DSI en Kerstmis

DSI en Kerstmis

Berichtdoor Piet » do 22 dec 2005 16:36

In de afgelopen jaren zijn er duizenden klachten ingediend door Dexia gedupeerden bij de klachtencommissie van het DSI.
Er zijn slechts een paar uitspraken geweest, waaronder een paar hoger beroep zaken.
Deze hoger beroepzaken zouden als voorbeeld dienen voor de afhandeling van alle andere klachten over Dexia.
In één hoger beroepzaak, de KCD 2004-11 van nov 2003, bleef het echter stil.
Geen behandeling, u hoort van ons.
En al die andere klachten?
Tijdelijk opgeschoven, aangehouden, uitgesteld, ... verzin maar wat.
2003 - 2004 - 2005 - 22 december 2005

En hoe is het nu gegaan met al die ingediende klachten over Dexia die al jaren op de plank bij het DSI liggen?
De klachten zijn erg stoffig geworden, is het meest verregaande antwoord.
Zeer stoffig zelfs.
Een gesprek met de algemeen directeur Mr Oosterholt tijdens het Seminar van de AFM een tijdje geleden heeft helaas niet de nodige poetsbeurt opgeleverd.
Hij zal wel denken, gewoon wachten dan lost het probleem zichzelf op.
En die hoger beroep zaak dan van 2003 van bovenaan deze topic?
Deze mensen zitten al twee jaar op hun geld te wachten wat het DSI had toegezegd in hun vonnis.
Dexia is in hoger beroep gegaan en dat loopt nog steeds, pardon, wat zegt u... dat loopt nog steeds?
Dexia had helemaal geen grond om in hoger beroep te gaan en dit hoger beroep had al direct afgewezen moeten worden!
Maar het DSI is er ter bescherming van de banken, want wat zeggen de banken zelf: als je een probleem of geschil heb, ga naar de klachtencommissie DSI en leg daar je klacht neer.
Zelfs Docters van Leeuwen, onze waakhond van de AFM vertelt trots in Nova op 21 december j.l. dat er een geweldige klachtencommissie is.
Hij noemt echter geen naam.......nee natuurlijk niet, je kunt de klachtencommissie (KC) DSI nou niet echt een geweldige KC vinden.
Duizenden Dexia gedupeerden die al jaren geleden hun klacht hebben ingediend kunnen dit beamen.
Maar ondanks alle stof en vooroordelen, zie b.v. het interview met Oosterholt uit januari 2004 http://www.platformaandelenlease.nl/Nieuws/20012004.htm , heb ik toch geprobeerd onze gevoelens als klant bij het DSI over te brengen op Oosterholt met als beste voorbeeld deze hoger beroep zaak van mensen die al jaren wachten op het geld waar ze recht op hebben en niet krijgen dankzij deze ”geweldige” DSI met hun bankvriendelijke regeltjes.
Om een lang(dradig) verhaal kort te maken, hij zou er naar kijken.
Daarna stilte en je kon de stofdeeltjes horen vallen.

Toen opeens een telefoontje gisteren, 21 december, van een dolblije gedupeerde: “Dexia heeft zijn hoger beroep ingetrokken bij DSI en uiterlijk half januari heb ik mijn geld!
Dit had Dexia medegedeeld en is bevestigd door mijn advocaat, maar van het DSI heb ik nog niets gehoord.”
Hèhè, eindelijk recht én geld voor dit gezin en wat een blijdschap en ontlading bij deze mensen, die jaren in onzekerheid en geldproblemen hebben gezeten dankzij onze “geweldige” DSI.
Toch nog een vrolijk en gelukkig Kerstfeest!
Zij hebben geknokt, een lange adem gehad en gewonnen, gefeliciteerd!

Nee, het is geen verzonnen kerstverhaal, maar realiteit en een steun in de rug voor al die gedupeerden die vertwijfeld zitten te wachten op een uitspraak en ook graag weer eens met een gerust hart en zonder zorgen gezellige Kerstdagen kunnen vieren.
Volgend jaar gaan wij ook voor, SAMEN, om met z’n allen die kerstdagen weer te beleven zoals we ze vroeger gewend waren, zonder de stress en ellende van Dexia.
Rechter doe die blinddoek af en spreek recht.
Sinterklaas bestaat niet, de Kerstman bestaat niet en jij rechtspraak, besta jij wel of ben je maar een sprookjes figuur uit een voorleesboek?

Ik wens alle gedupeerden ondanks alles heel plezierige Kerstdagen toe, vergeet even die aandelenlease ellende, ga even terug naar de basis, naar je zelf, gezellig bij elkaar, een moment van stilte, bezinning, een brandende kaars, een kerstboom met lichtjes, gezellige muziek, even een paar dagen weg uit die sleur die aandelenlease heet.
Uiteraard is deze wens ook bestemd voor diegene die met ons, gedupeerden, meeleven en ons steunen.

Volgend jaar gaan we er weer vol tegen aan, nu even niet.

