Chris schreef:We hebben sinds enige tijd de betaling gestopt. Hebben wel brieven en telefoontjes gehad, maar geen incassobureau. Nu geeft de firma D. aan dat ze de aandelen op een bepaalde datum gaan verkopen als we dan nog niets overgemaakt hebben. Dan komen ze daarna met de rekening. Er zal dan een soort retsbedrag uitkomen. Hebben andere mensen ook dit soort brieven gekregen of hier mee te maken gehad. Onze zaak ligt bij de DSI dus het kan nog lang duren voor er een ui
tspraak komt.
Chris schreef:We hebben sinds enige tijd de betaling gestopt. Hebben wel brieven en telefoontjes gehad, maar geen incassobureau. Nu geeft de firma D. aan dat ze de aandelen op een bepaalde datum gaan verkopen als we dan nog niets overgemaakt hebben. Dan komen ze daarna met de rekening. Er zal dan een soort retsbedrag uitkomen. Hebben andere mensen ook dit soort brieven gekregen of hier mee te maken gehad. Onze zaak ligt bij de DSI dus het kan nog lang duren voor er een uitspraak komt.
Chris schreef:Goeie tip. Zou ik zelf niet aan denken. Maar uit de reacties hierboven begrijp ik dat ze helemaal niet zullen verkopen. Of heb jij een andere ervaring?
gogo schreef:Dexia beëindigt contracten op 10 jan.
Ik ben aangesloten bij Leaseproces, en alle correspondentie zou daar naar toe gaan.
Ik vond slechts op mijn bankafschrift de mededeling:dd 10 januari 2006
einde contract nr....
Heeft iemand al ervaring met het standpunt van Leaseproces over deze recente actie van Dexia?
Ik heb LP een mail gestuurd omdat het ook daar niet echt overloopt van de communicatie.
GOGO
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten