Depotlease Coulanceregeling

Depotlease Coulanceregeling

Berichtdoor leeuwtje » zo 21 aug 2005 22:31

Heb afgelopen zaterdag via de post een Depotlease Coulanceregeling ontvangen van Dexia. Als ik hiermee zou instemmen moet ik een bedrag van 5935 euro aan Dexia betalen om overal van af te zijn. Tevens ben ik dan ook mijn inleg van circa 23850 euro kwijt. Ook zou mijn vrouw (egaaleaser) mede moeten ondertekenen.

Wie heeft er ook een Coulanceregeling van Dexia ontvangen en wat is jullie oordeel hierover?

Ga zelf doorprocederen tegen Dexia. De Depotlease Coulanceregeling is een aanfluiting. Alleen de Dexia clan wordt hier beter van.
leeuwtje
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:42

Berichtdoor pewi » zo 21 aug 2005 22:47

Leeuwtje,

Ben ook depotleaser, maar hen (nog) geen "aanbieding" van dexia gekregen. Vraagje, tel je bij jouw bedrag ook het bedrag van de 2e hypotheek plus de aflossing/rentebetalingen hiervan.
Vrgr Pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Depotlease coulannceregeling

Berichtdoor leeuwtje » ma 22 aug 2005 7:56

pewi schreef:Leeuwtje,

Ben ook depotleaser, maar hen (nog) geen "aanbieding" van dexia gekregen. Vraagje, tel je bij jouw bedrag ook het bedrag van de 2e hypotheek plus de aflossing/rentebetalingen hiervan.
Vrgr Pewi


Best pewi,

Het bedrag van de 2e hypotheek plus de aflossing/rentebetalingen hiervan heb ik er zelfs nog niet bij opgeteld. Dit geldt ook voor de juridische kosten die ik al gemaakt heb voor de procedure die ik heb lopen tegen Dexia.
Al met al is het uiteindelijke bedrag nog veel hoger. Daarom blijf ik ook doorprocederen. Ik heb geen andere keus. Eens zullen ze bloeden.

Groetjes Leeuwtje
leeuwtje
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:42

Berichtdoor empie » ma 19 sep 2005 20:11

Hebben jullie deze al eens gehoord?
Mijn coulanceaanbieding van Dexia kreeg iemand anders in een aan hem geadresseerde envelope. Mijn naam en gegevens lagen dus letterlijk op straat. Degene die mijn gegevens had ontvangen heeft mij gelukkig hiervan op de hoogte gesteld en de boel gelijk teruggestuurd naar Dexia,
ZO DOM!!!! En dan druk ik mij nog netjes uit, je gaat toch door het lint als je zoiets hoort!

Empie
empie
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 15:05

Berichtdoor plukkert » ma 19 sep 2005 21:26

Bij mij was die gestuurd naar de school :shock: Privacy vergeet het maar.
plukkert
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 17 sep 2005 23:58
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Captain-America » wo 21 sep 2005 8:53

M.b.t. het verkeerd, al dan niet per abuis, versturen van privacy gerelateerde gegevens, kunt u allen uw beklag doen bij respectievelijk de desbetreffende organisatie (Dexia, bank et cetera) alsmede in cc aan het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) http://www.cbpweb.nl
The one and only truth (still) is out there!
Captain-America
 
Berichten: 24
Geregistreerd: zo 21 aug 2005 23:42
Woonplaats: Omgeving Rotjeknor

Berichtdoor empie » zo 25 sep 2005 20:19

Degene die een voorstel depotlease coulanceregeling die voor mij bestemd was, kreeg van Dexia deze brief;
Op 8 september 2005 hebben wij u abusievelijk een voorstel onder de depotlease coulanceregeling doen toekomen dat niet voor u bestemd was. U heeft dat op 13 september 2005 aan ons te kennen gegeven. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor de eventueel ontstane verwarring en verzoeken u het betreffende voorstel als niet verzonden te beschouwen.

Ik heb deze brief natuurlijk wel even gecopieerd.

Empie
empie
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 15:05


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron