Toch een tegenvaller !!

Toch een tegenvaller !!

Berichtdoor Arendsoog » vr 14 jul 2006 11:32

Ik zie door de bomen het bos niet meer,
voor mij en velen een fikse tegenvaller de uitspraak van 12 juli

Mijn vraag is nu : hoe zit het met de rechtzaken in HOGER beroep die betrekking hebben op het niet meetekenen van de eega??

Vriendelijke groet
Arendsoog
 
Berichten: 23
Geregistreerd: vr 16 sep 2005 10:58

Tegenvaller

Berichtdoor amosfantasia » zo 16 jul 2006 8:55

Ik snap niet dat de Rechtbank alle kontrakten ongedaan maakt .Ze zien toch dat alles een oplichterij is en niet deugt!

Alle kontrakten moeten vernietigd worden tevens zodat de mensen hun geld terug krijgen .

Het duurt allemaal veel en veel te lang .
Het kost ook vol handen met geld voor de mensen die laten procederen .Nu zijn we nog geen steek verder .

Wat nu te doen met mensen die getekend hebben voor een aanbod?

Dit heeft men uit wanhoop gedaan en niet voor de aardigheid .Nu wint Dexia het ook nog .

Alles weg met die Dexia zooi. Het is te bar in Nederland .
Gr Amos .
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor Martinvdm » zo 16 jul 2006 13:34

Ik snap niet dat de Rechtbank alle kontrakten ongedaan maakt .Ze zien toch dat alles een oplichterij is en niet deugt!


Dat willen we allemaal maar dat kan nog wel even duren...Eerst maar eens de uitspraak afwachten m.b.t. de WCAM (d-bergregeling).

Dexia gebruikt een vertragingstechniek, ontmoedigd gedupeerden om te procederen, zet Leaseproces in een kwaad daglicht, dreigt met het Europees gerechthof en heeft een leger advocaten tot zijn beschikking !!

Daarom moeten we de zaak niet uit het oog verliezen, volop de media blijven informeren en Dexia goed in de gaten houden.

Groet,
Martin
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40

Berichtdoor impact » zo 16 jul 2006 13:54

Amosfantasia bedoelt natuurlijk:

"Ik snap niet dat de rechtbank niet alle contracten ongedaan maakt" ?
impact
 

Berichtdoor amosfantasia » zo 16 jul 2006 21:27

impact schreef:Amosfantasia bedoelt natuurlijk:

"Ik snap niet dat de rechtbank niet alle contracten ongedaan m

aakt" ?




Ja,dat bedoel ik .Alle kontrakten ongedaan maken en.. verbranden wij ons geld terug!Het is een schande van Dexia om Leaseproces in een kwaad daglicht te zetten .Dan zijn het ook onze advocaten die procederen tegen Dexia .Niet alleen Leasproces .

Maar goed ..we wachten maar weer af .Groetjes ,Amos .

Uhmm..het is echt,echt balen dat het zo lang duurt .
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor Arendsoog » ma 17 jul 2006 11:07

Heeft dan niemand een antwoord op mijn vraag :cry:
Arendsoog
 
Berichten: 23
Geregistreerd: vr 16 sep 2005 10:58

Berichtdoor impact » ma 17 jul 2006 11:59

Arendsoog, voorlopig zijn er een aantal uitspraken van het gerechtshof in 's-Hertogenbosch die positief waren voor de gedupeerden.

Ze staan bij "uitspraken" op de site van PAL.
impact
 

Berichtdoor Piet » ma 17 jul 2006 13:47

Hallo Arendsoog,

Er lopen diverse procedures.
De uitspraak van de rechtbank Amsterdam van 12 juli gaat over het Dexia Aanbod van 2003.
Ongeveer 80.000 gedupeerden hebben toen het Dexia aanbod geaccepteerd.
Meer hierover in de topic: Uitspraak rechtszaak over het Dexia Aanbod weer uitgesteld!
Dit is dus (voorlopig) alleen van toepassing op degene die dit aanbod hebben getekend.

Vele andere rechtszaken gaan over huurkoop en het niet mee tekenen van de partner op het contract
Over de procedures omtrent huurkoop.
17 van de 19 rechtbanken in Nederland vinden dat de aandelenlease producten van Dexia onder huurkoop vallen.
Alleen de rechtbank Arnhem en Almelo hebben nog een afwijkende mening.
Van de 5 gerechtshoven in Nederland heeft alleen nog maar het hof in Den Bosch een uitspraak gedaan over huurkoop en geoordeeld dat aandelenlease huurkoop is.
Bij b.v. de hoven in Amsterdam en Arnhem lopen een aantal zaken, maar zoals bij bijna alle rechtszaken bij de gewone rechtbanken, liggen ook de zaken bij de gerechthoven stil, na het verzoek tot schorsing door Dexia i.v.m. het verzoek tot verbindendverklaring van de Duisenberg regeling bij het hof in Amsterdam.
Pas na een uitspraak van het gerechtshof Amsterdam over de verbindendverklaring kunnen de rechtszaken weer hervat worden.
Tot die tijd is het wachten en een lange adem hebben.
Zelf heb ik er alle vertrouwen in dat wij de huurkoopzaken gaan winnen.
Het artikel in het FD van vandaag is één van de vele voorbeelden die dit onderstrepen..

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Arendsoog » do 20 jul 2006 11:53

Bedankt voor reactie`s
Arendsoog
 
Berichten: 23
Geregistreerd: vr 16 sep 2005 10:58


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron