Verantwoording van de stichtingen EEgalease en Legiolease

Verantwoording van de stichtingen EEgalease en Legiolease

Berichtdoor Janny » wo 14 dec 2005 10:49

Elke keer weer als ik lees overde handelwijze van deze beide stichtingen, komt toch bij mij de wens naar boven. om indien daar de mogelijkheden voor zijn. een diepgaand onderzoek in te stellen naar de handelwijze van beide stichtingen EEgalease en legiolease.

1 .Naar de Basis waarop deze twee gestart zijn
2. Wie de oprichters/starters waren
3. Welke belangen zij hierbij hadden/ of belangenloos
4. Waarom ze op geen enkele wijze met de betreffende gedupeerden wilden discussieren.
5. Waarom ze wel met Dexia gemuniceerden.
6. Waarom , op het moment van doorbreken, zij voor de verantwoordelijkheid wegliepen/cq ze die niet aandurfden, was dit door de structuur van de schtingen, waardoor ze hoofdelijk verantwoordelijk werden gesteld.
7. waar de fouten zitten van die organisaties, waardoor ze hun werk niet konden afmaken.

Dat zijn voor mij vragen waar maar geen antwoord op komt.

Maar om te stellen dat ik nu mijn vertrouwen geheel in de financiele wereld ben verloren, nee zeker niet. Daarmee zou ik al die mensen die correct en eervol hun werk doen beledigen en veroordelen, en dat is niet terecht.
Alleen zij die verkeerd werkten zullen verantwoording moeten afleggen. daarop wacht ik na afwerking van dit Legio/Dexia Debacle

Groetjes Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Janny » wo 21 dec 2005 18:52

Vooreerst wil ik deze overwinning aan iedereen meedelen.

Ik ben uit de boeken van Legiolease geschrapt. het is gelukt. :lol:

na controle geen gegevens meer te vinden.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Piet » wo 21 dec 2005 19:07

Hallo Janny,

Ik heb deze melding ook gekregen en kunnen bevestigen.

Als iedereen die niet akkoord gaat met de Duisenberg regeling ook het vertrouwen opzegt, dan zijn deze stichtingen ook niet meer representatief om het verzoekschrift te ondersteunen.
Zeg het vertrouwen in Leaseverlies en Eegalease nu op en eis het recht om zelf uit te maken wat je doet, procederen of de Duisenberg regeling te accepteren.
Die keuze is aan ons en niet aan Dexia of Leaseverlies!

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Anne » do 22 dec 2005 0:16

Mededelingen secretariaat: Hierbij hebben wij u op uw verzoek uitgeschreven.

Met vriendelijke groet,
Stichting Eegalease

Product1
Winstverdriedubbelaar
Productnummer:
Bedrag (EUR):
Termijn: Maandelijks
Startdatum: 13-12-2000
Einddatum: 13-12-2003
Contract beëindiging: Uitbetaald???????


Ik heb niets uitbetaald gekregen, heeft iemand dit ook op zijn beëinidings formulier staan? We zijn nog volop aan het procederen hoe kan de Stichting dan over uitbetaald spreken?

Gr. Anne.
Anne
 
Berichten: 82
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 23:04
Woonplaats: Vlissingen

Berichtdoor ad snoeren » do 22 dec 2005 0:26

Contract beëindiging: Uitbetaald???????



Als er dan controle komt sta je geboekt als afgewerkt, uitbetaald, geschikt, tevreden mens, Barbatruckt is geluckt !!!!
ad snoeren
 

Berichtdoor Anne » do 22 dec 2005 0:33

Nee hé Ad, dit is toch niet te geloven? Ik ga er maar weer een e-mail aan wagen. :evil: :evil: :evil:
Anne
 
Berichten: 82
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 23:04
Woonplaats: Vlissingen

Berichtdoor Janny » do 22 dec 2005 11:08

Ja dit was het bericht wat ik via email kreeg, exact hetzelfde verhaal.


Mededelingen secretariaat: Hierbij hebben wij u op uw verzoek uitgeschreven.

Met vriendelijke groet,
Stichting Eegalease

Product1
Winstverdriedubbelaar
Productnummer: 000000000000
Termijn: Eenmalig
Startdatum: 14-11-2000
Einddatum: 14-11-2003
Contract beëindiging:

?


Wat wel opvalt was, dat het een mail was van Legiolease, maar een uitschrijving van eegalease
Ja we hebben allebei nu ons inschrijvingsgeld van Deze stichtingen terug ontvangen.
Misschien dat ze daarop doelen, verder heb ik niets ontvangen,en procedeer, dus geen fooi ontvangen.

