must

must

Berichtdoor henk geluk » za 3 dec 2005 19:24

ik kom net van een boekenwinkel ,mijn oog daar viel op het blad MUST

daarin staat een artikel over gerrit zalm,en oa de dexia affaire.
in het kort komt het erop neer ,dat gekke gerrit de zaak heeft besodemieterd! voor 23,5 miljard heeft hij door oa invoering euro, de nederlandse belasting betaler benadeeld !!
waarvan 5 miljard toe te wijten aan dexia zaken.

volgens artikel 106 uit de grondwet hadden er eigenlijk geheel nieuwe verkiezingen moeten plaatsvinden omtrent invoering van de euro.

nederland is volgens de verslaggevers het enigste land in europa waar de aandelen lease mocht!

het dexia gedeelte gaat over de wcam ,prof hulst komt ook aan het woord en ook piet koremans wordt genoemd!

de verslaggevers laten vwb dexia geen spaan heel van gekke gerrit's uitspraak over de wcam! hij heeft voor zijn beurt gesproken ,omdat economische zaken dat had moeten doen!

sterker nog hem wordt partijdigheid verweten naar de banken toe!!

kortom kopen dat blad ,een goed stuk door onpartijdige verslaggevers geschreven.
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor bewijzenteover » za 3 dec 2005 21:27

henk geluk,

Betreft het een of ander weekblad? En hoe ziet het eruit? Dan ga ik het maandag gelijk kopen. Het wordt tijd dat die rotte vislucht uit dit land verdwijnt!

Gr, Jac. :wink:
bewijzenteover
 

must

Berichtdoor henk geluk » za 3 dec 2005 21:46

bewijzenteover schreef:henk geluk,

Betreft het een of ander weekblad? En hoe ziet het eruit? Dan ga ik het maandag gelijk kopen. Het wordt tijd dat die rotte vislucht uit dit land verdwijnt!

Gr, Jac. :wink:


het is in elke boekhandel of primera zaak te koop,zelfs bij de konmar's!

het heet MUST! let op uitroepteken.

verder heeft het een mooi glimmende kaft kost € 4,45 maar is de moeite waard.ik neem er een abo op.
omdat daar veel zaken in staan die overal overgaan vwb wat er nu speelt in de wereld.
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor Piet » za 3 dec 2005 21:49

Hallo Henk Geluk,

Bedoel je dit artikel:

http://www.platformaandelenlease.nl/Nie ... ktober.htm

Hier is ook een topic over:
Zalm, Wck en de 'andere belangen'. Artikel uit Must
Zie bladzij 2

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor bewijzenteover » za 3 dec 2005 21:57

In de roemruchte VPRO TV-shows van Sjef van Oekel, Barend Servet en Fred Haché klonk ooit het lied: "Ik ben Gerrit en ik steel als de raven. Ben een boef in de ogen der braven" Niemand kende nog de naam Gerrit Zalm, maar het lied zou op hem geschreven kunnen zijn.

Dank je wel Henk Geluk en Piet.

Die vis kon het lied zelf wel geschreven hebben.

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor pewi » za 3 dec 2005 23:56

Zie ook:
http://www.platformaandelenlease.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=150&postdays=0&postorder=asc&start=0

In deze MUST stond overigens ook dit:

http://www.mustmagazine.nl/index_2.php
Angst regeert de top

Met enige trots mag ik u mededelen dat Simon -Vinkenoog, de vermaarde schrijver en Dichter des Vaderlands met een indrukwekkend en bewogen literair verleden, vanaf nu zijn zieleroerselen aan Must zal toevertrouwen.
Jaar in jaar uit las ik zijn boeiende kroniek in BRES. Voor hem bestaan er immers geen geheimen uit het hiernamaals, dus volgde ik de aanwijzingen van de meester op de voet.
Ik vergeet dan ook nooit dat deze zeldzame Paradijsvogel mij alweer enkele jaren geleden een onschatbare dienst heeft bewezen.
Hij gaf me persoonlijk de waardevolle tip het ‘Handboek voor een hoger bewustzijn’ van Ken Keyes te bestuderen: ‘Dan weet je alles!’ overtuigde hij mij.
Ik moet tot mijn schande bekennen – het zal u inmiddels niet zijn ontgaan – dat ik het boek mij helaas nog niet helemaal eigen heb kunnen maken...
Maar ik blijf volhouden, tot de laatste snik, dat is beloofd.

Vinkenoog’s eerste bijdrage in Must magazine handelt over angst. ‘Vervuil de geest niet met negatieve gedachten’, zegt hij.
Ik zal zijn bijdrage overhandigen aan de twee hoogwaardigheidsbekleders die onlangs mijn pad kruisten.

