Droom komt weer net niet uit!

Droom komt weer net niet uit!

Berichtdoor HB_K_T » za 3 dec 2005 11:55

Dit las ik vanmorgen
zaterdag 3 december 2005 08:37

Zalm dreigde met aftreden na ruzie om energie
Minister Gerrit Zalm (VVD) van Financiën heeft in het kabinet gedreigd met aftreden vanwege onenigheid over compensatie voor de hoge energierekeningen.

Dat meldt RTL nieuws op basis van betrouwbare bronnen. Zalm is woedend over het CDA-plan om de burger komend jaar te compenseren voor de hogere energierekening. Volgens de minister pakt de koopkracht komend jaar juist beter uit dan verwacht. Zalm wil absoluut geen compensatie. 'Dat maak ik niet mee', zou hij gezegd hebben.

Het kabinet besloot donderdag geen extra maatregelen te nemen nadat uit een voorspelling van het Centraal Planbureau (CPB) bleek dat de koopkracht komend jaar met 1,25 procent stijgt -0,25 procent meer dan het kabinet had verwacht.

Daarop besloot het kabinet de hogere energierekening -energie kost komend jaar naar schatting 135 euro meer dan dit jaar- niet te compenseren (lees Kabinet: Geen compensatie dure energie).

Maar een meerderheid in de Tweede Kamer wil, onder leiding van het CDA, dat de gestegen kosten wél gecompenseerd worden. Minister Aart Jan de Geus (CDA) sprak donderdagavond tevergeefs met CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen over de kwestie.


Publicatiedatum: 3 december 2005


Jammer, jammer

groeten HB
HB_K_T
 
Berichten: 7
Geregistreerd: ma 3 okt 2005 17:51
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor Monument Valley » za 3 dec 2005 15:59

Als die Zalm dan ook maar echt oprot, dan ben ik tevreden.
Wie denkt die Vissenkop eigenlijk wel dat die is?
Wat heeft die Jan Peter Balkenende eigenlijk bezield om met die VVD van Zalm inzee te gaan?.
Dus als het kabinet voor de kerst valt ben ik nog gelukkiger; maar dat zal helaas wel niet gebeuren, zoveel mazzel hebben wij niet.
Nou ja als die Zalm dan alleen maar oprot, vind ik het ook best.
Dan zijn we meteen van dat geëmmer van hem af over die bemoeienis van Aandelenlease.
Weet je wat ik persoonlijk denk? Die Zalm ziet de bui hangen voor de oplichtersbank; hij ziet dat het doek voor die oplichtersbank binnenkort gaat vallen, hij ziet dat er voor hem niks meer in het verschiet zit.
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor bewijzenteover » za 3 dec 2005 20:59

Geheel Europa is in feeststemming als die "rotte vissekop" aftreed.
Behalve natuurlijk bij die oplichters banken.

Gr. Jac. :wink:
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » za 3 dec 2005 21:18

Die gearomatiseerde vis moet maar bij dexia of aegon (zonder hoofdletters) gaan solliciteren. Dan heb je al het geboefte bijelkaar zodat we ze gemakkelijker kunnen afschieten. :lol:

Gr, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Painter » za 3 dec 2005 22:23

Dan komt er weer zo'n andere lul in de pot aan de macht die ook even zijn stempel wil zetten en de periode na de regeringsperiode veilig te stellen.

Weg met de verkwanselaar Zalm.
Painter
 
Berichten: 29
Geregistreerd: do 29 sep 2005 18:27

Berichtdoor bewijzenteover » za 3 dec 2005 22:44

Painter schreef;

Dan komt er weer zo'n andere lul in de pot aan de macht die ook even zijn stempel wil zetten en de periode na de regeringsperiode veilig te stellen.


Ja inderdaad. B.v. Donders of Donners of Dronken.

Het is behoorlijk lastig om alle ratten tegelijkertijd uit te roeien. Maar we gaan ervoor. :wink:

Gr, Jac.
bewijzenteover
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten

cron