Duisenberg regeling steeds ongeloofwaardiger

Berichtdoor Janny » di 1 aug 2006 22:41

Vreemd , dat in de Duisenbergaanbod een datum staat vermeld voor welke datum je absoluut moet reageren om je aan te melden anders kun je niet meer mee met de zilvervloot.!!!!!!!!!

en nu doen ze daar niets mee. ze geven nog weer een kans.nog een kans...........een kans aan ons , om hun niet te dwingen te gaan procederen voor hun centen.

O,O,O, wat vinden ze het moeilijk om de rechter te vinden.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Elias » wo 2 aug 2006 12:30

Vreemd , dat in de Duisenbergaanbod een datum staat vermeld voor welke datum je absoluut moet reageren om je aan te melden anders kun je niet meer mee met de zilvervloot.!!!!!!!!!

en nu doen ze daar niets mee. ze geven nog weer een kans.nog een kans...........een kans aan ons , om hun niet te dwingen te gaan procederen voor hun centen.

O,O,O, wat vinden ze het moeilijk om de rechter te vinden.

Janny


Helemaal met je eens Janny !

In feite worden de gedupeerden aan alle kanten "aan de ketting" gelegd:

- gebonden aan termijnen, wettelijke, dan wel de "semi-wettelijke" van Dexia;
- "opgehangen" aan tussentijds genomen beslissingen nav situaties op dat moment, keuze wel/niet procederen, wel / niet betalen resttermijnen, ingaan aanbod, Coulance-regeling, accepteren DR, eenzijdige verzoeken uitstel Dexia, het steeds maar toegestane ontwijken hoger beroep/ uitspraak en visie HR, etc etc;
- opgehangen (letterlijk) aan de zogenaamd echte (corrupte) gedupeerdenvertegenwoordigers als CB, SLV etc, dit in nauwe "samenwerking" met Dexia;
- weg naar DSI e.d., die wel iets betekenen voor ons ( lees: betekend hadden ) is op slot en de visie/uitspraken/deskundigheid van deze(n) worden simpelweg genegeerd, ook door div. rechters;
- BKR / Incasso mag nog steeds door de veroorzakers, onder het mom van verplichtingen/rechten, worden misbruikt;
- politiek / overheid / Raad vd Rechtspraak mag zich zogenaamd niet inmengen, terwijl ze op een aantal belangrijke punten medeverantwoordelijk zijn, de (civiele) partijen moeten het zelf oplossen, de toezichthouders hebben "goed gewerkt";
- Kamervragen werden op eenvoudige wijze "doorgespoeld", momenteel hoeft er kennelijk helemaal niet meer op te worden gereageerd...;
- over EU richtlijnen horen we helemaal al niets meer, ligt natuurlijk erg gevoelig...;
- ...vul maar aan ) .....

Terwijl met name Dexia alle rust en tijd krijgt haar tactiek af en bij te stellen, "mee te werken" aan AFM opgedragen onderzoek en het "serieus" beantwoorden van al eerdere door de rechter ter zitting gestelde vragen, de rechtsgang op frustrerende wijze te blokkeren, ons uit te maken voor "rupsjes nooitgenoeg" terwijl ze zelf de druk benutten en mogen opvoeren "om zoveel mogelijk binnen te strijken" om haar eigen schade zo veel mogelijk te beperken.

Kortom, de gedupeerden worden belogen, uitgehongerd en bewust rechteloos gemaakt, dit alles in Naam der Wet en Democratie van Nederland.
( Als de Koningin dit allemaal wist, dan....)
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor Martinvdm » wo 2 aug 2006 21:02

Goed verwoord Elias...

Het mag wel eens tijd worden dat de 'queen' zich ermee bemoeid..

:wink:

Groet,
Martin
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40

Berichtdoor impact » wo 2 aug 2006 23:49

De Koningin staat boven de partijen en mag zich - ingevolge het staatsrecht - hierover niet uitlaten. Helaas.
impact
 

Berichtdoor pewi » za 12 aug 2006 12:19

Vreemd , dat in de Duisenbergaanbod een datum staat vermeld voor welke datum je absoluut moet reageren om je aan te melden anders kun je niet meer mee met de zilvervloot.!!!!!!!!!

en nu doen ze daar niets mee. ze geven nog weer een kans.nog een kans...........een kans aan ons , om hun niet te dwingen te gaan procederen voor hun centen.

O,O,O, wat vinden ze het moeilijk om de rechter te vinden.

Janny


Ook vandaag weer, Volgens mij mijn 6 of 7 "aanbieding". En het betreft alweer een verruiming van de Duisenberg regeling. Ook ik voldoe aan de voorwaarden om hiervoor in aanmerking te komen. Natuurlijk wordt "mijn schuld" eerst verrekend met deze vergoeding. De volgende zin zegt vervolgens, dat de dan nog resterende betalingsverplichtingen direct moeten worden voldaan.

Dexia weet dondersgoed dat ze door mij gedagvaard zijn, dat mijn contracten buiten rechtelijk vernietigd zijn en dat ik doorga samen met mijn advocaat om mijn gelijk te halen. Als ze een buitenrechtelijke vernietiging niet accepteren, dan is er voor hun maar een mogelijkheid en dat is dat ze mijn vernietiging ongedaan laten maken door tussenkomst van een rechter. Heb dat lef dan dexia en vecht mijn vernietiging op een rechtsgeldige manier aan en bespaar mij en het milieu met deze onzinnige Duisenbergpost.

Vrgr pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten

cron