Met deze twee heb ik het wel gehad, en nu de scheiding dus is bevestigd ben ik van hen af. :lol: :lol: :lol: :lol:

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor haasje » do 22 dec 2005 13:46

Hallo

Ik heb ook via mail een bevestiging gehad over het uitschrijven als lid bij leaseverlies. Dus daar ook weer een zieltje minder.
Laat iedereen het vertrouwen opzeggen met de voorbeeldbrief van PAL, zodat leaseverlies en eegalease niet representatief meer kunnen worden genoemd. Als daarnaast PAL wel steeds meer leden krijgt (OPGEVEN MENSEN), dan hebben zij veel meer recht van spreken, als belangenbehartiger voor ons als gedupeerden!!!!!!

Heeft trouwens iemand nog iets gehoord over de rechtszaak op 21 december, over het bewijs tonen of er inderdaad aandelen op naam zijn gekocht? Ik dacht dat dat in Arnhem zou zijn. Ik ben benieuwd of is dit ook uitgesteld????

Fijne feestdagen allen, zet deze misère even uit je hoofd!!!

Groeten Ina.
haasje
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 31 aug 2005 23:28

Berichtdoor justice man 007 » do 22 dec 2005 13:53

Volgens de informatie van Pieter Hezemans (van pay-back) is de zaak van 21 en 28 december waarin de aankoop van de aandelen bewezen moeten worden uitgesteld tot maar liefst april 2007.
Nee het is geen tikfout 2007!!!

m.v.g. justice man
justice man 007
 
Berichten: 56
Geregistreerd: ma 29 aug 2005 20:34

Berichtdoor haasje » do 22 dec 2005 13:59

Wat ongelooflijk!!! Ik had me hier best wat van voorgesteld en naar uitgekeken. Hoe is dit mogelijk, dat we zo aan het lijntje worden gehouden.
Soms hoor je van mensen, dat ze een jaar na dagvaarding al een uitspraak hebben, maar anderen zijn weer jaren aan het rechten.
Zoals ik al vaker gezegd heb: we moeten een lange adem hebben..........
en dat hebben we, reken daar maar op.

Ina.
haasje
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 31 aug 2005 23:28

Berichtdoor haasje » do 22 dec 2005 14:10

Ik heb begrepen op de infoavond, dat er mensen zijn, die het initiatief bij Dexia laten. Ze betalen niet meer en wachten gewoon af.
Op een gegeven moment zijn de aandeelpakketten verkocht en staat de restschuld nog open. Als je vervolgens niets van je laat horen en Dexia begint echt geen nieuwe zaak meer, die ze toch gaan verliezen, dan is na 5 jaar de boel verjaard en bestaan de contracten niet meer.
Alleen blijft je A-codering bij het BKR dan wel bestaan en dat is minder!

Misschien heb ik het wel niet goed begrepen.
Wij zijn in ieder geval al wel in de aanval gegaan en hebben Dexia gedagvaard. Kom maar op.

Ina.
haasje
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 31 aug 2005 23:28

Berichtdoor justice man 007 » do 22 dec 2005 14:13

Beste “haasje”,

Ben zelf ook al 1,5 jaar bezig.
Letterlijk zei Dexia in de laatste poging, dat wanneer ik niet eens was met hun standpunt ik me maar moest wenden tot de DSI of de burger rechter.
Dit heb ik medio 2004 ook gedaan en nu, wordt alles vertraagd en opgeschort.

Wordt tijd dat ik een bank of zo ga overvallen, en als ik dan opgepakt wordt vraag ik gewoon of mijn advocaat een briefje schrijft namens mij en de honderden overige gedetineerde dat de uitspraak wordt uitgesteld in afwachting van de WCAM.
En dan ga ik met minister Donner onderhandelen en dan spreken we gewoon af dat alle gedetineerde met 40 uur werkstraf weer naar huis mogen.

Lijkt me toch veel gemakkelijker af te handelen en beter voor de economie als mensen jarenlang opsluiten.
Geen sociale contacten, geen of weinig maatschappelijke inbreng, daar wordt je als “gedetineerde” toch niet vrolijk van hè?!

m.v.g. justice man
justice man 007
 
Berichten: 56
Geregistreerd: ma 29 aug 2005 20:34

Berichtdoor Janny » do 22 dec 2005 15:48

Op een gegeven moment zijn de aandeelpakketten verkocht en staat de restschuld nog open. Als je vervolgens niets van je laat horen en Dexia begint echt geen nieuwe zaak meer, die ze toch gaan verliezen, dan is na 5 jaar de boel verjaard en bestaan de contracten niet meer.
Alleen blijft je A-codering bij het BKR dan wel bestaan en dat is minder!


Punt blijft dan, dat je altijd nog je inleg kwijt bent.en inderdaad De BKR.
De inleg is voor menigeen een bedrag wat we niet zomaar onder beheer van Dexia laten.? Nee toch!

Oke ook geen proces kosten.
dus reken maar uit je winst of verlies.
Janny.
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten

cron