Schonewille

Schonewille

Berichtdoor dejongh1 » vr 8 dec 2006 16:21

You people will never win this case because you haven't got what it takes!
Gaat Tros Radar dan nog een zodanig TV programma samenstellen en uitzenden over aandelenlease(voor de uitspraak van het gerechtshof Amsterdam)dat het nu onmogelijk wordt voor de rechters van het gerechtshof,om de Duisenbergregeling verbindend te verklaren?I don't
think so.Do you?Then you must be a dreamer.
Van mij mogen jullie Tros Radar steunen tot het einde.But I think you are betting on the wrong horse!
Laatst bijgewerkt door dejongh1 op ma 11 dec 2006 16:11, in totaal 3 keer bewerkt.
dejongh1
 

Berichtdoor aert0001 » vr 8 dec 2006 18:38

Ik ben gebanned bij Tros Radar.


is niet echt een raar, of wel?

T :lol: n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor dejongh1 » zo 10 dec 2006 11:22

-----------------------------------------------------------
forummaster schreef:De posting van de plaatser van dit bericht hebben wij verwijderd omdat hier respectloos en ongenuanceert enkele beschuldigingen met naam in waren vermeld.

De forummaster
dejongh1
 

Berichtdoor Martinvdm » zo 10 dec 2006 18:29

Ik heb enkele uitspraken van jou gelezen en moet zeggen dat ik het niet raar vind dat je gebanned bent...

Naar mijn mening een 'eigen schuld dikke bult' geval...
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40

Berichtdoor dejongh1 » ma 22 jan 2007 15:59

Heeft William Schonewille een 10 rittenkaart bij Tros Radar lopen?Iedere keer als ik naar Tros Radar zit te kijken zie ik Billy(short for William) met
Hertsenberg gezellig in het programma zitten.Piet heeft mij persoonlijk
per E-mail laten weten dat Hertsenberg een goede vriendin(acquaintance)
van hem is.Dan vind ik het vreemd dat Schonewille in het Tros radar programma verschijnt en niet Piet m.b.t de beleggingsverzekeringen.Mind you,Hertsenberg vraagt ook niemand van de andere belangenverenigingen.Volgens mij heeft Hertsenberg wel een heel speciale band met deze Schonewille.Eerst met de aandelenlease(wat Schonewille in mijn ogen naar de kloten geholpen heeft)en nu weer met de beleggingsverzekeringen.Werken Schonewille en Hertsenberg allebei in opdracht van Zalm?Dat advocatenkantoor van Schonewille kan deze gratis reclame van Tros Radar wel gebruiken.Leaseproces moest hier tienduizenden euro's voor betalen met de aandelenleaseaffaire.Schonewille is a lucky man with friends like Hertsenberg.
dejongh1
 

Berichtdoor dejongh1 » ma 22 jan 2007 16:34

Delaatste keer dat Schonewille in het Tros Radar programma verscheen,
vertelde Hertsenberg vol trots aan de kijkers dat Schonewille al 60.000 gedupeerden van belegginsverzekeringen heeft binnengehaald.Tros radar heeft destijds ook 120.000 aandelenleasegedupeerden voor Leaseverlies(Schonewille) binnengehaald.De NEE-stemmers van de
Duisenbergregeling worden nu door Schonewille voor de rechter gesleept
om de D-R alsnog te accepteren.Schonewille zegt dat hij hiermee de gedupeerden wil helpen.Met Schonewille moeten de aandelenleasegedupeerden dmv. de D-R 30% van hun restschuld betalen
en met Leaseproces krijgen de gedupeerden waarschijnlijk minimaal 30%
van hun inleg terug.Als u als consumentenprogramma de consumenten echt wil helpen met wie zou u dan in zee gaan ?Met Leaseverlies(Schonewille) of met Leaseproces?Zo waarom kiest Hertsenberg dan toch voor Schonewille.Dit meurt/stinkt naar Zalm!
dejongh1
 

Berichtdoor dejongh1 » wo 24 jan 2007 13:47

Als de gedupeerden van de beleggingsverzekeringen in de toekomst akkoord gaan met één of andere regeling(bv.Duisenbergregeling II)geregeld door Schonewille en Schonewille en zijn clubje krijgen van de verzekeringsmaatschappijen geld onder tafel aangeboden,dan krijgen deze gedupeerden hun 25 euro donatie weer terug.Net zoals bij de aandelenlease,waar sprake was van een 45 euro donatie en deze werd terug gegeven aan de gedupeerden omdat Schonewille en zijn clubje
meer geld onder tafel aangeboden kregen van Dexia.
In ieder ander land had Schonewille al achter de tralies gezeten voor
deze manier van handelen maar omdat de minister v. financiën,minister v. justitie en minister van economische zaken achter Schonewille zijn dubieuze zaken staan,durft zelfs de orde van advocaten niet in te grijpen!
Zalm is degene die de vergunningen heeft afgegeven aan het bankwezen(aandelenlease)en de vergunningen heeft afgegeven aan de verzekeringmaatschappijen(beleggingsverzekeringen).Hij weet toch wel waar hij destijds voor getekend heeft?Nu gedraagt hij zich net als een zombie.Ikke nie begrijpe.Nu vraagt Zalm zich publiekelijk af(want zelf weet hij het al)wat er verkeerd is gegaan.Het bank -en verzekeringswezen
in Nederland is de door Zalm gelegaliseerde maffia.Zo gedragen zich wel.Ze hebben schijt aan alles ,kijk maar naar Dexia.
dejongh1
 

Berichtdoor Martinvdm » wo 24 jan 2007 23:12

Sterk punt en zeker een waar verhaal... :D

Hopelijk is het morgen toch de rechtstaat die spreekt... :oops:
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40

Berichtdoor dejongh1 » vr 26 jan 2007 10:08

Gaat het nu op dezelfde manier gebeuren voor de gedupeerden van beleggingsverzekeringen als bij de gedupeerden van de aandelenlease is gebeurd?Deze gedupeerden worden weer massaal binnen gehaald door
Schonewille met de hulp van Tros Radar.Dan komt er een oud politicus
met één of andere regeling.Schonewille en zijn clubje houden weer een soort democratische verkiezing onder hun verzamelde gedupeerden.Schonewille sleept dan de NEE-stemmers voor het gerechtshof in Amsterdam voor de rechter(waarschijnlijk dezelfde rechter)
om deze regeling dan verbindend te laten verklaren door deze rechter.Kind kan de was doen.

Als er sprake is van foul play/boos opzet door Leaseverlies dan is de uitspraak van het gerechtshof toch niet rechtsgeldig?Bv. doordat leaseverlies geld heeft aangenomen van Dexia.Is het mogelijk om via een rechtbank inzage te krijgen in de boekhouding van leaseverlies?Ik zou als ik de belangenverenigingen was ,Schonewille helemaal slopen voordat hij deze strategie ook toepast op de gedupeerden van beleggingsverzekeringen!

Ik ben benieuwd wat het Europese Hof vindt van deze uitspraak door de rechters in Nederland betreffende de aandelenlease.
Belgische gedupeerden krijgen van Dexia 30% van hun inleg terug en de
Nederlandse gedupeerden moeten meer dan 30% van hun restschuld aan Dexia betalen.De Nederlandse gedupeerden moeten bij het ene loket van Dexia betalen en de Belgische gedupeerden komen dit ingebrachte geld bij een ander loket van Dexia halen.
Als de rechter van het Europese Hof hierop zeggen;"ieder land heeft zijn eigen wetsregels".Waar hebben we dan dat dure bureaucratische europese Hof voor nodig.Dan is dit gewoon een verspilling van de europese burgers hun belastingcenten.Er is hier duidelijk sprake van discriminatie door Dexia.
dejongh1
 

Berichtdoor Elias » vr 26 jan 2007 21:23

Als de rechter van het Europese Hof hierop zeggen;"ieder land heeft zijn eigen wetsregels".


Dat is natuurlijk wel zo, maar.... :!:
Als ik nu goed begrijp hadden de Nederlanders volgens de uitspraak van de rechter van het Hof e.e.a. wel moeten begrijpen en doorgronden bij het afsluiten van hun contract en de Belgen niet

Kortom, de Belgen hebben minder verstand en waren op te lichten en wij niet dus krijgen zij meer terug.
Het moet niet gekker worden.

Een zeer sterk punt bij de europese rechter volgens mij!
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor dejongh1 » za 27 jan 2007 10:00

Maandag 29 januari Tros Radar met aandelenlease.
Je denkt toch niet dat Hertsenberg nu het tij gaat keren.Dat ze de kijkers nu uit zal gaan leggen, dat ze gek zijn als ze voor de Duisenbergregeling gaan.Als zij er zo over dacht of zou denken,dan had ze dit voor de rechtelijke uitspraak goed kenbaar gemaakt in een uitzending.Hertsenberg had kunnen aantonen dmv. Dexia's jaarrekeningen en andere informatie ,dat Dexia de aandelen niet gekocht heeft,net zoals die financiële journalisten die dit wel gedaan hebben.Dan was het onomstotelijk (voor de uitspraak van het gerechtshof) vast komen staan dat Dexia de boel heeft opgelicht.Hertsenberg had het gerechtshof priori de uitspraak zo lastig kunnen maken,dat deze rechters het niet meer aangedurfd zouden hebben om de D-R nog verbindend te verklaren.
Ik denk dat je a.s. maandag van Hertsenberg weer een hoop bullshit te horen krijgt ivm. de aandelenlease en waarschijnlijk het bankrekening-nummer van Dexia met de suggestie om zo vlug mogelijk de rest van uw restschuld over te maken.En dat zij maandag ook weer Schonewille zal aanprijzen bij de kijkers ivm. de beleggingsverzekeringen.
Ik denk ook ,als Hertsenberg en Schonewille hetzelfde gedaan kunnen krijgen voor Zalm met de beleggingsverzekeringen als met de aandelenlease,dat beiden in aanmerking zullen komen voor een onderscheiding/lintje.
dejongh1
 

Berichtdoor dejongh1 » ma 29 jan 2007 9:32

Als Schonewille en Tros Radar het gros van de gedupeerden van beleggingsverzekeringen hebben binnengehaald voor Zalm,pas dan mogen de andere belangenorganisaties in het Tros radar programma verschijnen.Net zoals bij de aandelenlease.Dan zijn er praktisch toch geen dupeerden meer op zoek naar hulp.Ze zitten allemaal bij verliespolis.Komt er dan weer een oud politicus met een regeling,dan wordt er alleen zaken gedaan met Schonewille(verliespolis)want hij vertegenwoordigt weer(SLV met aandelenlease)met de hulp van Tros Radar de grootste groep gedupeerden.De andere belangenorganisaties worden op deze manier wéér buiten spel gezet en vormen wéér geen bedreiging voor Zalm of de toekomstige minister van financiën Wouter Bos.Wouter de kabouter zal dit op precies dezelfde manier behandelen zoals Zalm dat heeft gedaan.Daarom wil Zalm graag dat Wouter het van hem overneemt.
dejongh1
 

Berichtdoor dejongh1 » ma 29 jan 2007 11:10

De gedupeerden van aandelenlease konden met hun zaak tegen Dexia minimaal 3 miljard euro van Dexia claimen.Schonewille kwam met 1 miljard euro naar huis voor de gedupeerden.Een besparing van minimaal 2 miljard euro voor Dexia.Volgens De Telegraaf is Schonewille voor de gedupeerden door het vuur gegaan.Wat voor vuur?Het openhaard vuur van de Rotary Club?Een borreltje met Knuppe,Duisenberg en Zalm bij het openhaard vuur?Hier heeft Schonewille (SLV) 5 miljoen euro voor ontvangen van Dexia!
Nu zet Schonewille zich in voor gedupeerden van beleggingsverzekeringen.Hier valt volgens sommige deskundigen 10 tot 15 miljard euro te claimen voor de gedupeerden.Ik denk dat Schonewille met niet meer dan 2 miljard euro naar huis zal komen voor de gedupeerden.Een besparing van minimaal 8 miljard euro voor de verzekeraars.Krijgt Schonewille(verliespolis) hier ook 5 miljoen euro of meer van de verzekeraars voor?Geen wonder dat het bank en verzekeringswezen samen met Zalm graag gebruik maken van Schonewille.
In beide zaken een enorme besparing van gezichtsverlies voor de overheid.
dejongh1
 

Berichtdoor dejongh1 » do 1 feb 2007 10:33

Op de website van advocatenkantoor BarentsKrans staat Schonewille zijn CV.Indrukwekkend.Dit is een intelligente slimme gladde jongen.Daarom heeft het bankwezen samen met Zalm deze Schonewille met de hulp van Tros Radar als een soort Robin Hood onder de gedupeerden van aandelenlease gelanceerd.Nu is hij ook de Robin Hood onder de gedupeerden van beleggingsverzekeringen.Deze Robin Hood zorgt ervoor dat het geld naar de rijken gaat en niet naar de armen,niet zoals de andere Robin Hood.Deze intelligente advocaat heeft nooit de belangrijkste argumenten tegen Dexia gebruikt zoals ,de aankoopbewijzen en vele andere belangrijke argumenten waarmee hij deze zaak had kunnen winnen.Ik denk dat deze advocaat nooit de intentie had om te winnen.Hij moest de overheid(Min. van financ.)en het bankwezen uit deze ellende halen.Advocatenkantoor BarentsKrans heeft 150 werknemers.Ik vraag me af hoeveel van deze werkemers bezig zijn met werk voor de overheid?Het is een beetje lullig als je dit contract/werk met de overheid verliest door een stomme fout van een advocaat bv. Schonewille.Dit zal Zalm ze wel duidelijk hebben gemaakt.Hoeveel euro's levert dit werk voor
de overheid door BarentsKrans op jaarbasis op?
De belangenorganisaties hebben nu geen andere keus dan Schonewille voor de rechter te dagen en hem kapot maken.Win je de zaak,dan moet de orde van advocaten ook ingrijpen en waarschijnlijk dondert de Duisenbergregeling nog in mekaar.Verlies je de zaak, dan zullen de gedupeerden van beleggingsverzekeringen weinig vertrouwen meer hebben in Schonewille en Tros Radar.
Als je in Nederland in de stront zit zoals,Bruneel,Zalm of Holleeder ,dan schakel je gewoon een joods advocatenkantoor in en die doet dan zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat dit gajes vrij uitgaat en in de samenleving kan blijven!
dejongh1
 


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron