Forum Goeroe.be strijdtoneel

Forum Goeroe.be strijdtoneel

Berichtdoor impact » di 23 aug 2005 22:25

Onze strijd is inmiddels in alle hevigheid ook losgebarsten in het Dexia-forum bij Goeroe in België.
http://www.goeroe.be/discus/messages/4/5348.html .

Beter dat de scheldpartijen in het Belgische hol van de "leeuw" gebeuren dan bij TrosRadar of hier! :P
impact
 

Berichtdoor wreker » wo 24 aug 2005 0:38

In welke landen zijn zij nog meer actief?
wreker
 
Berichten: 22
Geregistreerd: do 18 aug 2005 0:35

Berichtdoor Duncan » wo 24 aug 2005 19:15

Heeft het zin om de scheldpartijen van goeroe.be hier openbaar te maken?
Laat toch gaan zou ik zeggen.

In welke landen zijn zij nog meer actief?


In ieder geval Thailand en Zweden, maar wat die mensen daar met de problematiek hier te maken hebben ontgaat mij. :wink:
Duncan
 
Berichten: 8
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 19:14

Berichtdoor impact » wo 24 aug 2005 22:38

Duncan, het gaat er zeker niet om de scheldpartijen op Goeroe hier te herhalen. Ik signaleerde alleen maar iets en gaf die informatie door. Niemand is toch verplicht om het forum van Goeroe te bezoeken?
impact
 

Berichtdoor Duncan » do 25 aug 2005 0:07

Ja , ok impact, ik vroeg me alleen af wat het hier zou toevoegen, naar mijn menig helemaal niks. Jij bent blijkbaar een andere mening toegedaan, ook goed, laten we er maar geen woorden meer aan vuil maken.
Duncan
 
Berichten: 8
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 19:14

Berichtdoor hoekandat » do 25 aug 2005 12:02

In ieder geval Thailand en Zweden, maar wat die mensen daar met de problematiek hier te maken hebben ontgaat mij.


Als wij een aantal jaren geleden op de hoogte waren geweest van de praktijken van de lease oplichters, waren wij nu niet in de "problemen"geweest. Voorkomen is nog altijd beter dan genezen.

Er word van alles geprobeerd om de gedupeerden hun rechten te ontnemen. Ik vind het een goede zaak dat dit wereldwijd bekend word. Nederland is toch een normen en waarden land, laat ze dat eerst maar eens bewijzen.

Groet
hoekandat
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 20:51


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron