Informatie van Advocaten 26 november Wie is geweest?

Informatie van Advocaten 26 november Wie is geweest?

Berichtdoor joshua » wo 30 nov 2005 16:48

Op 26 november is er een informatie bijeenkomst geweest waar u met kopieën van contracten en correspondentie van de aanbieder, vragen kunt stellen aan o.a. medewerkers van gedupeerde belangen organisaties, Beursklacht en enkele advocaten

mr. M.E. Bosman van Bosman Advocaten en mr. P.A. Aan de Kerk van Fides Juridische Bijstand+
Aanvang 14.00 uur tot 17.00 uur

Restaurant Oud Leusden,
Vlooswijkseweg 1,
3832 RG LEUSDEN
Zaal Leusderhof

Ik zie nog geen verslag over deze bijeenkomst.
Graag zie ik een reactie van mensen die hebben deelgenomen met name ten aanzien van het verzoek tot schorsen van de lopende rechtzaken i.v.m. de WCAM

mvrgr

Joshua

(in belang van gedupeerden organisatie neutraal aangepast)
Laatst bijgewerkt door joshua op wo 30 nov 2005 18:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Als een rechter denkt dat hij niet objectief kan zijn in een zaak, verschoont hij zich. Is iemand er toch van overtuigd dat een rechter partijdig is, dan kan hij een wrakingverzoek indienen
joshua
 
Berichten: 34
Geregistreerd: ma 10 okt 2005 19:10
Woonplaats: Enschede

Re: Informatie van Advocaten 26 november Wie is geweest?

Berichtdoor andre » wo 30 nov 2005 17:28

zijn er eigenlijk veel mensen die bij Beursklacht een rechtzaak hebben lopen ik lees er niks over op trosradar?
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor joshua » wo 30 nov 2005 18:07

Ik zag dit bericht ergens echter niet welke informatie gegeven is.
Belangrijk is dat enkele advocaten (gedreven die zaken gewonnen hebben) deelnemen en niet gebonden zijn aan belang organisaties.

Dus nogmaals wie kan hier meer over berichten?

mvrgr

Joshua

Wij gaan niet akkoord met WCAM
Als een rechter denkt dat hij niet objectief kan zijn in een zaak, verschoont hij zich. Is iemand er toch van overtuigd dat een rechter partijdig is, dan kan hij een wrakingverzoek indienen
joshua
 
Berichten: 34
Geregistreerd: ma 10 okt 2005 19:10
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor justice man 007 » wo 30 nov 2005 18:18

Beste mensen,

Na vanaf juli 2004 met stukken heen en weer geschreven te hebben. Zou vandaag eindelijk een vonnis worden gewezen.
Toen ik vanmiddag rond 12:00uur belde waren ze nog bezig met de zaken te behandelen, goede hoop daar ik geen bericht van uitstel had gehad.
Toch werd me goede gevoel omstreeks 16:00uur toen ik weer belde de kop in gedrukt daar de zaak weer voor onbepaalde tijd is aangehouden worden, met als simpele reden dat er onlangs een “akte verzoek” (door Dexia) in gediend is worden voor uitstel (van alle Dexia zaken).
Enige positieve is dat a.s. woensdag 7 december 2005 overleg in Amsterdam is hoe nu om te gaan met de Dexia zaken, worden alle zaken individueel bekeken, worden vergelijkbare zaken samengevoegd, of volgt er anderszins een oplossing.

We wachten maar weer af wat 7 december uit de “besprekingen” komt, en zien wel weer verder.

Blijf het gewoon schandalig vinden dat je meer dan 1,5 jaar moet wachten op een uitspraak van een kantonrechter, in een zaak die waarin de meeste feiten en overtredingen al als een paal boven water staan!!

m.v.g. justice man
justice man 007
 
Berichten: 56
Geregistreerd: ma 29 aug 2005 20:34

Berichtdoor Piet » do 1 dec 2005 0:33

Hallo Joshua,

Ik snap jouw vraag niet.
PAL heeft op de website ruim 70 advocatenkantoren staan met aandelenlease ervaring.
Pal heeft dit jaar al 10 informatie bijeenkomsten georganiseerd door heel Nederland waarbij op elke locatie weer andere advocatenkantoren aan hebben meegewerkt.
Nog voor kerst worden er nog zo'n 12 informatie bijeenkomsten door heel Nederland georganiseerd om gedupeerden te informeren over hun mogelijkheden.

De avonden die jij bedoelt worden georganiseerd door een concurerende belangenvereniging en waarbij altijd Beursklacht en Bosman advocaten aanwezig is. Hoezo onafhankelijk?
Daarbij komt dat Beursklacht niet bestaat uit juristen of advocaten.
Dus wat bedoel je nu te zeggen, wat bedoel je met deze vraag, wat wil je weten?
Als het alleeen over het schorsen gaat, Dexia heeft alle rechtbanken aangeschreven met de vraag of alle rechtszaken worden geschorst tot het gerechtshof in Amsterdam uitspraak heeft gedaan over het verzoek tot bindend verklaring van de Duisenberg regeling.
Tegen het bindend verklaren wordt een bezwaarschrift ingediend door een aantal belangenbehartigers in die periode dat dit kan.
Wil je iets doen tegen het schorsen/aanhouden van je rechtszaak, dan moet je bij je advocaat zijn over de mogelijkheden c.q. onmogelijkheden.
Deze is ook aangesloten bij het Samenwerkingsverband en kan via de mede aangesloten advocaten brainstormen over de juridische mogelijkheden om dit aan te vechten.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron