Bewijs van Verkoop aandelen.

Bewijs van Verkoop aandelen.

Berichtdoor bluts » ma 9 okt 2006 23:23

In een eerdere posting heb ik eens gevraaagd naar de ervaringen bij gedwongen verkoop van aandelen. Dat is in dit geval bij mij gebeurd de aandelen zijn gedwongen verkocht omdat ik niet meer de maandelijkse rente betaalde van mijn contract genaamd Profit effect. (depot lease)
Ik kreeg een bericht dat de aandelen waren verkocht. Hierbij was geen echt overzicht/bewijs van verkoop en al helemaal geen overzicht van de waarde die de aandelen bij verkoop daadwerkelijk hadden. Alleen wat de restschuld is wordt aangegeven.
Net zoals bij de aanschaf moet toch ook een bewijs van verkoop worden overlegd.
Hebben forumlezers hier ook mee te doen gehad?

m.vr.gr.
Bluts
bluts
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 25 aug 2005 17:51

Berichtdoor aert0001 » ma 9 okt 2006 23:54

Dexia zegt dat het "mandje" verkocht is, en daarmee zul je het volgens hen moeten doen, geen afrekening, geen bonnetjes, géén bewijs, alleen hun woord.

T :cry: n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Aandelen is eigendom van Dexia

Berichtdoor Huibert » di 10 okt 2006 9:05

Ja, bij mij is ook zo dat er geen bewijs van aangekocht aandelen. Ook alleen wat verkoopwaarde en restschuld die ik moet betalen. Normaal gesproken vind ik dat Dexia moet bewijs met verkopen aan voorbeeld AEX of hoe ook mag heet met bewijs van fractuur/kassabon met logo van voorbeeld AEX of zo.
Maar dit geval is eigen brief van Dexia met zijn eigen logo DEXIA.
Als ik goed hebt denkt Dexia dat dit aandelen is hun eigendom, daarom mogen we niet zien wat precies is.
Ik zou zeggen dat als wij dit niet mogen zien ondanks dat hun eigendom, mag van mij part dat Dexia restschuld moeten zelf betalen.
Ik heb zowat in jaar 2002 aan Dexia verzoek om aandelen te verkopen door daling van koers en volgens hun dat ik moet aan contract aanhouden tot afgesproken einddatum aandelen te gaan verkopen. Ik schreef ook dat ik gewoon doorgaat per maand betalen aan lease, daar heb ik ook recht om zelf te bepalen om aandelen te verkopen! Dan had ik minder restschuld hoef te betalen. Als Dexia zei dat aandelen niet mag verkopen, voor mijn part mag Dexia zelf betalen. Ik wou dat Rechter dit moeten inzien en in onze schoen staan! Helaas is niet gebeurt! :twisted:
Huibert
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 15 jun 2006 7:30

verkoop zonder vergunning

Berichtdoor amosfantasia » zo 15 okt 2006 15:00

aert0001 schreef:Dexia zegt dat het "mandje" verkocht is, en daarmee zul je het volgens hen moeten doen, geen afrekening, geen bonnetjes, géén bewijs, alleen hun woord.

T :

cry: n



En het verkopen zonder vergunning !Hoe kan dat hier oa in Nederland .Wordt dat door de vingers gezien?

Ik hoef niet zonder een Onderwijsakte voor de klas te gaan staan(voorbeeld).
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor impact » zo 15 okt 2006 18:32

Hallo Amosfantasia, om te verkopen heeft Dexia geen vergunning nodig. Wel is interessant om te weten wat ze hebben verkocht, aan wie en wanneer. Stel die vraag eens schriftelijk aan Dexia en kijk of je een duidelijk antwoord krijgt.

Ik voorspel dat je tot sintjuttemis kunt wachten of dat ze het antwoord schuldig blijven, maar je weet maar nooit ...
impact
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron