De BKRregistratie door Postbank , resultaat geen lening

De BKRregistratie door Postbank , resultaat geen lening

Berichtdoor hans2 » wo 17 aug 2005 22:02

BKR-registratie wordt door de Postbank.nl serieus genomen.

Voor een noodzakelijke verbouwing aan ons huis had ik een krediet-hypotheek aangevraagd van € 25.000.

In eerste instantie kreeg ik een postief antwoord van de Postbank.

Vandaag werd ik gebeld dat er aan mij geen krediet kon worden verstrekt, vanwege de BKR melding van Dexia.

De BKR-registratie hangt als een molensteen om mijn nek.

Hans2
hans2
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 21:50

Re: De BKRregistratie door Postbank , resultaat geen lening

Berichtdoor henk geluk » vr 19 aug 2005 12:12

hans2 schreef:BKR-registratie wordt door de Postbank.nl serieus genomen.

Voor een noodzakelijke verbouwing aan ons huis had ik een krediet-hypotheek aangevraagd van € 25.000.

In eerste instantie kreeg ik een postief antwoord van de Postbank.

Vandaag werd ik gebeld dat er aan mij geen krediet kon worden verstrekt, vanwege de BKR melding van Dexia.

De BKR-registratie hangt als een molensteen om mijn nek.

Hans2


klopt ,ik vroeg een credit card aan!!

brief postbank bkr ivm dexia dus geen creditcard
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor thijs » vr 19 aug 2005 14:27

Ik zat ook met die bkr melding.

Heb in mei een huis gekocht. Ben toen gaan praten met de ABN over een hypotheek. Toen gingen ze me checken. Ja toen kwam naar boven dat ik een BKR melding achter mijn naam had staan. Ik de hele situatie uitgelegd.

NHG was toen niet mogelijk. Maar de adviseur snapte hoe het in elkaar zat. Hij moest toen overleggen. Twee dagen later was het rond.

Probeer eens met de ABN te praten, het is een zakelijke bank. Maar wel een bank waar je afspraken mee kan maken.

Groeten

Thijs
thijs
 
Berichten: 6
Geregistreerd: di 16 aug 2005 8:28

Berichtdoor hans2 » do 6 okt 2005 20:59

Vandaag naar aanleiding van de uitspraak in Maastricht een brief met bijlage verstuurd aan de BKR.

Dit naar aanleiding van onderstaande uitspraak:

in conventie en reconventie:

1. Als enerzijds gesteld en anderzijds niet of onvoldoende betwist staat tussen partijen vast:

Op of omstreeks 21 juni 2000 heeft [gedaagde in conventie, eiseres in reconventie] met de rechtsvoorgangster van Dexia, Bank Labouchère N.V. h.o.d.n. Legio-Lease (hierna: de bank) twee schriftelijke overeenkomsten gesloten, genaamd respectievelijk:

Triple Effect Vooruitbetaling genummerd [nummer overeenkomst a] (leasesom f 19.068,88 )
BESLISSING:
in conventie:

wijst de vordering af;

veroordeelt Dexia in de aan de zijde van [gedaagde in conventie, eiseres in reconventie] gerezen proceskosten, welke proceskosten worden begroot op € 450,-- als salaris gemachtigde;

verklaart deze veroordeling uitvoerbaar bij voorraad;

in reconventie:

spreekt de nietigheid uit van de overeenkomsten Triple Effect Vooruitbetaling genummerd [nummer overeenkomst a] en Triple Effect Maandbetaling genummerd [nummer overeenkomst
Aldus gewezen door mr. P.J.M. Bruijnzeels, kantonrechter en uitgesproken ter openbare civiele terechtzitting van woensdag 24 augustus 2005 in tegenwoordigheid van de griffier.

Hopenlijk gaat er nu bij de BKR een lichtjes branden.

Bedankt voor je ABN advies!

Laat nog van mij horen.
Hans2
hans2
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 21:50

Berichtdoor saabine95 » di 19 dec 2006 9:23

Beste allemaal,

Voor 2007 al het goede!!

het wordt het jaar van de waarheid!!.

Ben gisteren bij de notaris geweest voor mijn hypotheek!! Ondanks mijn 7 BKR noteringen!!

Neem contact op met UVECO en vraag naar mevr. R. Slotboom.

Er zijn ECHT mogelijkheden voor Dexiagedupeerden.

prettige dagen en een voorspoedig 2007!!

Saabine95
saabine95
 
Berichten: 58
Geregistreerd: di 27 sep 2005 12:48


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron