kortings-koers lease-service

kortings-koers lease-service

Berichtdoor andre » ma 5 dec 2005 17:47

ik begrijp er niks meer van.wij hebben een contract afgesloten bij bank labouchere in 2001 het gaat om een kortings-koers lease-service contract van 120 maanden.en zit in een map van koerskompas.een dexia medewerker zegt dat je geen restschuld kan over houden en dat me ouders zelf 1600 euro terug krijg als ze nu stoppen met het contract.maar wij hebben wel eens op een betaling herinnering de term duisenberg regeling gelezen.
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor impact » ma 5 dec 2005 18:22

Korting Koers Lease Service is een product dat NIET met een restschuld kan eindigen. Kijk op www.dexialease.nl . Houd eindelijk eens op met je eindeloze gevraag en doe wat Piet je heeft geadviseerd!
impact
 

Re: kortings-koers lease-service

Berichtdoor andre » ma 5 dec 2005 18:25

mij moeder kan volgens dexia en volgens de voorwaarde van het contract na 48 maanden stoppen zonder kosten en dan word de bkr-codering verwijderd door dexia.maar dit doen ze toch alleen als jij akkoord gaat met de duisenberg regeling?
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor impact » ma 5 dec 2005 18:31

Misschien is dat in het geval van je ouders ook wel de beste optie. Maar vraag het eerst nog maar eens na bij Piet.
impact
 

Berichtdoor andre » do 12 jan 2006 17:21

hoi me ouders hebben geprobeerd het contract te beëindiging maar ze krijgen pas het bedrag te horen als de aandelen zijn verkocht en als ze alle twee hun handtekening zetten onder deze voorwaarde

een eventueel negatief saldo zal na ontvangst van de eindafrekening door mij voldaan worden op het vermelde bank nummer van dexia.

verder weet ik dat ik tussentijds beëindiging van het contract niet in aanmerking kom voor de duisenberg regeling.

ik begrijp er niks meer van :roll:
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten

cron