Kabinet Balkenende II gevallen!

Kabinet Balkenende II gevallen!

Berichtdoor impact » do 29 jun 2006 21:17

Hoera !

Kabinet Bakellende II gevallen. Zalm en Donner eindelijk de laan uit?

Nu Dexia nog!
impact
 

Berichtdoor Janny » vr 30 jun 2006 11:08

Om met het laatste te beginnen,
dexia mag gaan, maar wel nadat er gerechtigheid is geschied.

En het Kabinet, ik behoor hier schijnbaar tot de weinigen die dit een triest gebeuren vindt.
Dat er aanmerkingen zijn op onderdelen en personen, okê, maar dat geld niet voor het geheel. Door nu op te stappen doordat men pootje is gelicht, is niet bevordelijk voor de economie, daar zal grote onrust door ontstaan, en vervolgens de in gang gezette opwaartse economische beweging negatief beïnvloeden.

Een persoonlijke vete zo uitvechten is schandalig. Ik betwijfel dan ook ten zeerste of het voor ons positief zal uitwerken. De verantwoordelijken, vallen zo buiten schot, en zullen er vermoedelijk zonder kleerscheuren vanafkomen. onbereikbaar voor de goede afwerking van zaken.
Ze dragen immers geen politieke verantwoordelijkheid meer. Hoewel ze mede verantwoordelijk zijn, door niet handelend op te treden, op momenten dat dat nodig was.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Elias » za 1 jul 2006 11:34

Direkt gevolg is m.i. in ieder geval, dat we de antwoorden op de onlangs -op de WCAM toegespitste - kamervragen wel weer op onze buik kunnen schrijven.
Hoewel, daar was toch al weinig plaats over vanwege de vorige ontwijkende en uitstellende nonses-antwoorden.....

Ik verwacht wel net als O.D. dat de direkte druk van de politieke "donateurs en supporters" van Dexia c.s. op het rechtsysteem en tegen de gedupeerden wat afneemt en de rechters wellicht kans krijgen orde op zaken te stellen en hun echte visie uit te durven voeren.

Doctors van Leeuwen ( AFM ) kan zijn met vriend Zalm geplande stap richting politiek voorlopig ook wel op zijn buik schrijven.
Hij zal zich nu eerst ECHT waar moeten maken om gekozen te worden....
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron