BKRgeenprobleem toch probleem.

BKRgeenprobleem toch probleem.

Berichtdoor ad snoeren » wo 5 apr 2006 15:42

Vanavond zou iemand van BKRgeenprobleen bij mij komen praten.
Het zou allemaal geen probleem zijn door overwaarde van mijn pand.
Als zelfstandige drie jaar in de tang door chantageBKRdexia.
Eindelijk zou ik dan toch uit de sores komen en weer wat in mijn bedrijfje kunnen investeren. zodat ik weer wat lucht krijg.
Nee hoor nix BKR geen probleem. Toch maar even de jaarcijfers van de afgelopen jaren laten maken kosten accountant 3000 eur'.

DUS BKR GEEN PROBLEEM KOMT VOORAF MET HETZELFDE PROBLEEM, NET ALS IEDERE ANDERE BANK IN DIT OPLICHTERSLAND.
Vanwege uw BKRnotering moeten we wat voorzichtiger zijn

OVERWAARDE IS VOLDOENDE VOOR UW LENING.

AMMEHOELA.
Ik ga de boel maar te koop zetten.
ad snoeren
 

Berichtdoor Janny » wo 5 apr 2006 15:48

ad,

capituleer je?

kom op vechten, en je niet vroegtijdig laten kisten. :twisted:

Laat zien dat je het kunt. vecht voor je zaak. Dexia is het toch niet waart dat je nu je hoofd in de schoot legt.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

rabobank

Berichtdoor stingray » wo 5 apr 2006 20:15

ga naar de rabobank daar ben ik ook geweest voor een nieuwe hypotheek .
en leg ze goed uit met eventueel kopies van de dexia zaak die je hebt en ze maken er geen probleem van.
tenminste bij mij niet.
ik had ook een BKR A melding en daar deden ze niet moeilijk over.
veel succes en laat de kop niet hangen.
doorvechten dat moeten we ook jij.
MvG stingray
:oops:
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Piet » wo 5 apr 2006 20:23

Janny en Stingray, bedankt voor je steun richting Ad.
Dit is de steun die wij, aandelenlease gedupeerden, nodig hebben.
Alleen zijn, in een hoekje zitten, geen steun en hulp van anderen, dat maakt ons kapot, hulpeloos en verloren terwijl wij het recht aan onze kant hebben.
Wij zijn degene die onrecht is aangedaan, niet de banken!

Juist samen staan we sterk, juist samen kunnen wij weerstand bieden tegen de machtige banken.
Die steun heeft Ad nodig, die steun heb ik nodig, die steun hebben we samen nodig, van elkaar.

Vooraf aan het plaatsen van de informatie omtrent Infact en BKRgeenprobleem.nl zijn er afspraken gemaakt.
Morgen (woensdag) zal ik over de situatie waarin Ad zit contact opnemen met Infact.
In de aankondiging hebben wij ook bewust gevraagd om ervaringen met BKRgeenprobleem.nl
Datzelfde is van toepassing op de advocaten die op onze lijst staan.
Alleen met ervaringen van gedupeerden kunnen wij een goede lijst maken van advocaten.
Zo ook met hypotheekverstrekkers, naast afspraken zijn er ook ervaringen nodig van gedupeerden met betreffende hypotheekverstrekkers.

Het blijft een strijd met zweet, bloed, tranen en stess, maar SAMEN, met een positieve instelling, gaan we dit winnen.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

BKR geen probleem.

Berichtdoor vanenteren » wo 5 apr 2006 22:37

Wij hebben het wel voor mekaar gekregen bij MONE YOU dat is een hypotheekverstrekker van de ABN/AMRO.
Wij moesten wel wat stukken van de rechtbank van ons tussenvonnis
naar hun toesturen,en je moet het hele gebeuren van de afgelopen jaren een beetje aannemelijk maken b.v waarom zijn wij gestopt met onze contracten met Dexia en wij hadden de contracten rechtsgeldig vernietigd ook toegewezen door de kantonrechter plus huurkoop,maar er waren ook genoeg banken die het niet deden jawel ook onze eigen bank de Postbank
waar wij nu dus aanstaande 2 Mei weggaan.Dus forumleden geef de moed nog niet op ze zijn er nog wel die met jouw a-codering wel in zee gaan.Succes aan iedereen.
vanenteren
 
Berichten: 8
Geregistreerd: za 29 okt 2005 1:53
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Anne » wo 5 apr 2006 23:33

http://www.moneyyou.nl/

Het is de moeite waard om het daar te proberen. Vertel je ervaring hier, dan kan Pal het wel of niet toevoegen aan hun lijst van geldverstrekkers.

Gr. Anne.
Anne
 
Berichten: 82
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 23:04
Woonplaats: Vlissingen

Berichtdoor Chris » do 6 apr 2006 19:44

Ad
Verschrikkelijk dat je dit overkomt. Hoop dat je toch nog ergens een hypotheek kunt krijgen en de boel niet te koop hoeft te zetten.
Heel veel succes hoor!
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Berichtdoor ad snoeren » do 6 apr 2006 22:18

Inmiddels komt er door bemiddeling van Piet toch nog een gesprek, waarbij is gesteld dat men zich milder op zou stellen, en zeker geen extra voorwaarden zouden stellen in verband met de BKRnotering.
Was blijkbaar foutje bedankt.
ad snoeren
 

Berichtdoor aert0001 » do 6 apr 2006 23:41

--------------------------------------------------------------------------------

Inmiddels komt er door bemiddeling van Piet toch nog een gesprek, waarbij is gesteld dat men zich milder op zou stellen, en zeker geen extra voorwaarden zouden stellen in verband met de BKRnotering.
Was blijkbaar foutje bedankt.


dat klinkt al stukken beter, Piet Chapeau!

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Giny » vr 7 apr 2006 14:32

hoy
Ik kreeg ook nergens een hypotheek maar heb iemand gevonden
die alles voor me geregeld heeft.
ric claessens van brinck staete heeft voor mij een hypotheek bij de blg hypotheken geregeld mischien een tip.
groetjes no fear

Hoi Ad is dit iets.Heb ik van radar gehaald. is mijn dochter.
Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Groetjes Giny
Giny
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di 30 aug 2005 11:10

Berichtdoor marjo » vr 7 apr 2006 20:21

hallo allemaal,

Il heb zelf contact opgenomen met money you zij konden niet berijpen dat dit was gebeurt, maar zij gavn mij wel een nieuw adres van elq die met heel veel van dit soort zaken werkt heb contact opgenomen en ik heb eeb kleine kans op succes dus misschien is dit voor meer mensen een oplossing.

groeten marjo
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

Berichtdoor saabine95 » di 19 dec 2006 9:22

Beste allemaal,

Voor 2007 al het goede!!

het wordt het jaar van de waarheid!!.

Ben gisteren bij de notaris geweest voor mijn hypotheek!! Ondanks mijn 7 BKR noteringen!!

Neem contact op met UVECO en vraag naar mevr. R. Slotboom.

Er zijn ECHT mogelijkheden voor Dexiagedupeerden.

prettige dagen en een voorspoedig 2007!!

Saabine95
saabine95
 
Berichten: 58
Geregistreerd: di 27 sep 2005 12:48


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron