onderzoek koop aandelen

onderzoek koop aandelen

Berichtdoor henk geluk » za 20 mei 2006 11:39

ik ben bang dat dat onderzoek problemen zal opleveren!!

dexia heeft zeer lang de tijd gehad om de aandelen die ze wel hebben gekocht! dit laatste omdat bij diegene die de aandelen over hebben genomen zij toch aandelen moesten kopen of (een klein aantal in bezit hadden) de kans hebben gehad om e.e.a in zg bulkorder anders te boeken.

de onderzoeker zal terdege deskundig moeten zijn om uit die wirwar de onderste steen boven te krijgen!!

de tijd zal zowiezo te kort schieten,omdat we spreken over jaren en over miljoenen aandelen ,geschatte aankoop waarde tussen 3 en 5 miljard euro!

ik hoop niet dat dat steekproef gewijs wordt gedaan,want dan komt dexia er goed vanaf!!

ik denk dat de advocaten inbreng moeten hebben ,dus weten wie dat gaat onderzoeken. zeker mag met de onderzoeker geen enkel verband bestaan met dexia cum suis !!
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor impact » za 20 mei 2006 12:35

Zou hiervoor niet Pieter Lakeman van SOBI de aangewezen man zijn?
impact
 

sobi

Berichtdoor henk geluk » za 20 mei 2006 13:51

impact schreef:Zou hiervoor niet Pieter Lakeman van SOBI de aangewezen man zijn?


deze heeft inmiddels ook .... aan zijn handen.

hg
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor Arietje » za 20 mei 2006 13:57

beste impact,
graag zou ik willen voorstellen om geen namen te noemen van personen die het onderzoek bij dexia zouden kunnen doen.
Laat dit nu maar over aan het PAL bestuur en betrokken advocaten van gedupeerden. Zij beschikken over voldoende kwaliteiten om de juiste marsrichting te volgen.
PS. Als iemand (bv.dexia) aandelen koopt dan is er ook iemand die aandelen verkoopt! Ook daar moeten de boeken worden gecontroleerd.
Arietje
 
Berichten: 17
Geregistreerd: wo 21 sep 2005 20:33
Woonplaats: `s-hertogenbosch

Berichtdoor impact » za 20 mei 2006 14:30

Ik zie niet in waarom ik geen namen zou mogen noemen. Bovendien is bij mensen die zich al eerder dieper in deze materie hebben verdiept, bekend dat Dexia zelf in opties handelde. Deze werden via een broekzak-vestzak constructie door Dexia aan zichzelf verkocht via speciaal daarvoor opgezette (IJ-oever I, II, III en IV) L.A.B.S. Het is zaak dat iemand met veel ervaring op dit terrein (b.v. Pieter Lakeman) daar de onderste steen bovenhaalt.
impact
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 74 gasten

cron