verkoop aandelen

verkoop aandelen

Berichtdoor pisnijdig » di 14 feb 2006 18:03

Gisteren 13 Feb ontvangen nieuwsbrief van Leaseleed met daarin de opmerking dat wij al op de hoogte zijn gesteld door Dexia over de verkoop van de aandelen.
((info uit de nieuwbrief: Ter informatie: er zijn 19 gedupeerden ingegaan op het laatste aanbod, de groepsgrootte is derhalve nu nog 260 gezinnen.)) Er zijn dus weer meer mensen die gezwicht zijn onder de
( tijds) druk, helaas.

Vandaag 14 Feb ontvangen mijn jaaropgave van m´n Pensioen effect gedateerd 23 Jan. Het kost de post tegenwoordig steeds meer moeite om binnen 3 weken te bezorgen.
Hiernaast ontvingen wij ook een overzicht van de verkoop van de aandelen.
Of ik binnen 10 dagen € 15700,- wil betalen, (Inleg bij aangaan v d overeenkomst € 24000,-)
en als ik er niet aan voldoe dan zullen ze de vordering overdragen aan een incassobureau dan wel deurwaarder. Tevens zijn ze verplicht de achterstand te melden bij het bureau krediet registratie. :evil:

We staan al geregistreerd bij BKR dus daar maak ik me niet druk meer om, een deurwaarder of incassobureau komen niet verder als de stoep voor en die sta ik nieteens te woord.

Ik krijg steeds meer het idee dat je Dexia maar op één manier kan bestrijden, je moet er gewoon een paar voor hun kop schieten dan kom je in het nieuws, als je geluk hebt en je gijzeld er eerst nog een paar dan ben je gelijk wereld nieuws.
Het lost niets op maar lucht wel op.

Sorry hier spreekt de frustratie die voortkomt uit het gevoel dat we echt in een corrupt kl**** land wonen. We worden door de politiek, rechters en door de banken gewoon aan het lijntje gehouden.

Maar goed, we wachten 21 maart wel weer af als leaseleed weer eens op audiëntie mag met Dexia bij de rechtbank.
pisnijdig
 
Berichten: 16
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:09

Berichtdoor Chris » di 14 feb 2006 22:28

heb ook een dergelijke brief ontvangen. vraag me afwatf Dexia na die termijn voor ons in petto heeft. weet iemand dat???
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Berichtdoor aert0001 » wo 15 feb 2006 1:01

Nou gewoon, NIETS, de nooit gekochte aandelen zijn weer "verkocht" en de rekening is opgemaakt, nu gaat ze rente rekenen en rekken.
Zouden de aandelen nu in bulk zijn verkocht?

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor ad snoeren » wo 15 feb 2006 3:31

Ik kreeg vandaag ook een brief. met

Weet u al wat de Duisenbergregeling voor u betekent.
Je houd het gewoon niet voor mogelijk.
Ik dacht ik zal die site eens bekijken.
Moet je eerst al je gegevens intikken, dan kunnen ze al je gegevens bij elkaar zoeken, Ik dacht dus aan me hoela, ik wil eerst wel eens zien wat jullie te zeggen hebben.
Dat is dus niet mogelijk want zonder jou C.V kom je dus niet verder..
Punt 3 van de naar mij gestuurde brief
Komt u in aanmerking voor de regeling dan blablabla.
Punt 4 Na ondertekening van het u dan toegezonden formulier komt tussen U en dexia een schikking tot stand, en dexia zorgt(bekijkt) enz

Berijpt U: Hoe durven ze. Nou ja hun belofte aan de rechter dat ze mij een voorstel zouden doen, hebben ze dus niet gedaan.
de 15 e vandaag dus gaat de rechter weer iets zeggen.
Ik verwacht helemaal niets meer.
Als ik alles bezie en het zou niet zo'n drama zijn zou je zeggen, het lijkt wel een grote grap. Want hoe dit allemaal mogelijk is lijkt niet meer te filmen.
ad snoeren
 

Berichtdoor Chris » wo 15 feb 2006 9:27

Ad succes hoor. Ja inderdaad, als het niet zo'n drama was zou het wel een grap lijken. Vraagje, zou er rond deze tijd (staat mij bij eind januari)niet een uitspraak zijn over het al dan niet gekocht zijn van de aandelen??
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Berichtdoor empie » wo 15 feb 2006 12:13

Ook wij duimen ons vandaag te pletter voor Ad Snoeren, hopen dat het helpt. Wij zijn niet zo bijgelovig maar heb toch maar een kaars branden!
empie
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 15:05

Berichtdoor Janny » wo 15 feb 2006 13:44

Chris,

Ja, die zitting is geweest, en de uitspraak zal nog lang op zich laten wachten, weet niet het naadje van de kous, maar in ieder geval tot na de rechtzaken over de WCAM.

Dus weer een vertraging en afwachtende houding.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor tabjane » wo 15 feb 2006 16:14

Hallo,

ook wij kregen de brief van Dexia;
al onze aandeeltjes verkocht, zouden ze bang zijn dat ze toch te hoog gaan stijgen en hun fictieve restschuld niet meer kunnen innen? tja, dan maar doen alsof je ze hebt verkocht en proberen de bonus-rechtschuld als vordering op te eisen.
zou Dexia van de verkoop, indien het echt zou zijn, ook bewijzen kunnen tonen?
zouden ze ook de verkoopopdracht, telefonisch?, hebben opgenomen? en hebben wij daar dan ook recht op om die te beluisteren

mvg tabjane
tabjane
 
Berichten: 4
Geregistreerd: do 18 aug 2005 23:10

Berichtdoor pisnijdig » wo 15 feb 2006 23:48

Volgens mijn informatie wordt er géén rente berekend over de uitstaande restschuld, zolang de rechter geen uitspraak heeft gedaan.

Wat ze wel gaan doen is inderdaad rekken en hopen dat de rechtzaken over de WCAM in hun voordeel uitvallen.

Ook weer zoiets dat het eventueel mogelijk is een wet van medio Aug te laten gelden voor iets wat afgesloten is eind 1999.

Hoe krom kan krom zijn, in deze bananen republiek.
pisnijdig
 
Berichten: 16
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:09

Berichtdoor Chris » vr 17 feb 2006 0:17

En nu weer en brief die ons wijst op onze betalingsverplichting maar ook verwijst naar de Duisenbergregeling. Dus onze aandelen zijn verkocht en er staat volgens Dexia een flink bedrag open, maar we kunnen nog steeds gebruik maken van de Duisenbergregeling als we zouden willen.
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Berichtdoor pisnijdig » zo 19 feb 2006 19:31

Ik wil niet vervelend doen maar heb niet de illusie dat wij met een depot lease constructie aanspraak kunnen maken op de Duisenbergregeling.
Ze willen maar wat graag dat je met ze om tafel gaat en dan ook afziet van enige aktie met b.v.leaseleed of andere clubs.
Je bent hoe dan ook als je met ze gaat onderhandelen een pact met de duivel :evil: aan het sluiten en je wordt hier nooit maar dan ook nooit ook maar iets wijzer van ( mijns inziens ).
Je kan maar één ding hopen dat je club of advocaat ooit eens succes boekt.
pisnijdig
 
Berichten: 16
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:09


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 64 gasten

cron