Proces tegen stichtings Leaseverlies en Eagalease e.a.

Berichtdoor Monument Valley » zo 11 dec 2005 2:15

Geplaatst: Vr 9 Dec 2005 16:03 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Monument Valley,

Binnen het samenwerkingsverband is gesproken over de mogelijkheden en de onmogelijkheden om Leaseverlies/Eegalease via een kort geding te dagvaarden.
De advocaten vonden het niet verstandig om dit te doen.
Details kan ik hierover niet op het forum zetten.
Daarom zal PAL dan ook de stichtingen niet dagvaarden en hebben we gekozen voor andere wegen, zoals de actie tot het opzeggen van het vertrouwen en het verweerschrift tegen de verbindendverklaring.

Het bezwaarschrift tegen het verzoek tot verbindendverklaren van de Duisenberg regeling is nog niet ingediend.
Eerst is er op 18 januari een regie zitting door het gerechtshof Amsterdam om de procedure en termijnen van indienen enz. te bepalen.

Over de informatieavonden.
We proberen om de locaties gratis te krijgen en regelmatig lukt dit ook via gedupeerden in de regio.
Bij de ingang zetten wij een donatiepot en hopen dat de gedupeerden die komen iets geven ter compensatie van de kosten voor b.v. die locaties waar we wel voor moeten betalen.
Informatie verstrekking, o.a. via informatie avonden is van groot belang en ook een van onze doelstellingen.
De advocaten die komen worden hiervoor niet betaald en vaak betalen de aanwezige PAL vrijwilligers zelf hun reiskosten ondanks de mogelijkheid tot declareren.
PAL is afhankelijk van donaties en heeft maar één doel voor ogen: zo veel mogelijk gedupeerden helpen met de financiële mogelijkheden die er zijn.
Elke euro (met sticker!) wordt twee keer rondgedraaid voor hij wordt uitgegeven.

Nogmaals, het Samenwerkingsverband vindt het niet verstandig om Leaseverlies te dagvaarden en legt de prioriteiten elders.
Waarom payback dit wel zal doen is aan payback om te verklaren.

Groeten,
Piet


Bedankt voor de uitleg Piet.
Ik begrijp je.
Vanmiddag had ik bepaalde vragen aan dhr. Pieter Hezemans gesteld en hedenavond ontving ik uitleg van hem hoe het een en ander inelkaar zit.
Ik heb verder geen toegevoegde waarde meer.
Mvrgr., Monument Valley
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten

cron