profit effect contract

profit effect contract

Berichtdoor Betty » do 6 jul 2006 11:53

Hallo,
Ik heb nog steeds een briefwisseling met Dexia en met de geschillencommissie over de Duisenberg-regeling.
Dexia heeft onze klacht natuurlijk afgewezen en terug verwezen naar de geschillen comm.

Wij hebben namelijk na 3 jaar het contract opgezegd en moesten een flinke boete betalen, (waar we overigens in eerste instantie niets van wisten want we liepen 0 % risico).

Nu zijn wij erop gewezen dat die berekening volgens de achterkant van het contract had moeten gebeuren door de contante waarde berekening toe te passen punt 15.6. Dan had die boete rente lang niet zo hoog uitgevallen als met de berekening die ze nu toe gepast hebben.

Heeft er iemand ervaring met deze tegenstrijdigheid in het contract.

Graag jullie reactie en vriendelijke groet,

Betty
Betty
 
Berichten: 7
Geregistreerd: di 13 dec 2005 12:54

Berichtdoor johanmulder » vr 7 jul 2006 12:56

Betty,
Blijkbaar is er geen tegenstrijdigheid in het contract, maar heeft Dexia de bepalingen in het contract niet nagevolgd bij het berekenen van de boeterente. Graag zou ik het contract eens zien, plus de berekening die Dexia op jullie contract heeft toegepast. Dan kan ik de advocaat waar ik mee samenwerk dit eens voorleggen.
Je vindt mijn e-mailadres onder gezamenlijke procedures op deze site, onder Korting Kado/ Profit Effect.
Groet,
Johan Mulder.
johanmulder
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 25 aug 2005 19:12


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron