Rake stukjes op Gastenboek van Minister Zalm

Rake stukjes op Gastenboek van Minister Zalm

Berichtdoor Painter » do 12 jan 2006 23:53

Er staan rake stukje over het wel en wee van dexia op de site van het ministerie van financien in het gastenboek van de minister,
Een zekere Johan schrijft in mijn optiek een waarheid als een koe waar onze Zalm niet van buitenom kan, het is misschien een idee om allemaal een stukje op de site te zetten, dan ziet hij dat het nog steeds gigantisch leeft en dat er een hoop mis is in ons kleine klote landje.

VR GR
Painter
 
Berichten: 29
Geregistreerd: do 29 sep 2005 18:27

Berichtdoor pewi » vr 13 jan 2006 0:46

Painter,
dan ziet hij dat het nog steeds gigantisch leeft en dat er een hoop mis is in ons kleine klote landje.
Dat weet hij echt wel hoor, sterker nog, hij is medeverantwoordelijk voor onze ellende.

klik hier voor het gastenboek van G. Zalm
1-1-2006 Johan

Beste webmaster,

Ik had een berichtje gestuurd omtrent de rol van meneer zalm in de dexia affaire, maar het blijkt dat de waarheid niet gezegd mag worden.
De regels wat betreft het beledigen of schrijven van opscene tekst is ook niet aan de orde geweest, dus snap ik niet dat het plaatsen van zo'n bericht geweigerd wordt.

De reden dat er niet gereageerd wordt door de heer Zalm is, omdat hij wel achter de schermen bezig is met de aandelenlease affaire, maar niet in het voordeel van de gedupeerden.De banken mogen niet beschadigd worden en ook is hij bang dat er een procedure tegen hem wordt aangespannen, zodat er misschien wel een kans is dat de Heer Zalm zijn imago als minister van financien geschaad zal worden. Ik hoop dat meneer Zalm en zijn collega de heer Donner een keer na gaan denken, en de weegschaal naar de kant van de gedupeerden zal laten gaan, de hele affaire is dan zo vergeten en dexia en zijn collega's zullen dan twee keer achter hun oren krabbben om nog eens zulke praktijken uit te halen.

Reageerd u nou eens een keer en geef dan niet van die afwijkende antwoorden in de context van dat er al genoeg is gedaan in de vorm van de Duisenbergregeling, want die gaat voor erg veel mensen niet op, en dit achteraf na de acceptatie van de regeling door diverse gedupeerden.

Hoogachtend,

Johan

6-1-2006 Johan

Heer Zalm,
Ik zal nog maar een berichtje zetten zodat de kans dat u eroverheen leest dan kleiner word.
Ik vind het stukje van Ad een raak stukje, het zal ook wel zo wezen dat u niet zoveel actie onderneemt om de grote machtige banken aan te pakken, omdat u dan de kans loopt dat de zwarte piet van de bankinstellingen zal krijgen, en daarmee de kans op een goede baan in het bankwezen minder zal zijn.

Maar het kan niet aan u ontgaan dat het openbaar ministerie een gedegen onderzoek behoort te doen, want keer op keer word de dexiabank in zijn ongelijk gesteld, maar telkens word er raar gevonnist, plus het feit dat er steeds onrecht wordt gedaan door de rechtzaken telkens aan te houden, doordat de bank zich weer kan beraden op een ander item dat ze kunnen gebruiken om het rechtsysteem weer lam te leggen. Ook hebben ze alle regels overtreden die er voor een bank over te treden valt, wat moet ze eigenlijk dan doen om aangepakt te worden?.

U moest zich wel diep schamen dat dit in een land als Nederland kan en mag, omdat er geen imagoschade aan de banken mag wezen.

Ik wens u u toch een wijs 2006 en dat er gerechtigheid mag en zal wezen, want anders moeten u en uw collega Balkenende de zogewilde normen en waarden niet meer prediken.

Toch nog hoogachtend,

Johan

Zo is het makkelijker zoeken!
Vrgr pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor an » za 15 apr 2006 0:54

an
 
Berichten: 17
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 23:50

zalm

Berichtdoor stingray » zo 16 apr 2006 11:00

er kunnen geen berichten meer op zalm zijn gastenboek blijven staan.
1 maand en alls is er weeer vanaf.
ze hebben alles zo aangepast dat niet meer mogelijk is en gaat zalm dus vrijuit .
word al net zo,n crimineel als de rest van ,t bankwezen.
MvG stingray.
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Sean van Leeuwen » ma 17 apr 2006 11:55

Blijven herhalen is de enige manier.
Sean van Leeuwen
 
Berichten: 1
Geregistreerd: ma 17 apr 2006 11:44


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 78 gasten

cron