Groeten,
Piet
Laatst bijgewerkt door Piet op vr 23 dec 2005 9:11, in totaal 1 keer bewerkt.
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor pewi » vr 23 dec 2005 1:03

Ik wens alle gedupeerden ondanks alles heel plezierige Kerstdagen toe, vergeet even die aandelenlease ellende, ga even terug naar de basis, naar je zelf, gezellig bij elkaar, een moment van stilte, bezinning, een brandende kaars, een kerstboom met lichtjes, gezellige muziek, even een paar dagen weg uit die sleur die aandelenlease heet.
Uiteraard is deze wens ook bestemd voor diegene die met ons, gedupeerden, meeleven en ons steunen.

Volgend jaar gaan we er weer vol tegen aan, nu even niet.

En hier sluit ik me graag bij aan.
Prettige kerstdagen, pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor ad snoeren » vr 23 dec 2005 1:15

Ook ik wens iedereen hele fijne dagen en vooral rust en ontspanning.
Volgend jaar zien we wel weer. eerst effe genieten.

Voor allemaal veel liefs. Ad
ad snoeren
 

Berichtdoor Elias » vr 23 dec 2005 1:37

Iedereen fijne kestdagen toegewenst !
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor aert0001 » vr 23 dec 2005 2:27

iedereen fijne feestdagen.
En voor volgend jaar; veel voorspoed, geluk, geduld, begrip voor elkaar en een gezonde dosis tolerantie,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Frans » vr 23 dec 2005 10:01

Bedankt Piet voor je opbeurende berichten.
Zo houd de burger (gedupeerde) de moed er in.

Wij wensen een ieder in de eerste plaats een gezond en een voorspoedig
2006 een fijne kerstdagen en een succesvol jaar tegen dexia (wat een rotwoord).

Groeten F en R Goetheer
Frans
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di 16 aug 2005 8:03
Woonplaats: Reimerswaal

Berichtdoor Janny » vr 23 dec 2005 10:38

Voor iedereen Gezegende Feestdagen en een voorspoedig 2006.

Hopende dat de rust tijdens de feestdagen ons hernieuwde krachten geeft om het nieuwe jaar met frisse moed te beginnen

In 2006 op naar eerherstel voor de gedupeerden.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor empie » vr 23 dec 2005 15:49

Ook wij wensen een ieder gezellige feestdagen en een goed 2006 :!:
empie
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 15:05

Berichtdoor Okerene » vr 23 dec 2005 17:54

Er is meer!

Als het maar even kan, leg dan alle sores opzij, haal diep adem en geniet de komende tijd van de omgang met echte vrienden. Laat je er vooral niet onder krijgen en vecht terug door in het leven goed te (blijven) doen aan anderen. Wat er ook gebeurt. Zo hou je in ieder geval je eigen waardigheid en valt je niets te verwijten.

Ik dank alle oprechte belangenbehartigers en alle vrijwilligers die gedupeerden door dik en dun bij (hebben) (ge)staan. Verder wens ik iedereen een vredige rust toe en hoop dat we even onze gedachten kunnen verzetten naar leukere dingen. Laat de spoken hun eigen weg maar gaan. See you next year !

Met heel veel vriendelijkheid,

Okerene
Okerene
 
Berichten: 115
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 15:27

Berichtdoor kor s » za 24 dec 2005 21:33

aan het pal team,
en alle medegedupeerden,natuurlijk.

gefeliciteerd met het opnieuw in de lucht brengen van het forum . :D
en dat binnen 24 uur. geweldig :!:

gezellige feestdagen,en voor alles een GEZOND en GELUKKIG 2006.
keep up the FAITH ,[blijf er in geloven.]

hartelijke groeten ,kor.
Laatst bijgewerkt door kor s op zo 25 dec 2005 11:09, in totaal 1 keer bewerkt.
kor s
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di 16 aug 2005 9:37
Woonplaats: delft

Berichtdoor Drareg » za 24 dec 2005 23:24

Ik sluit mij helemaal aan met alle toebedeelde wensen!!!

Vooral een gezond 2006!

Drareg.
Drareg
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di 6 sep 2005 22:42
Woonplaats: Maastricht

Berichtdoor Anne » zo 25 dec 2005 0:56

Lourens, complimenten vanuit zeeland voor het weer in werking stellen van het forum. Het zal een klus geweest zijn en dat één dag voor kerstmis. Fijne dagen.

Gr. Anne.
Anne
 
Berichten: 82
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 23:04
Woonplaats: Vlissingen

Berichtdoor woest » zo 25 dec 2005 2:48

lieve mensen,
ik wens jullie
allemaal heel warme en liefdevolle
feestdagen
kerstgroet van Woest
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

prettige kerstdagen en een financiel goed 2006

Berichtdoor henk geluk » zo 25 dec 2005 15:33

aan allemaal,

ook allemaal fijne feestdagen gewenst!
een financiel goed 2006, en voormijzelf hoop ik net als in shertogenbosch
dat mijn hoger beroepszaak niet wordt tegengewerkt door de wcam.

vwb het opnieuw in de lucht brengen van het forum ,dhr blok hartelijk
dank.

u allen

henk geluk
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor bewijzenteover » zo 25 dec 2005 16:45

Prettige kerstdagen aan alle gedupeerden, en voor 2006 een succesvol gevecht tegen al het onrecht ons aangedaan.

En dat de Henkers het volgend jaar het (dood)vonnis tegen dexia cq aegon (zonder hoofdletters mogen voltrekken.

Groeten, Jac. :wink:
bewijzenteover
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten

cron