vragenlijst ter aanvulling op de Dagvaarding

vragenlijst ter aanvulling op de Dagvaarding

Berichtdoor amosfantasia » zo 5 feb 2006 10:03

Kreeg gisteren een pakket formulieren van de advocaat .
nu moet uiteraard alles ingevuld worden en kopietjes erbij .
Ik heb duidelijk in het formulier vemeld dat de prospectussen van La Bouchere naar de Gemeentelijke scholen zijn gestuurd .
Niet alleen over het Leasen van geld (nu Dexia),maar ook over Lijfrentes (ivm je pensioen).Dat kwam ook via La Bouchere de school binnen.
Dat heb ik er allemaal ingezet .

nu zien wij al geruime tijd(gelukkig)niks meer !
Het volgende:Kan mij voorstellen dat men graag wilt weten of je schulden had bij het aangaan met die contracten .

Ik had wel een salarisspecificatie moeten opsturen naar La Bouchere (maar ik had wel een schuld).
Een tussenpersoon is er niet geweest voor uitleg,gevolgen enz .
Alles is verlopen via de prospectus en de bank(buiten de stad).
was dat bij jullie ook zo?

Verder komt de vraag of je spaargeld hebt?
Dat is er inmiddels wel ,maar ben al 4000 euro kwijt aan de advocaat .
Mijn vraag:Waarom speelt je spaargeld mee?Je hardvediende geld en het ontzeggen van leuke dingen?
Dit voor binnenkort :De oude dag?

Zometeen wordt er gezegd:De persoon kan de restschulden wel betalen(aan die Oplichtersbende,van nu Dexia).

Ik heb enige tijd geleden PMA een mail gestuurd en mijn mening gegeven .Krijg totaal geen bericht terug!
Dat is het minst erge ,maar mijn spaargeld..daar maak ik mij wel druk om .
Wie heeft ervaring met zo een formulier van een advocaat?
Groetjes,Amos

oh ja..kopietjes van belasingaanslagen moeten ook mee .
Wie kan deze treurwilg(nu dan)meer duidelijkheid geven?
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor impact » zo 5 feb 2006 14:28

Amorfantasia, wat heeft je advocaat - en zeker Dexia! - te maken met de stand van jouw eventuele spaarsaldo? Ik vind dit een impertinente vraag, die je niet zonder meer zou moeten beantwoorden.

Dat PMA is nog steeds bezig klanten te zoeken onder onderwijsgevenden, daar bij min of meer gesteund (uit onwetenheid?) door schoolbesturen die de wervingsacties van PMA hand-en-spandiensten verlenen door de verspreiding daarvan via de postvakjes van hun personeel toe te staan. Mijn vrouw (ook lerares) heeft op haar school daartegen al een brief op poten geschreven aan haar bestuur. Op deze manier wordt immers een meer of minder 'officieel' tintje gegeven aan de promotie van een particulier bureau dat op zuiver commerciële manier aan het provisiejagen is. Laat PMA maar gewoon in de krant adverteren, net zoals andere bedrijven dat moeten doen.
impact
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten

cron