10

Van www.dexia.be :

De groep Dexia lanceert een Europese institutionele communicatiecampagne die werd bedacht door Publicis Consultants

24-11-2005

Aan de vooravond van zijn tiende verjaardag neemt Dexia het woord om zijn visie te geven over het bankiersvak en om zijn naambekendheid als Europese groep te vergroten. Om het karakter van Dexia te bevestigen en de Groep nog aantrekkelijker te maken, wordt in de communicatie rond de Groep een nieuwe stap gezet met de lancering op 25 november van een Europese reclamecampagne, waarin ruimschoots aandacht wordt besteed aan de nieuwe slogan van de Groep: "Tijd nemen om te bouwen". Deze campagne is vanaf 24 november in de namiddag te zien op de website van de Groep: www.dexia.com

Europese institutionele communicatiecampagne


Als je vervolgens verder kijkt in die toch wel zeer omvangrijke campagne, dan blijkt deze per 25 november 2005 te zijn opgestart in 14 Europese landen, incl. die in de toekomst mogelijk bij de EU komen !.

EN WELK LAND ONTBREEKT ? Juist: NEDERLAND.

Op zich niet verwonderlijk natuurlijk, want de slogan : "Tijd nemen om te bouwen " gaat voor Dexia Bank Nederland al minstens vijf jaar niet meer op.

"Onze" bank huldigt onder leiding van Bruneel, Knuppe e.a. kennelijk een andere campagne onder het motto: " Tijd nemen om af te breken ".

En ik moet toegeven,
die campagne verloopt al minstens vijf jaar ZEER SUCCESVOL

:!: :!:

( zelfs bij de rechtzaken ) :?

Groet Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor bewijzenteover » di 29 nov 2005 0:53

Elias,

Toen ik jouw bericht in het Quote raam las dacht ik voordat ik de rest had gelezen: "Tijd nemen om af te breken" . En waarachtig jij denkt zoals zéér velen hetzelfde. Proficiat!
Vraag: Kun je als Nederlander hier geen mening toe delen via internet? Zo niet, dan laat het mij even weten. Ik heb een Poolse vrouw en ik spreek uitstekend Pools, en mijn broer heeft een Roemeense vriendin. Dus wij kunnen ook vanuit deze landen onze tijd nemen om die "oplichters" af te breken. :wink:
Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Elias » di 29 nov 2005 1:59

Als je o.a. kijkt bij Dexia Belgie, dan is de "sterke" kant van Dexia, dat zij van oudsher zich opgeworpen en binnengewerkt heeft als bankier van m.n. de lokale overheid. Over verwevenheid/afhankelijkheid met de (lokale) overheid en politiek gesproken....
Zover is het in Nederland ( zover ik weet althans aan de voorkant van de schermen ) gelukkig nooit gekomen en ondenkbaar. Dexia Nederland is natuurlijk een zelfstandige onderneming, maar behoort m.i. nog steeds tot de Groep Dexia.
In ( nog ? ) corruptgevoeliger landen hou ik mijn hart vast.

Wat je met de vraag over mening delen via internet precies bedoeld ontgaat me even. Wat bedoel je daarmee, bewijzenteover ?
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor bewijzenteover » di 29 nov 2005 2:07

Elias,

Ik dacht dat je via www.dexia.com te zijnertijd je bevindingen over deze malafide organisatie kon uiten. Maar ik heb het schijnbaar mis? Dat durven de hufters waarschijnlijk niet aan. :oops:

Gr. Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Elias » di 29 nov 2005 2:56

Ze hebben volgens mij nergens een site waarop je kunt reageren, maar wees gerust, ze lezen de berichten, hun aangaande, toch wel...

Pas overigens wel op met ( te ) opruiende berichtgeving e.d. ! Houd het wel inhoudelijk en gebasseerd op hun eigen berichtgeving.

Groet,
Elias.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor bewijzenteover » di 29 nov 2005 21:05

Elias,
Voor dat soort criminelen ben ik niet bang. Ik schiet ze af als ratten. :twisted:
Gr. Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Martinvdm » wo 30 nov 2005 10:58

Kijk uit he met wat je zegt...

Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden...
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40

Berichtdoor Monument Valley » wo 30 nov 2005 12:46

Goed gezegd Martinvdm,


Die Jac speelt met vuur.
Ook al heeft ie gelijk, toch kan hij beter dit soort dingen niet zeggen.
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor bewijzenteover » wo 30 nov 2005 20:00

Hahaha,

aegon en dexia (zonder hoofdletters hebben het vuurtje aangestoken. En NU GA IK het vuur oprakelen. Lekker behaaglijk een klein vuurtje erbij met dit weer. Ja toch! :lol:
Ik laat mij door dat stelletje oplichters niet meer intimideren. No way!
Het zal me aan m'n reet roesten of ze nou wel of niet weten wie ik ben.
Ik haal mijn recht. En ik ben om den duivel niet bang voor dat gepeupel.
Bewijzenteover.

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Elias » zo 4 dec 2005 1:01

Weer van www.dexia.be d.d. 01.12.05

Dexia Bank lanceert een nieuwe imagocampagne, die de communicatiestrategie van de bank kadert binnen de nieuwe positionering van de Groep.


Eind november ging de Europese reclamecampagne van de Groep Dexia van start: met als centraal uitgangspunt: "Tijd nemen om te bouwen" (zie www.dexia.com).

Begin december laat Dexia Bank zijn nieuwe imagocampagne daar naadloos op aansluiten: "Een goede relatie groeit met de tijd ". Dexia Bank wil een langetermijnrelatie (in goede en slechte tijden) met de cliënt uitbouwen, om op termijn te resulteren in een win-win situatie waar beide partijen beter van worden. Op een eigentijdse, flexibele en alerte manier wil de bank haar cliënten volgen in elke fase van hun leven zodat ze geen trouw moeten zweren, maar altijd opnieuw een reden krijgen om graag cliënt te blijven. Aan de spot wordt een 10 seconden billboardje gelinkt dat de produktcampagne van de maand december aankondigt:

In december dankt Dexia Bank zijn klanten die 5000 euro beleggen, met een gratis fles champagne.


Let op mensen:

Deze c(h)ampagne geldt voor alle europese landen waar Dexia Group actief is, m.u.v. NEDERLAND

In NL, waar het meer lijkt op: "Tijd nemen om af te breken", blijft Dexia richting alle gedupeerden tot zelfs in de rechtszaal als slechte verliezer ongevraagd met azijn rondspuiten.....

Zo dicht bij elkaar gevestigd, maar een wereld van verschil....

Vraagje ( let op er is dus GEEN LEUKE prijs te winnen !):

Welke tegenhanger van : "Een goede relatie groeit met de tijd" is in Nederland toepasselijk ???
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor bewijzenteover » zo 4 dec 2005 1:26

Elias,

Moet je eens kijken hoe ze in dat plaatje hun client omarmen! www.dexia.be In welkelijkheid knijpen ze hem z'n strot dicht. :lol:

Ja, je moet een klein visje opofferen om een grote te vangen. Ben alleen bang voor ze dat zoiets hier niet meer zo snel zal lukken. Vandaar dat ze dat ook niet wagen.

Is het misschien een idee om in diverse talen hier onze mede Europeanen te waarschuwen tegen dat stelletje ratten? :idea:

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Elias » vr 13 jan 2006 23:38

Van www.dexia.be:

Dexia Bank tegen verzeuring


Op 6 januari 2006 ging de vzw Boodschap zonder Naam van start. Deze organisatie wil via grootschalige campagnes komaf maken met het gezeur en de mensen prikkelen om initiatieven te nemen die de samenleving warmer en zorgzamer maken.

Tal van Vlaamse bedrijven en nagenoeg alle Vlaamse media slaan de handen in elkaar om de positieve en hoopgevende berichten van Boodschap zonder Naam te verspreiden.

Dexia Bank is een van de partners die letterlijk het stichtend voorbeeld gegeven hebben door ook bij te dragen aan het startkapitaal van Boodschap zonder Naam. Andere founding partners zijn de Boerenbond, Cera, Coca-Cola, Electrabel, Ethias, Febiac, Fortis, KBC en de Nationale Loterij


Staf Helbig, directeur communicatie Dexia Bank: "De positieve ingesteldheid die Boodschap zonder Naam stimuleert sluit aan bij de waarden die Dexia Bank voorstaat: respect en engagement voor het individu en de maatschappij. We participeren financieel, maar daar blijft het niet bij. We willen ook de medewerkers betrekken bij het campagnethema. "

Het eerste thema van Boodschap zonder Naam luidt: "Geef eens een compliment op een onverwacht moment ".


"warmer en zorgzamer" :?: :shock:
Waarom denk ik daarbij meteen aan zorgplicht, een wettelijke plicht, die Dexia op alle mogelijke manieren aan zijn laars heeft gelapt en ons nog steeds als rechteloze slaven in de hoek blijft trappen ????

Ik ben benieuwd waar Ben Knuppe mee gaat komen voor de aandelenleasegedupeerden.
Zoiets van: " Kom op mensen, niet zeuren, hier heb je een broodje aap voor jullie honger naar recht...!"

Wat een schijnheilige volksverlakkerij :!:
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor wreker » za 14 jan 2006 0:40

Mooie reclame als je als bedrijf in één adem wodt genoemd met Dexia en Fortis
wreker
 
Berichten: 22
Geregistreerd: do 18 aug 2005 0:35

Berichtdoor ad snoeren » za 14 jan 2006 1:58

Hier wordt beschreven hoe men via reclame en mooipraterij, steeds opnieuw weet en probeert de consument te misleiden.
ad snoeren
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten

cron