Consequenties schikking!

Berichtdoor Gloudemanski » do 18 aug 2005 8:35

Volgens mij dient de rechtspraak in beginsel onpartijdig te zijn. Zij mogen zich niet laten leiden door een schikkingsregeling. Maar ja... rechters zijn ook maar mensen...
Gloudemanski
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 18:50

Berichtdoor inaterhaar » do 18 aug 2005 10:08

Er is dus weer een uitspraak ten nadele van Dexia, dit keer uit Almelo en betreffende zorgplicht!!
Het gaat steeds moeilijker worden voor Dexia, mensen!
Ik heb er nog steeds vertrouwen in, dat er recht zal worden gesproken.
Het is alleen heel frustrerend, dat er steeds zaken keer op keer aangehouden worden.
Ondertussen toont Dexia maar niet aan, dat er daadwerkelijk aandelen gekocht zijn. Als dat geen probleem zou zijn, dan waren ze daar toch allang mee op de proppen gekomen.
Dus mensen, een lange adem zal nodig zijn...... maar het gaat vast goedkomen!
inaterhaar
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 12:13

Berichtdoor kollie » do 18 aug 2005 16:07

Als dexia niet kan aantonen dat uberhaupt aandelen heeft gekocht dan kan het wel eens een leuk staartje krijgen. Ik kan mij vergissen maar is er 16 november geen uitspraak hierover.
kollie
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do 18 aug 2005 15:34
Woonplaats: Lichtenvoorde (GLD)

Berichtdoor Janny » do 18 aug 2005 18:41

De Kantonrechter heeft in zijn tussenvonnis Dexia opdracht gegeven hard te maken dat zij de aandelen daadwerkelijk gekocht heeft. Dexia moet dat op 25 augustus a.s. bij akte onderbouwen.
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor inaterhaar » do 18 aug 2005 19:23

Dat is al zo vaak aan Dexia gevraagd te doen, ook in uitspraken. Maar steeds weten ze het weer aan te houden en dus uit te stellen.
Ik ben benieuwd hoe lang ze dat nog voor elkaar weten te krijgen.
Feit is wel, dat ze het nog steeds niet aangetoond hebben!!!!
Het zal wel lastig zijn voor ze. Ze wachten wrs. net zo lang tot er genoeg mensen geschikt hebben, afgekocht hebben of met een regeling akkoord gegaan zijn. Op die manier houden ze nog een handjevol over, om daarvoor aan te tonen, dat er wel een aantal aandelen gekocht zijn.
Niet genoeg, bij lange na niet, voor al de gedupeerden, waar ze nu nog mee zitten.
Ik ben zeer benieuwd!!!!Hoe lang nog????
inaterhaar
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 12:13


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron