Traag werkend Leaseproces

Traag werkend Leaseproces

Berichtdoor Bert W. » di 27 dec 2005 20:41

In de afgelopen dagen viel te lezen op het forum bij TROS-Radar dat het niet erg opschiet met de zaken die door Leaseproces in gang zijn/worden gezet. Zie ik spookbeelden, indien ik vermoed dat Leaseproces door DEXIA is opgericht om gedupeerden af te vangen en aan het lijntje te houden totdat de WCAM is gelukt of een andere truc is bedacht? Ze hebben zich toch voldoende "oneigenlijk" geld toegeeigend, om wie dan ook te betalen en/of te intimideren.

Bert W.
Bert W.
 
Berichten: 43
Geregistreerd: di 23 aug 2005 20:05
Woonplaats: Korendijk

Berichtdoor Piet » di 27 dec 2005 21:50

Hallo Bert,

Gelukkig zijn het spookbeelden en is er geen sprake van een relatie met Dexia.
Leaseproces heeft erg veel aanmeldingen gekregen, 25.000 heb ik gelezen.
Er werken nu ruim 60 juristen die alles in goede banen moeten leiden.
Dit kost tijd en organistaie.
Geef ze even de tijd.
Ik denk dat ze zelf niet hadden kunnen bedenken dat ze zo'n succes zouden krijgen.
Net zoals met veel advocaten, hebben wij ook goede contacten met Leaseproces.
Ik denk dat Leaseproces een belangrijke rol gaat spelen in de hele procesvoering tegen Dexia, informatievoorziening, media benadering en het achter de schermen werken m.b.t. de hele aandelenlease affaire.
De komende maanden meer hierover, laat ze maar schuiven.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor hans2 » za 31 dec 2005 14:20

Gisteren ontvangen concept dagvaarding ter goekeuring van Leasproces tegen Dexia Nederland:

Heden de :datum
Ten verzoeke van
Hans2 uit plaats
Te dezer zake domicili gekozen hebbende te kantore van de gemachtigde (met recht van substitutie) Mr. G. van Dijk, kantoorhoudende aan:adres

HEB IK DEURWAARDER


GEDAGVAARD
de naamloze vennotschap DEXIA BANK NEDERLAND N.V. gevestigd te Amsterda, rechtsopvolgster onder algemene titl van Bank Labouchere N.V., detijds gevestigd te Amsterdam, eveneens handelend onder de naam Legio, en op haar beurt rechtsopvolger van Legio Lease B.V., zijnde gedaagde gevestigd en katoorhouden te Amsterdam aan het adres Piet Heinkade 55, 1019 GM, aldaar mijn exploot doende, sprekende met en afschrift dezes latende aan:

OM OP
datum , tijd in persoon of bij gemagtigde te verschijnen ter terechtziting van de Rechtbank (Plaats), enz.
MET AANZEGGING:

Inhoud: vertrouwelijk
Aanklacht tegen Dexia: afschuwelijk en onvoorstelbaar wat betreft de bewijsbare feiten en getuigen.
Voor de rest moet ik de inhoud geheim houden!


Mensen houdt moed!!!

Leaseproces komt er aan het komende jaar!


Voor alle gedupeerden de allerbest wensen voor 2006!!
Geef je niet gewonnen!!

Hans2
hans2
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 21:50


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten

cron