Tijdens een verjaardagsfeestje raakte ik in gesprek met een vrouwelijke rechter uit Amsterdam.
Zij sprak haar afschuw uit over de wantoestanden binnen het Ministerie van Justitie en het schandalige beleid van minister Piet Hein Donner. ‘Alles gladstrijken wat niet glad te strijken valt, archieven laten verdwijnen, zo ook het ernstig verdonkeremanen van bewijslast in de zaak Nienke S.’
De vertegenwoordigster van de rechterlijke macht sprak haar grote ergernis uit over het beleid van Donner die had nagelaten alle betrokkenen van politie en Justitie bij deze affaire op staande voet te ontslaan. We spraken af, dat zij in Must haar hart zou luchten over het wanbeleid bij Justitie. Enkele uren na onze afspraak kwam ze er al op terug; angst had zich van haar meester gemaakt. ’Het kost me mijn baan.’
Gisteren fulmineerde een hoge ambtenaar van het Ministerie van Binnenlandse zaken tijdens ons lunchgesprek tegen het karakterloze optreden van minister Johan Remkes: ‘Een man zonder enig charisma of ruggengraat,’ zei hij en legde vervolgens gedetailleerd uit wat er allemaal mis is met Remkes.
Veel te veel als u het mij vraagt, maar wie ben ik?
Wat ik hoorde en genoteerd heb, mag ik echter vooralsnog niet publiceren.
‘Dan wordt mijn baas morgen bij de minister geroepen en sta ik volgende week op straat,’ voegde mijn gesprekspartner er ernstig aan toe. Angst voor represailles houdt de vuile was binnenskamers. En als je dan tóch aan de bel trekt, word je inderdaad genadeloos afgeslacht.
De klokkenluiders weten er over mee te praten.

Wordt het niet eens tijd dat deze regering, de minst populaire sinds WO I, maar zich desondanks door de Majesteit laat bewieroken, plaats maakt voor iemand die schoon schip maakt? Opdat we geen angst meer behoeven te hebben voor de op handen zijnde aankondiging dat een litertje Shellbenzine straks €2,49 kost!

Karel H. Hille
Hoofdredacteur


Vrgr pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor bewijzenteover » zo 4 dec 2005 0:42

Tijdens een verjaardagsfeestje raakte ik in gesprek met een vrouwelijke rechter uit Amsterdam.
Zij sprak haar afschuw uit over de wantoestanden binnen het Ministerie van Justitie en het schandalige beleid van minister Piet Hein Donner. ‘Alles gladstrijken wat niet glad te strijken valt, archieven laten verdwijnen, zo ook het ernstig verdonkeremanen van bewijslast in de zaak Nienke S.’


Ja als je dit leest dan weet je gelijk hoe dat gepeupel de burger belazerd.

En dan moeten wij onze mond houden? Never. :twisted:
Kegel ze dr'uit bij de volgende verkiezingen.
Wij halen ons recht!

Vrgr. Jac. :wink:
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » zo 4 dec 2005 3:11

bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » zo 4 dec 2005 3:35

En welke malloot stemt er nu nog op de VVD?


(1.)
De pensioenroof
(2x gevonden)**
Een man die een nieuwe zorgverzekeringswet heeft bedacht, daarbij ongetwijfeld geholpen door
Zalm
, die naar vis stinkt
...
http://www.mustmagazine.nl/archief/2005 ... binder.php - 11.58k
(2.)
Inhoud November/December 2004
(1x gevonden)*
Volgens insiders zouden onder anderen BERTUS BAKKER, GERRIT
ZALM
en JOHAN REMKES geregeld naar de fles grijpen
...
http://www.mustmagazine.nl/archief/2004/nov04/nov04.php - 13.35k
(3.)
Inhoud oktober/november 2005
(1x gevonden)*
Pim de Vos: Justitie vernietigt de rechtsstaat Minister
Zalm
verkwanselt ongestraft 23 miljard Dr
...
http://www.mustmagazine.nl/archief/2005/oct05/act.php - 22.22k



MUST AANKLACHT:
ZATLAPPEN IN DE TWEEDE KAMER.
Ministers die hun copieuze lunch omspoelen met veel wijn en enige bellen whisky in het vermaarde Haagsche restaurant SAUER en dan vervolgens weer achter hun bureau kruipen, zijn geen uitzondering.
Oud bewindslieden als HENK VREDELING, MARCEL VAN DAM, BRAM PEPER, JAN PRONK en RELUS TER BEEK vlogen in het verleden herhaaldelijk uit de bocht onder invloed van alcohol.
Met de leden van de regering BALKENENDE is het al niet veel beter gesteld. Volgens insiders zouden onder anderen BERTUS BAKKER, GERRIT ZALM en JOHAN REMKES geregeld naar de fles grijpen.
Alcohol-misbruik leidt tot geheugen-stoornissen en vergeetachtigheid.
Wordt het niet tijd dat bewindslieden zich onder medische behandeling stellen en dagelijks een bloedproef ondergaan alvorens ze zich op de politieke snelweg begeven?

De pensioenroof



Sinds vijftien jaar woon ik nu in Spanje, waar ik werkzaam ben als huisarts. Het is hier vaak erg warm en daaronder lijden wij dan. Zo ziet u maar, dat ook in Spanje de huisartsen het moeilijk hebben, al worden we niet geplaagd door een almachtige alleswetende overheid, waar u op reageert middels staking, geachte collega's.
Waarom niet geweigerd ambtenaren en politici te behandelen. Uw praktijk is immers al vol. 'Helaas, meneer Hoogervorst, probeert u het eens bij een collega. Wij kunnen geen patiënten meer aannemen.
De 2.000 zijn reeds bereikt en 's morgens moet ik golfen en vrijdag vertrek ik altijd naar mijn vakantiehuisje', en als hij uit zijn mond stinkt, dan verwijst u hem naar de tandarts. Hoogervorst is een minister met visie. Een man die een nieuwe zorgverzekeringswet heeft bedacht, daarbij ongetwijfeld geholpen door Zalm, die naar vis stinkt.
Die verwijst u dus naar de dierenarts. Deze heren hebben het voor elkaar gekregen de burger eigendom van de staat te maken.
Wie in Nederland heeft gewerkt - of uit Nederland geld ontvangt - wordt automatisch verzekerd voor ziektekosten op basis van vrijwilligheid, met de verplichting hoge boetes te betalen bij gebrek aan medewerking.

Gefeliciteerd, landgenoten. Als u met pensioen gaat en in een niet verdragsstaat gaat wonen, zoals Canada of Zuid-Afrika, dan bent u uw verzekering kwijt en zult u zich elders moeten proberen te verzekeren.
Mocht u één of andere ziekte onder de leden hebben - diabetes bijvoorbeeld - dan zal dat waarschijnlijk niet lukken en dat is maar goed ook, want u bent immers eigendom van de Nederlandse staat. Oftewel u komt na uw pensioen Europa niet meer uit. Dat deze maatregel ook geldt voor ex-gastarbeiders is logisch natuurlijk.
Ongeveer 50.000 Spanjaarden vallen onder deze regeling en even zovele in Spanje wonende Nederlanders. Velen van hen hebben een particuliere verzekering, omdat de staatsgezondheidsdienst in Spanje een directe ramp is. Dat het Europees Gerechtshof deze wetgeving onwettig verklaart, is nog geen reden veranderingen aan te brengen.
Gezichtsverlies is immers erger dan pure flessentrekkerij. Het grofste onderdeel van de wet betreft de AWBZ. Premie verplicht, maar geen recht op voorzieningen. Althans in Spanje, waar de voorzieningen bestaan uit hulp van familie. Natuurlijk zitten wij hier de hele dag met onze luie reet in de zon en dat geldt zeker voor al die gepensioneerden, die het gewaagd hebben Nederland te verlaten.
Gelukkig maar, dat Hoogervorst en Zalm daar zijn. Onder het mom van een ziekteverzekering voor mensen, die reeds goed verzekerd zijn, hebben zij een nieuwe belasting bedacht: De zogenaamde wraakbelasting, oftewel pensioenroof.
Wie hard heeft gewerkt en van zijn pensioen geniet moet gepakt worden - beroofd dus. En die ex-gastarbeiders hebben het zelfs gedurfd hun geld mee te nemen naar huis.
Wat een rotzakken.

Wie inclusief AOW een pensioen heeft opgebouwd van 28.000 euro of meer, betaald ruim 8.000 gulden en krijgt daar niets voor terug. In elk fatsoenlijk land zouden zulke ministers gevangenisstraf of TBS krijgen.
Aan het hoofd van de bende staat een zekere Balkenende, een lief mannetje, vooral als je hem ziet in het gezelschap van zware criminelen als Chirac en Berlusconi.
Trots vertelt hij dan, hoe hij voor de staat steelt met behulp van zijn bedienden. Dan lachen ze alle drie en Berli geeft hem een klopje op zijn schoudertje en zegt: 'Goed zo mannetje, het bedrijfsleven zal je belonen, als je een beetje intelligent bent.' Maar ja, dat lijkt ons mannetje niet te zijn, want om politicus te worden, moet je in de eerste plaats een grote mond hebben, in de tweede plaats een jokkebrok zijn en in de derde plaats tot het schaamteloze dievengilde behoren.
Verstand en fatsoen zijn niet nodig, maar zijn zelfs gevaarlijk. Dan kun je vermoord worden door de jokkebrokken.

Zoals u ziet, hebben dezelfde varkens een greep naar de macht gedaan. Wie stopt hen? De varkenspest? Of misschien de moslims? Die houden immers niet van varkens...

Staat allemaal geschreven in; Must.
Bij een tweejarig abonnement op Must krijg je nu een PM3 speler gratis.

Groeten, Jac. :wink:
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » zo 4 dec 2005 5:31

Angst regeert de top

Met enige trots mag ik u mededelen dat Simon -Vinkenoog, de vermaarde schrijver en Dichter des Vaderlands met een indrukwekkend en bewogen literair verleden, vanaf nu zijn zieleroerselen aan Must zal toevertrouwen.
Jaar in jaar uit las ik zijn boeiende kroniek in BRES. Voor hem bestaan er immers geen geheimen uit het hiernamaals, dus volgde ik de aanwijzingen van de meester op de voet.
Ik vergeet dan ook nooit dat deze zeldzame Paradijsvogel mij alweer enkele jaren geleden een onschatbare dienst heeft bewezen.
Hij gaf me persoonlijk de waardevolle tip het ‘Handboek voor een hoger bewustzijn’ van Ken Keyes te bestuderen: ‘Dan weet je alles!’ overtuigde hij mij.
Ik moet tot mijn schande bekennen – het zal u inmiddels niet zijn ontgaan – dat ik het boek mij helaas nog niet helemaal eigen heb kunnen maken...
Maar ik blijf volhouden, tot de laatste snik, dat is beloofd.

Vinkenoog’s eerste bijdrage in Must magazine handelt over angst. ‘Vervuil de geest niet met negatieve gedachten’, zegt hij.
Ik zal zijn bijdrage overhandigen aan de twee hoogwaardigheidsbekleders die onlangs mijn pad kruisten.

Tijdens een verjaardagsfeestje raakte ik in gesprek met een vrouwelijke rechter uit Amsterdam.
Zij sprak haar afschuw uit over de wantoestanden binnen het Ministerie van Justitie en het schandalige beleid van minister Piet Hein Donner. ‘Alles gladstrijken wat niet glad te strijken valt, archieven laten verdwijnen, zo ook het ernstig verdonkeremanen van bewijslast in de zaak Nienke S.’
De vertegenwoordigster van de rechterlijke macht sprak haar grote ergernis uit over het beleid van Donner die had nagelaten alle betrokkenen van politie en Justitie bij deze affaire op staande voet te ontslaan. We spraken af, dat zij in Must haar hart zou luchten over het wanbeleid bij Justitie. Enkele uren na onze afspraak kwam ze er al op terug; angst had zich van haar meester gemaakt. ’Het kost me mijn baan.’
Gisteren fulmineerde een hoge ambtenaar van het Ministerie van Binnenlandse zaken tijdens ons lunchgesprek tegen het karakterloze optreden van minister Johan Remkes: ‘Een man zonder enig charisma of ruggengraat,’ zei hij en legde vervolgens gedetailleerd uit wat er allemaal mis is met Remkes.
Veel te veel als u het mij vraagt, maar wie ben ik?
Wat ik hoorde en genoteerd heb, mag ik echter vooralsnog niet publiceren.
‘Dan wordt mijn baas morgen bij de minister geroepen en sta ik volgende week op straat,’ voegde mijn gesprekspartner er ernstig aan toe. Angst voor represailles houdt de vuile was binnenskamers. En als je dan tóch aan de bel trekt, word je inderdaad genadeloos afgeslacht.
De klokkenluiders weten er over mee te praten.

Wordt het niet eens tijd dat deze regering, de minst populaire sinds WO I, maar zich desondanks door de Majesteit laat bewieroken, plaats maakt voor iemand die schoon schip maakt? Opdat we geen angst meer behoeven te hebben voor de op handen zijnde aankondiging dat een litertje Shellbenzine straks €2,49 kost!

KAREL H. HILLE Must magazine
Hoofdredacteur

En dit is ons huidige kabinet! :cry:

Gr, Jac. :wink:
bewijzenteover
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 95 gasten

cron